اخبار گردشگری

واریزی ۸.۵ میلیون تومانی دولت برای این افراد

به گزارش تودی تریپ، روابط عمومی سازمان حج و زیارت اعلام کرد: با توجه به تغییر در فرآیندها و حمایت های دولتی، مبلغ 85 میلیون ریال (هشت میلیون و 500 هزار تومان) ظرف یک مدت به حساب زائران بازگردانده می شود. دوره زمانی.

اولین تغییر مربوط به فرآیندها است. بر اساس اطلاعیه سازمان، تغییرات فرآیندی برای مدیریت هزینه های حمل و نقل، غذا و تدارکات، خدمات پزشکی و کاهش تعداد کارکنان (عوامل اجرایی، فرهنگی و پزشکی) ایجاد شده است.

تغییر دوم حمایت دولتی است. دولت برای تامین ارز مورد نیاز خطوط هوایی و خدمات فرودگاهی یارانه پرداخت کرده است که این امر باعث کاهش هزینه ها و آزادسازی بخشی از بودجه برای زائران شده است.

بازپرداخت چه زمانی خواهد بود؟

بر اساس اعلام سازمان حج و زیارت، مبلغ 85 میلیون ریال (8 میلیون و 500 هزار تومان) که از سهمیه زائران کسر شده بود، پس از مدتی به حساب آنها واریز می شود.

چرا پول به حساب ما واریز نشده است؟

این در حالی است که در چند روز گذشته چندین زائر مبلغ مذکور را دریافت نکرده اند. سازمان حج و زیارت علت این امر را نقص در اطلاعات حساب بانکی این افراد اعلام کرد.
زائرانی که هنوز وجوه خود را دریافت نکرده اند می توانند با مراجعه به سامانه حج و زیارت اطلاعات حساب بانکی خود را اصلاح و یا با کارشناسان این سازمان تماس گرفته و در اسرع وقت وجوه خود را دریافت کنند. این سازمان متعهد است مابقی وجوه را در اسرع وقت به حساب زائران واریز کند.

تحریریه تودی تریپ

ما در تودی تریپ سعی می کنیم بهترین راهنمای سفر برای تجربه یک سفر لذت بخش را برای شما فراهم کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا