ایران گردی

روستای سرسبز و دیدنی اطراف تهران که کسی از آن خبر ندارد! + عکس

به گزارش سلام بوت افجه یکی دیگر از مقاصد جذاب و مکان های سرسبز اطراف تهران است. این روستای زیبا که در روستای لواسانات قرار دارد، یکی از دیدنی های اطراف تهران است که بسیاری از پایتخت نشینان قصد دارند برای سفری یک یا دو روزه از آن دیدن کنند.

این روستای دیدنی در اردیبهشت ماه برابری ندارد و به قدری سرسبز و زیباست که ترک آن برای شما سخت خواهد بود. دشت زیبا و منحصر به فرد هویج در این روستا بهترین مکان برای استراحت و استراحت یک روزه است که می توانید خستگی زندگی شهری را از خود دور کنید.

کافی است از این روستای زیبا دیدن کنید و چشمانتان از زیبایی باغ های آن مملو شود. هوای خنک افجه برای فرار از گرمای پایتخت جان می دهد و خنکی آن را روی پوست خود احساس می کنید. آبشار افجه، کاخ رفیع و بنایی مونی مرحوم میرزا آقاخان صدر اعظم نوری از جاذبه های این روستا هستند که می توانید از آنها دیدن کنید. افجه آنقدر باشکوه و زیباست که به پایتخت لواسانات معروف است. این روستا در 30 کیلومتری تهران قرار دارد و برای رسیدن به آن حدود 1 ساعت زمان نیاز دارید. اگر می خواهید به یکی از بهترین مقاصد اطراف تهران سفر کنید، بهتر است افجه را در برنامه سفر خود قرار دهید.

از مکان های جالب روستای افچه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

آبشار موآب

آبشار پشویک

هویج معمولی

رودخانه افجه و رودخانه جدول

قله های افجه

دشت لار

روستای چراغان

حمام کجار

قلعه سربند یا سکا

قصر ناصرالدین شاه اشاره کرد.

آدرس روستای افجه ایران، استان تهران، شهرستان شمیرانات، بخش لواسانات، ۵ کیلومتری لواسان است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا