دانستنی های سفر

قیمت بلیط اتوبوس دریایی بندرعباس به کیش در سال ۱۴۰۳

قیمت بلیط اتوبوس دریایی بندرعباس به کیش چقدر است؟ همانطور که می دانید برای سفر به جزیره کیش ابتدا باید به بندرعباس سفر کنید و از آنجا با لنج، قایق و یا اتوبوس های دریایی به کیش سفر کنید. اگر قصد سفر به کیش را دارید و می خواهید اطلاعاتی درباره هزینه های سفر به کیش به دست آورید باید قیمت بلیط اتوبوس دریایی بندرعباس به جزیره کیش را نیز محاسبه کنید. در این مطلب از تودی تریپ می توانید قیمت این بلیط را مشاهده کنید.

قیمت بلیط اتوبوس دریایی بندرعباس به کیش ۱۴۰۳

اگر از بندرچارک قصد سفر به کیش را دارید می توانید از لنج ها استفاده کنید که قیمت آنها حدود 350 هزار تومان است. همچنین می توانید از شناورها کمک بگیرید که قیمت آنها حدود 250 هزار تومان است. اگر قصد سفر به کیش با ماشین شخصی را داشته باشید می توانید از بندرهای مختلف بندرعباس به جز بندر چارک با لندیکرافت یا لندیگراف ماشین خود را نیز به کیش منتقل کنید.

قیمت بلیط اتوبوس دریایی از بندرچارک به کیش

برای دسترسی به بندرچارک از بندرعباس باید حدود 290 کیلومتر رانندگی کنید تا به این بندر برسید. همانطور که گفتیم بندرچارک تنها بندری است که افراد بدون خودرو یا وسیله نقلیه می توانند به جزیره کیش سفر کنند. با توجه به این که بندرآفتاب فقط 150 کیلومتر با کیش فاصله دارد افراد کمتری از بندرچارک برای رفتن به کیش استفاده می کنند.

معمولا لندینگ کرافت ها از ساعت 7 صبح شروع به کار می کنند و این فعالیت تا ساعت 17 بعدازظهر ادامه دارد. البته فعالیت شناورها نسبت به فصل و زمانی که سفر کرده اید هم بستگی دارد. به عنوان مثال در ایام عید نوروز افراد بیشتری به کیش سفر می کنند و به همین دلیل هم ساعت کاری بیشتر خواهد بود. برای کسب اطلاع بیشتر نسبت به ساعت رفت و آمد و حرکت لندینگ کرافت ها می توانید با شماره ۰۹۳۵۱۱۶۰۷۱۰ تماس بگیرید.

توصیه می کنیم که اگر قصد حمل خودرو به جزیره کیش را ندارید می توانید با اتوبوس های دریایی جابجا شوید که هزینه های کمتری بپردازید. با توجه به اینکه در بندرچارک پارکینگ های بزرگ و امنی وجود دارد می توانید با خیال راحت این کار را انجام دهید.

هزینه پارکینگ بندرچارک در سال 1403 حدود 60 هزار تومان برای هر ماشین است. برای اطمینان از ظرفیت پارکینگ بندر می توانید با شماره ۰۷۶۴۴۲۸۰۹۸۶  تماس بگیرید.

کلام آخر

قیمت بلیط اتوبوس دریایی از بندرعباس تا کیش چقدر است؟ در این مطلب هزینه های سفر به کیش با اتوبوس دریایی و لنج و لندینگ کرافت را بررسی کرده ایم. توصیه می کنیم قبل از سفر به کیش این مطلب را کامل مطالعه کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا