اخبار گردشگری

خط اتوبوسی مشهد به نجف – کربلا راه‌اندازی شد

به گزارش مهر نصیر برادران، رئیس اداره ترانزیت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: با توجه به آغاز ماه محرم و در آستانه اربعین حسینی خط مسافری منظم در این مسیر راه اندازی شد. مشهد به نجف کربلا.

برادران هدف از راه اندازی این خط را ارائه خدمات شایسته به زائران ایرانی و عراقی عنوان کرد و گفت: اولین خط اتوبوس منظم روز یکشنبه 26 تیرماه و فروش اینترنتی بلیت توسط شرکت های حمل و نقل بین المللی مسافر در استان به ترتیب به نشانی www. . سامانه Safar724 و www.Tarabari724.com در دست بررسی است.

وی افزود: بر اساس برنامه ریزی انجام شد; هر هفته حداقل 4 اتوبوس و ون به طور منظم زائران را در جاده مشهد به عراق از طریق مرز مهران جابجا می کنند.

رئیس اداره ترانزیت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: در حال حاضر در استان خراسان رضوی 3 شرکت مسافربری مجوز فعالیت و قرارداد معتبر با طرف عراقی برای ناوگان اتوبوسرانی و 2 شرکت وانت دارند.

وی ابراز امیدواری کرد: با توجه به استقرار خط مشهد-عراق به صورت منظم و مبتنی بر نیاز، زائران بتوانند در ایام محرم و اربعین حسینی (ع) با مراجعه به سامانه های اطلاع رسانی و رزرو بلیت سفری راحت را برنامه ریزی کنند. .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا