دانستنی های سفر

قیمت پوشاک در وان ترکیه ۱۴۰۳ + قیمت خرید عمده و تکی

قیمت پوشاک در وان ترکیه چقدر است؟ وان یکی از شهرهای کوچک و مرزی ترکیه است که سالانه ایرانیان زیادی به این شهر سفر می کنند. ارزان بودن پوشاک و تفریحات در این شهر یکی از دلایل اصلی سفر به وان ترکیه است. در این شهر می توانید انواع و اقسم برندهای معتبر خارجی را در مراکز خرید وان ترکیه مشاهده کنید. در این مطلب از تودی تریپ علاوه بر قیمت و هزینه های خرید پوشاک در وان، به معرفی بهترین زمان و بهترین مراکز خرید در وان ترکیه می پردازیم.

در وان از کجا خرید کنیم؟

اگر با بهترین مراکز خرید وان آشنایی پیدا کنید قطعا اجناس باکیفیت تر و ارزانتری را می خرید. قیمت لباس نسبت به ایران به صرفه تر است و شما می توانید در هر صورت برندهای خارجی را با قیمتی مناسب بخرید. به خصوص اگر قصد خرید عمده پوشاک از وان ترکیه را داشته باشید این قیمت ها هم کاهش پیدا می کنند. قیمت پوشاک در خیابان ها و بازارهای عمده فروشی وان اقتصادی تر و مناسب تر است، اما اگر به مراکز خرید لاکچری وان مانند VAN AVM، آیدین پریهان، تورکواز و… مراجعه کنید قطعا قیمت بالاتری را باید بپردازید.

چه زمان‌هایی قیمت پوشاک در وان مناسب‌تر است؟

بهترین زمان برای خرید لباس در وان ترکیه جمعه سیاه است که در تاریخ 3 آذرماه قرار می گیرد. در این تاریخ تخفیف های فوق العاده ای روی پوشاک زده می شود و شما می توانید لباس های برند را با قیمتی مناسب تر بخرید. اما به طور کلی لباس های فصلی در روزهای پایان فصل قیمت مناسب تری خواهند داشت. به عنوان مثال در شهریور ماه می توانید برای خرید لباس های تابستانی تخفیف های مناسبی را تجربه کنید و در روزهای پایانی زمستان هم لباس های گرم را با قیمت ارزانتری بخرید.

چه برندهای در وان ترکیه شعبه دارند؟

خیابان جمهوریت وان اصلی ترین خیابان این شهر محسوب می شود که بازارهای پوشاک در آن قرار گرفته اند و شما در این خیابان و البته خیابان های دیگر می توانید فروشگاه های معتبر و معروفی مانند LC WAIKIKI ،Koton، Defacto ،AVVA ،U.S Polo ،Colin’s ،İpekyol ،Mavi ،Boyner ،FLO و adidas را مشاهده کنید. اگر به دنبال خرید برندهای معروف با قیمت ارزانتری هستید خرید از این فروشگاه های ترکیه قطعا به صرفه خواهد بود.

قیمت لباس زنانه در وان

تنوع بالایی از لباس زنانه را در فروشگاه های معتبر وان ترکیه می بینید که با توجه به جنس و کیفیت لباس قیمت آنها متفاوت است. همچنین نسبت به محلی که قصد خرید از آن را دارید قیمت لباس هم متفاوت خواهد بود. در ادامه قیمت هر یک از انواع لباس زنانه در وان ترکیه را بررسی می کنیم تا بتوانید با اطلاع بیشتری نسبت به هزینه های خرید لباس به این شهر سفر کنید.

قیمت تاپ زنانه در وان

تاپ زنانه از پرفروش ترین محصولات وان ترکیه محسوب می شود که خانم های ایرانی هم برای خرید آن مشتاق هستند. قیمت تاپ زنانه از 30 لیر شروع می شود و با توجه به کیفیت محصول، محل خرید و برند محصول قیمت آن به 100 لیر هم می رسد. البته اگر قصد خرید این محصول را از برندی مانند ال سی وایکیکی داشته باشید قیمت تاپ زنانه از 120 تا 600 لیر هم خواهد بود. همچنین قیمت تاپ زنانه در وان ترکیه از برند رایز از 70 تا 280 لیر است.

قیمت شومیز و تی‌شرت زنانه در وان

قیمت شومیز و تیشرت زنانه در وان ترکیه در معمولی ترین حالت ممکن 30 لیر است. اما اگر قصد خرید برندهای محبوب مانند ال سی وایکیکی را داشته باشید حدود 100 الی 460 لیر باید بپردازید. برای خرید شومیز و تی شرت زنانه از برند رایز هم باید حدود 80 تا 190 لیر بپردازید.

قیمت لباس مجلسی زنانه در وان ترکیه

لباس مجلسی از گرانترین نوع لباس های زنانه است و قاعدتا در وان ترکیه هم برای خرید این محصول باید هزینه بالایی بپردازید. لباس مجلسی زنانه در ارزانترین حالت ممکن از 300 لیر شروع می شود و اگر قصد خرید از برندهایی مانند ال سی وایکیکی یا کوتون را داشته باشید باید حدود 500 تا 2000 لیر بپردازید.

قیمت شلوار جین زنانه در وان

قیمت شلوار جین زنانه در وان ترکیه از 500 لیر شروع می شود و اگر کیفیت بهتری داشته باشد تا 800 لیر هم ادامه پیدا می کند. برندهای مطرح در زمینه فروش شلوار جین زنانه در وان ترکیه، برند ماوی و کولینز هستند که قیمت محصولات کولینز از 200 تا 500 لیر است. در محله های اقتصادی تر و بازارهای خیابانی می توانید شلوار زنانه را با قیمت 150 لیر هم تهیه کنید.

قیمت کفش زنانه در وان

قیمت کفش در وان ترکیه مانند دیگر کشورها به برند و کیفیت محصول ارتباط مستقیمی دارد. قیمت کفش زنانه در وان ترکیه از 130 تا 150 لیر است و برندهایی مانند ال سی وایکیکی قیمت بالاتری تا حدود 2000 لیر هم دارند. قیمت کفش زنانه از برند آدیداس هم از 1200 تا 13000 لیر است و اگر قصد خرید کفش ورزشی از برند فلو را داشته باشید تا حدود 20 هزار لیر باید بپردازید.

قیمت کتانی زنانه در وان ترکیه

قیمت کتانی زنانه در وان ترکیه از 150 لیر شروع می شود و اگر قصد خرید کتانی های باکیفیت و گرانتر را داشته باشید باید به بهترین مراکز خرید وان مراجعه کنید که قیمت ها در این مراکز از 500 تا 3000 لیر است.

قیمت کیف زنانه در وان

قیمت کیف زنانه هم به کیفیت و محل خرید بستگی دارد. قیمت کیف در شعب ال سی وایکیکی وان از 80 تا 2000 لیر است اما اگر قصد خرید از بازارهای فرعی و محلی را داشته باشید قیمت کیف از 70 تا 200 لیر است.

قیمت لباس مردانه در وان

پس از بررسی قیمت لباس زنانه در وان ترکیه بهتر است لباس های مردانه را نیز بررسی کینم. انواع لباس مردانه از پیراهن گرفته تا شلوار و کیف و کفش مردانه را می توانید از وان ترکیه تهیه کنید. در ادامه به بررسی قیمت هر یک می پردازیم.

قیمت پیراهن مردانه در وان

قیمت پیراهن مردانه در وان ترکیه از 100 لیر شروع می شود و اگر قصد خرید برندهایی مانند یو اس پولو و ال سی وایکیکی را داشته باشید باید حدود 200 تا 800 لیر بپردازید. البته قیمت پیراهن مردانه یو اس پولو تا 1500 لیر هم قیمت دارند.

قیمت تی‌شرت مردانه در وان

قیمت تیشرت مردانه در وان ترکیه از 100 لیر آغاز می شود و اگر قصد خرید برندهای معتبرتری را داشته باشید باید تا 400 لیر هم برای یک تیشرت هزینه کنید.

قیمت شلوار لی مردانه در وان

قیمت شلوار جین مردانه در وان ترکیه به برند آن ارتباط دارد. اگر برند کولینز را بپسندید باید حدود 300 تا 1000 لیر برای خرید هزینه کنید، اما برای برند ماوی این قیمت به بازه 400 تا 1000 لیر می رسد. همچنین برند ال سی وایکیکی هزینه ای بین 400 تا 700 لیر دارد. ارزانترین قیمت که برای شلوار جین مردانه در وان ترکیه مشخص شده 150 لیر است که باید برای خرید آن به بازارهای محلی مراجعه کنید.

قیمت کفش مردانه در وان

قیمت کفش مردانه در وان ترکیه از 200 لیر شروع می شود و اگر به بازارهای محلی مراجعه کنید قیمت های ارزانتر تا حدود 150 لیر هم پیدا می کنید. برندهایی مانند ال سی وایکیکی قیمتی از 200 تا 2500 لیر دارند و برند فلو در وان از 300 تا 8000 لیر قیمت دارند. محصولات آدیداس هم از 1000 تا 15 هزار لیر قیمت گذاری شده اند.

قیمت کتانی مردانه در وان ترکیه

قیمت کتانی و کفش های ورزشی مردانه در وان ترکیه از 150 لیر شروع می شود و اگر قصد خرید از برندهای معتبری مانند آدیداس را داشته باشید حداقل باید 1000 لیر بپردازید.

قیمت کاپشن مردانه در وان

قیمت کاپشن و لباس های زمستانی مردانه در وان ترکیه بستگی به زمان خرید شما دارد. در ابتدای مطلب هم اشاره داشتیم که زمان خرید لباس های زمستانی اهمیت زیادی در تخفیف آنها دارد. اگر در انتهای روزهای فصل زمستان برای خرید این لباس ها اقدام کنید با تخفیف های شگفت انگیزی روبرو می شوید. اما به طور کلی قیمت این محصولات از 500 لیر شروع می شود و تا 2000 لیر هم ادامه پیدا می کند.

سخن آخر

قیمت پوشاک در وان ترکیه چقدر است؟ در این مطلب به بررسی قیمت انواع لباس مردانه و زنانه در شهر مرزی وان ترکیه پرداختیم. اگر قصد سفر به وان را دارید بهتر است با هزینه های مختلف این سفر از جمله هزینه های خرید آشنا شوید تا مدیریت بهتری برای خرید داشته باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا