اخبار گردشگری

بازگشت زائران عمره به کشور آغاز شد

به گزارش تودی تریپ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حسام قربانعلی سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: عملیات اعزام حجاج عمره که از 12 اردیبهشت ماه آغاز شده بود با تکمیل 22 پرواز به پایان رسید. و از امروز 23 اردیبهشت پروازهای برگشت زائران عمره به کشور آغاز می شود.

وی بیان کرد: عملیات اعزام زائران عمره پس از 9 سال در قالب تفاهم نامه جمهوری اسلامی ایران و دولت عربستان سعودی انجام شد و امروز پس از اعزام آخرین گروه از زائران حج عمره، عملیات بازگشت. 10 روز دیگر آغاز خواهد شد.

قربانعلی با بیان اینکه ادارات مختلف شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران برای اجرای مناسب این عملیات برنامه ریزی کرده اند، گفت: از آنجایی که با پایان عملیات حج، عملیات اعزام حجاج نیز در راه است، باید در این زمینه برنامه ریزی می کردیم. راهی که توانستیم بهترین راه برای پاسخگویی به نمازگزاران بیت الله الحرام.

وی تاکید کرد: عملیات اعزام زائران عمره 1403 از صبح روز 12 اردیبهشت ماه از فرودگاه امام خمینی (ره) آغاز شد و با هماهنگی های انجام شده با سایر سازمان های متولی، مقرر شد 5610 زائر با 44 پرواز دو طرفه اعزام شوند.

وی یادآور شد: امسال زائران عمره از 11 فرودگاه کشور شامل تهران، زاهدان، اهواز، تبریز، یزد، کرمان، بندرعباس، ساری، اصفهان و شیراز اعزام شدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا