مسافت شهرها

فاصله تهران تا نور با خودروی سواری و اتوبوس چند کیلومتر است؟

در این مطلب از سایت تودی تریپ قصد داریم فاصله تهران تا نور با خودروی سواری و اتوبوس چند کیلومتر است؟ را به شما بگوییم. اگر قصد سفر به این مقاصد را دارید پیشنهاد می کنیم حتما در ادامه همراه ما باشید.

فاصله تهران تا نور از جاده فیروزکوه

  • فاصله تهران تا نور از از جاده فیروزکوه :257 کیلومتر
  • مدت زمان سفر با خودروی سواری : 4ساعت و نیم
  • مدت زمان سفر با اتوبوس : 5 ساعت

مسیر جاده فیروزکوه به علت زیبایی‌های طبیعی و مناظر دل‌نشین خود مورد توجه گردشگرانی است که دوست دارند با طبیعت ارتباط برقرار کنند. از تهران و مسیر جاده چالوس میتوانید با 240 کیلومتر به چمستان برسید.از چمنستان تا نور هم حدود 17 کیلومتر مسیر دارید.برای سفر به نور با از پایانه بیهقی (آرژانتین) و پایانه شرق (تهرانپارس) در تهران روزانه  اتوبوس ها به سمت نور میروند.

فاصله تهران تا نور از جاده چالوس

  • فاصله تهران تا نور از جاده چالوس:223 کیلومتر
  • مدت زمان سفر با خودروی سواری :3 ساعت و 50 دقیقه
  • مدت زمان سفر با اتوبوس : حدود 4 ساعت و نیم

این مسیر نیز از جمله مسیرهای جذاب و چشم‌نواز برای سفر به این منطقه محسوب می‌شود. فاصله تهران تا نور از جاده چالوس حدود 223 کیلومتر است که به دلیل جاده‌های خوب و ترافیک مناسب، سفر راحت‌تری را برای شما فراهم می‌کند.شما در این مسیر از روستای گچسر، سیاه پیشه، فشکور، نوبر، مرزن آباد، چالوس، چلندر، رویان و نور گذر میکنید.

فاصله تهران تا نور از جاده هراز

  • فاصله تهران تا نور از جاده هراز:221 کیلومتر
  • مدت زمان سفر با خودروی سواری :3 ساعت و 36 دقیقه
  • مدت زمان سفر با اتوبوس : حدود 4 ساعت

جاده هراز به دلیل مناظر خیره‌کننده و کوهستان‌ها، همیشه مورد توجه گردشگران بوده است. و فاصله تهران تا نور از جاده هراز نسبت به دو مسیر قبلی کمتر است و حدود 221 کیلومتر می‌باشد.شهر های بین راهی این مسیر  امیری، الیمستان، آمل، محمود آباد و نور هستند.

مزایا و معایب هر مسیر تهران تا نور

در این بخش، مزایا و معایب هر یک از مسیرها را بررسی می‌کنیم. بهتر است گردشگران بر اساس زمان، ترافیک، و علاقه شخصی‌شان تصمیم به انتخاب مسیر خود بگیرند. مثلاً اگر دوست دارید بیشتر با طبیعت ارتباط برقرار کنید و ترافیک کمتری را ببینید، مسیر فیروزکوه را انتخاب کنید. اگر هوای ساحلی و جاذبه‌های طبیعی برایتان جذاب است، ممکن است مسیر هراز را انتخاب کنید.

فاصله تهران تا نور با قطار

  • مدت زمان سفر با قطار: حدود 6 ساعت

برای رفتن به نور از تهران باید به ایستگاه قائم‌ شهر بروید. فاصله ایستگاه راه‌آهن قائم‌ شهر تا نور حدود ۹۰ کیلومتر است. فاصله تهران تا نوربا قطارحدود ۶ ساعت زمان می‌برد

فاصله تهران تا نور با هواپیما

برای رفتن به نور از تهران با هواپیما باید به فرودگاه ساری بروید، این فرودگاه نزدیک‌ ترین فرودگاه به شهرستان نور است و هرروز پروازهای زیادی از تهران و بعضی از شهرهای بزرگ به فرودگاه ساری وجود دارند.

نتیجه‌گیری

اتوبوس و خودروی سواری شخصی محبوب ترین وسیله ها برای رفتن از تهران به نور هستند . فاصله تهران تا نور از هر مسیری در حدود 230 کیلومتر است و شما چه با اتوبوس از تهران به نور بروید و چه با فاصله تهران تا نور را با خودروی سواری شخصی طی کنید حدود 4 ساعت و نیم این مسیر در شرایط بدون ترافیک طول میکشد.

اتوبوس و خودرو شخصی هر دو گزینه‌های مناسبی برای سفر از تهران به نور هستند. مسافران باید مزایا و معایب هر گزینه را با توجه به نیازها و ترجیحات شخصی‌شان ارزیابی کنند. اگر زمان و هزینه مهم‌ترند، اتوبوس ممکن است انتخاب مناسب‌تری باشد. اما اگر آزادی و انعطاف‌پذیری مسیر برای مسافر مهم‌تر است ومیخواهد در مسیر از طبیعت لذت بیشتری ببرید یا در بعضی مناطق استراحتی کنید، خودرو شخصی بهترین گزینه خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا