جاذبه های گردشگری خارجی

سنگ کریشنا؛ سنگی معلق در هندوستان

به گزارش تودی تریپ، آنطور که الی گشت می نویسد، سرزمین پهناور هند شگفتی های طبیعی و تاریخی بی شماری دارد که هر کدام داستانی برای گفتن دارند. در میان این شگفتی ها، سنگ کریشنا در Mahabalipuram جایگاه ویژه ای دارد. این صخره عظیم، 20 فوتی و کره مانند، بر روی یک شیب لغزنده باورنکردنی در قلب تپه قرار دارد و به نظر می رسد قوانین فیزیک را به چالش می کشد.

سنگی معلق در هوا یا کره ای از آسمان؟

افسانه ها داستان های جالبی در مورد این سنگ شگفت انگیز آورده اند. برخی معتقدند که این سنگ، یک توپ غول پیکر از غذای مورد علاقه خدای هندو، کریشنا از آسمان به زمین افتاد به همین دلیل مردم محلی به این سنگ می گویند روغن کریشنا تشخیص می دهند.

اما علم داستان دیگری دارد. به نظر می رسد این تخته سنگ عظیم بقایای یک یخچال طبیعی اشتباه است که در نقطه ای منحصر به فرد روی تپه گیر کرده است.

سنگ کریشنا؛ معجزه تعادل در قلب هند

جاذبه ای که گردشگران را مجذوب خود می کند

سنگ کریشنا چه ریشه در افسانه یا علم داشته باشد، به یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری هند تبدیل شده است. بازدیدکنندگان از سراسر جهان برای دیدن این سنگ شگفت‌انگیز می‌آیند و سعی می‌کنند آن را هل دهند تا تعادل ظریف آن را به هم بزنند. اما تاکنون هیچ کس در این تلاش موفق نشده است.

Mahabalipuram: شهری که در آن تاریخ و افسانه ها در آغوش گرفته می شود

یک مسافرت به سنگ کریشنا امکان بازدید از شهر ماهابالی پورام همچنین فراهم می کند این شهر باستانی گنجینه ای از معابد، مجسمه ها و کنده کاری های باورنکردنی است که داستان خدایان، پادشاهان و مردمان گذشته را روایت می کند.

سنگ کریشنا؛ معجزه تعادل در قلب هند

گرمای مهمان نوازی و زیبایی بی نظیر

اما زیبایی ماهابالی پورام نه تنها در بناهای تاریخی آنها. ساکنان این شهر با خونگرمی و مهمان نوازی خود گردشگران را به سمت خود جذب می کنند. آنها مشتاق هستند تا داستان ها و سنت های خود را با شما به اشتراک بگذارند و کاری کنند که شما بخشی از جامعه آنها باشید.

سفری به سرزمین افسانه ها و شگفتی ها

یک مسافرت به سنگ کریشنا و ماهابالی پورام سفری است به سرزمین افسانه ها و شگفتی ها. سفری که در آن می توانید عظمت تاریخ، زیبایی طبیعت و گرمای مهمان نوازی را تجربه کنید.

نکاتی برای بازدید از سنگ کریشنا

  • بازدید از این سنگ رایگان است.
  • بهترین زمان برای بازدید سنگ کریشنا صبح زود یا عصر زمانی است که نور خورشید آن را روشن می کند و زیبایی آن را دو چندان می کند.
  • بدست آوردن سنگ کریشنا می توانید از تاکسی یا اتوبوس استفاده کنید.
  • کفش راحت بپوشید زیرا برای رسیدن به صخره باید کمی راه بروید.
  • مراقب باشید به سنگ آسیب نرسانید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا