اخبار گردشگری

کیش میزبان گردشگران ترکیه می‌شود؟

به گزارش تودی تریپ به نقل از ایسنا، رحیم سرهنگی در دیدار با هیئتی متشکل از سرمایه گذاران، تجار، فعالان اقتصادی و گردشگری ترکیه، موضوع فوق را برجسته کرد و اظهار داشت: با توجه به تفاوت آب و هوا، دو کشور می توانند مکمل یکدیگر باشند. نقش در گردشگری و تبادل توریست

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: علاوه بر این، همسایگی و همجواری فرهنگی می تواند روابط تجاری کیش و ترکیه را تقویت کند.

وی افزود: یکی از ظرفیت های کیش موقعیت ارتباطی آن با هشت کشور حوزه خلیج فارس و دریای عمان است و این شرایط کیش را به مرکزی برای تجارت بین المللی تبدیل می کند.

سرهنگی با استقبال از برقراری روابط اقتصادی، تجاری و گردشگری با ترکیه گفت: در شرایطی که کشورها تلاش می کنند به مراکز تجاری تبدیل شوند، ایجاد منافع مشترک می تواند کیش و ترکیه را به مرکز تجاری تبدیل کند.

نمایندگان شرکت ها و سرمایه گذاران ترکیه نیز در این نشست بر مزیت های اقتصادی کیش تاکید کردند و برای انجام فعالیت های تولیدی، برگزاری رویدادها و جشنواره ها و ایجاد نمایشگاهی از نشان های ترکیه اعلام آمادگی کردند.

به گزارش ایسنا، در راستای توسعه همکاری های اقتصادی، تجاری، سرمایه گذاری و گردشگری، تفاهم نامه های متعددی بین سازمان منطقه آزاد کیش و سرمایه گذاران ترکیه ای منعقد شده است.

تحریریه تودی تریپ

ما در تودی تریپ سعی می کنیم بهترین راهنمای سفر برای تجربه یک سفر لذت بخش را برای شما فراهم کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا