جاذبه های گردشگری خارجی

سفری به اعماق جنگل‌ های در قلب بیابان‌ های دبی!

به گزارش تودی تریپ، به نوشته کجارو، این پروژه عظیم که به عنوان یکی از بزرگ ترین جنگل های مصنوعی جهان شناخته می شود، تجربه بی نظیری از گشت و گذار در دل طبیعت را برای گردشگران این شهر کویری رقم خواهد زد.

در این راهنمای جامع، با سیاره سبز دبی، با این جاذبه گردشگری شگفت انگیز و امکانات و سرگرمی های آن آشنا می شوید.

گشتی در دل جنگل های بارانی

سیاره سبز دبی با بیش از 3000 گونه گیاهی و جانوری، یک اکوسیستم واقعی شبیه جنگل های بارانی را در قلب یک ساختمان شیشه ای با طرح اوریگامی در ارتفاع 72.45 متری ایجاد کرده است. رطوبت نسبی 70 درصد و دمای 25-28 درجه سانتیگراد شرایط ایده آلی را برای تمامی گونه های گیاهی و جانوری این مجموعه فراهم می کند.

در سیاره سبز دبی، می توانید انواع گیاهان گرمسیری، حیات وحش مشخصه این مناطق و پرندگان رنگارنگ را مشاهده کنید. علاوه بر این، مارها، جوجه تیغی ها و حتی تنبل ها در این جنگل مصنوعی زندگی می کنند و فرصتی بی نظیر برای آشنایی با این حیوانات به شما می دهند.

علاوه بر بازدید از جنگل های بارانی، کلاس های آموزشی مختلفی نیز برای کودکان و نوجوانان در گروه های سنی مختلف برگزار می شود تا با گیاهان و جانوران جنگل های بارانی آشنا شوند.

سفر به اعماق جنگل های بارانی در قلب بیابان های دبی!

دیدنی های سیاره سبز دبی

در سیاره سبز دبی، مناظر جالب و متنوع زیادی در انتظار شما هستند که در زیر به برخی از آنها اشاره شده است:

  • درخت غول پیکر: این درخت مصنوعی که بزرگترین درخت مصنوعی جهان است 25 متر طول دارد و تمام پوشش گیاهی روی شاخه های آن طبیعی است. در فضاهای ایجاد شده در تنه درخت انواع پرندگان و حیوانات زندگی می کنند. بازدیدکنندگان می توانند از میان پل های چوبی معلق در وسط شاخه های درخت عبور کنند و گیاهان، پرندگان و پروانه ها را ببینند.
  • نمای 360 درجه: با کمک آسانسور می توان به بالای مجموعه که گنبدی شکل است رسید و دید 360 درجه از جنگل بارانی دبی داشت.
  • آکواریوم سیاره سبز: این آکواریوم حاوی مجموعه ارزشمندی از ماهیان کمیاب و آبزیان است که در آبهای عمیق مناطق گرمسیری زندگی می کنند.
  • حیوانات مختلف: توکان ها، مارمولک های غول پیکر، کلنی های مورچه های کارگر، طوطی های رنگارنگ و قورباغه ها از دیگر جاذبه های سیاره سبز هستند که بازدیدکنندگان را با اکوسیستم این جنگل ها بیشتر آشنا می کند.

سیاره سبز دبی در کجا قرار دارد و چگونه می توان به آن رسید؟

سیاره سبز دبی در تقاطع بلوار الوصل و بلوار صفا واقع شده است. برای دسترسی به این مجموعه می توانید از روش های زیر استفاده کنید:

  • مترو: با خط قرمز مترو به ایستگاه مترو Business Bay بروید و از آنجا با اتوبوس شماره هفت به ایستگاه شماره دو شرکت نفت دبی بروید. این ایستگاه بعد از پارک الخازان واقع شده است. باید از ایستگاه تا مقصد پیاده روی کنید.
  • اتوبوس: از ورودی اصلی دبی مال، با اتوبوس های 81 یا 28 به ایستگاه شماره دو شرکت نفت دبی بروید و بقیه راه را پیاده روی کنید.
  • هزینه ها: سریع ترین راه استفاده از تاکسی است. در این صورت به راحتی به مقصد خواهید رسید; اما هزینه بیشتری خواهد داشت.
  • خودرو شخصی: اگر ماشین شخصی خود را به همراه داشته باشید، می توانید از پارکینگ استفاده کنید.

سفر به اعماق جنگل های بارانی در قلب بیابان های دبی!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا