اخبار گردشگری

خط اتوبوسی مشهد به نجف – کربلا راه‌اندازی شد

به گزارش مهر نصیر برادران، رئیس اداره ترانزیت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: با توجه به آغاز ماه محرم و در آستانه اربعین حسینی خط مسافری منظم در این مسیر راه اندازی شد. مشهد به نجف کربلا.

برادران هدف از راه اندازی این خط را ارائه خدمات شایسته به زائران ایرانی و عراقی عنوان کرد و گفت: اولین خط اتوبوس منظم روز یکشنبه 26 تیرماه و فروش اینترنتی بلیت توسط شرکت های حمل و نقل بین المللی مسافر در استان به ترتیب به نشانی www. . سامانه Safar724 و www.Tarabari724.com در دست بررسی است.

وی افزود: بر اساس برنامه ریزی انجام شد; هر هفته حداقل 4 اتوبوس و ون به طور منظم زائران را در جاده مشهد به عراق از طریق مرز مهران جابجا می کنند.

رئیس اداره ترانزیت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: در حال حاضر در استان خراسان رضوی 3 شرکت مسافربری مجوز فعالیت و قرارداد معتبر با طرف عراقی برای ناوگان اتوبوسرانی و 2 شرکت وانت دارند.

وی ابراز امیدواری کرد: با توجه به استقرار خط مشهد-عراق به صورت منظم و مبتنی بر نیاز، زائران بتوانند در ایام محرم و اربعین حسینی (ع) با مراجعه به سامانه های اطلاع رسانی و رزرو بلیت سفری راحت را برنامه ریزی کنند. .

تحریریه تودی تریپ

ما در تودی تریپ سعی می کنیم بهترین راهنمای سفر برای تجربه یک سفر لذت بخش را برای شما فراهم کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا