اخبار گردشگری

مقایسه قیمت هتل های لوکس و ارزان اصفهان

معرفی هتل های 5 ستاره و لوکس اصفهان

به گزارش تودی تریپ به نقل از روزیاتو، اگر هتل اصفهان را در سایت علی بابا جستجو کنید، مجموعه ای از هتل های لوکس، هتل های سنتی و هتل های ارزان قیمت به شما نمایش داده می شود. هتل های 5 ستاره اصفهان عبارتند از:

هتل عباسی اصفهان

مقایسه قیمت هتل های لوکس و ارزان اصفهان

هتل عباسی اصفهان یکی از مجلل ترین هتل های این شهر است. هتل پنج ستاره عباسی با قدمتی 300 ساله در خیابان چهارباغ عباسی واقع شده است. هتل عباسی که به مهمانسرای شاه عباس نیز معروف است دارای 225 اتاق، 14 اتاق پذیرایی و یک رستوران-کافه سنتی است. امکانات هتل عباسی اصفهان مطابق با استانداردهای جهانی است و به عنوان یکی از زیباترین مهمانپذیرهای جهان لقب گرفته است. معماری این هتل مطابق با معماری اصیل ایرانی است. انواع واحدهای اقامتی در هتل عباسی شامل اتاق های معمولی یک نفره و دو تخته، سوئیت معمولی و … می باشد. با رزرو هتل عباسی اصفهان تجربه بی نظیری از اقامت خود در اصفهان خواهید داشت.

هتل پارسیان کوثر اصفهان

مقایسه قیمت هتل های لوکس و ارزان اصفهان

هتل پارسیان کوثر اصفهان در حاشیه زاینده رود و نزدیک سی و سه پل واقع شده است. این هتل بیش از 50 سال قدمت دارد و در حال حاضر زیر مجموعه هتل های بین المللی پارسیان می باشد. هتل کوثر پارسیان در مجموع دارای 170 واحد اقامتی می باشد. این هتل در سال 1382 به طور کامل بازسازی شد و کیفیت خدمات رفاهی در این هتل افزایش یافته است. رستوران سنتی هتل کوثر پارسیان انواع غذاهای سنتی ایرانی و ایتالیایی را با بهترین کیفیت ارائه می دهد. علاوه بر این امکاناتی مانند استخر، سالن بدنسازی، جکوزی و …. در این هتل مسافران راضی هستند.

معرفی هتل های ارزان اصفهان

مقایسه قیمت هتل های لوکس و ارزان اصفهان

اصفهان یکی از توریستی ترین شهرهای ایران است و سالانه مسافران زیادی از سراسر ایران به اصفهان سفر می کنند. بسیاری از مسافران ترجیح می دهند هزینه های مربوط به رزرو هتل و اقامت در اصفهان را کاهش دهند تا بتوانند روزهای بیشتری را در اصفهان بمانند و به گشت و گذار و بازدید از مناطق تفریحی اصفهان بپردازند. بنابراین با رزرو هتل های 3 و 4 ستاره اصفهان می توانید هزینه های سفر خود را کاهش دهید. بهترین هتل های میان رده اصفهان به شرح زیر است.

هتل اسکای اصفهان (4 ستاره)

هتل آسمان تنها رستوران گردان اصفهان را دارد. اتاق های این هتل 4 ستاره مشرف به زاینده رود است. از دیگر مزیت های رزرو هتل اسمان اصفهان می توان به دسترسی راحت به مراکز تجاری، پاساژها، مراکز تفریحی و گردشگری اصفهان اشاره کرد. قیمت رزرو هتل آسمان در مقایسه با هتل های پنج ستاره اصفهان کمتر است.

هتل عالی قاپو اصفهان (4 ستاره)

هتل عالی قاپو از دیگر هتل های مجلل و باکیفیت اصفهان است که در خیابان زیبای چهارباغ عباسی واقع شده است. دسترسی راحت این هتل به پل خواجو، پل سی سه و دیگر مراکز تاریخی و گردشگری اصفهان از مزایای اقامت در این هتل است. کادر مجرب و آگاه در هتل عالی قاپو با ارائه خدمات باکیفیت سعی دارند خاطره خوبی از سفر خود به اصفهان در ذهن مسافران به یادگار بگذارند.

هتل پیروزی اصفهان (4 ستاره)

هتل پیروزی اصفهان که به هتل داریوش نیز معروف است، بیش از 40 سال است که میزبان مسافران است. این هتل چهار ستاره در جاده چهارباغ واقع شده و دارای 95 اتاق می باشد. هتل ویکتوری اصفهان دسترسی خوبی به عمارت هشت بهشت، بازار هنر و سایر نقاط تفریحی و گردشگری اصفهان دارد.

اگر قصد رزرو هتل در اصفهان را با قیمت کمتر دارید، می توانید یکی از هتل های 3 ستاره و اقامتگاه های سنتی اصفهان را برای اقامت در این شهر انتخاب کنید.

هتل 3 ستاره آوین اصفهان
هتل 3 ستاره اصفهان پالاس
هتل خواجو اصفهان
هتل آوین اصفهان
هتل عقیق اصفهان
راهنمای رزرو هتل اصفهان
بهترین راه برای رزرو هتل در اصفهان مراجعه به سایت علی بابا است. می توانید عنوان هتل اصفهان را در کادر جستجو وارد کنید و لیستی از هتل های لوکس و ارزان اصفهان را مشاهده کنید. همچنین می توانید نظرات مسافران، امکانات هتل و خدمات آنها را در سایت بررسی کنید. در نهایت با تعیین بودجه مورد نظر خود و در نظر گرفتن فاکتورهای دیگری مانند فاصله هتل با مناطق گردشگری و تفریحی اصفهان بهترین هتل اصفهان را برای اقامت خود رزرو کنید.

نتیجه

در این مطلب هتل های ارزان، میان رده و لوکس اصفهان را ارائه کرده ایم. قیمت رزرو هر هتل در اصفهان بسته به دسترسی هتل به مراکز اصلی شهر و همچنین امکانات هتل متفاوت است. اگر قصد اقامت در هتل های لوکس و 5 ستاره اصفهان را دارید می توانید از طریق سایت علی بابا هتل عباسی یا هتل کوثر را رزرو کنید. همچنین اگر به دنبال رزرو هتل باکیفیت و با قیمت مناسب هستید، پیشنهاد می کنیم از بین هتل های 4 ستاره و سایر اقامتگاه های سنتی این شهر بهترین گزینه را با توجه به سلیقه خود انتخاب کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا