هتل ها

لیست هتل های دارای دیسکو در وان + عکس و آدرس

شهر وان ترکیه یکی از شهرهای کوچک و قدیمی در مرز ایران و ترکیه است که فاصله زیادی هم با کشور ما ندارد. با توجه به این فاصله کم، تورهای وان ترکیه از ارزانترین تورهای خارجی برای ایرانیان محسوب می شوند. در این شهر کوچک با توجه به تعدد گردشگران هتل های متعدد و باکیفیتی ساخته شده است که برخی از آنها دارای دیسکو هستند. در این مطلب از تودی تریپ قصد داریم لیست هتل های دارای دیسکو در وان را معرفی کنیم تا بتوانید اقامت خوشایند و لذت بخشی داشته باشید.

 

هتل های وان با دیسکو

اقامت در هتل های وان ترکیه که دارای دیسکو و پارک آبی هستند می تواند لحظات بهتری را برای شما رقم بزند. قیمت هتل های وان ترکیه نسبت به خدمات و امکاناتی که دارند متفاوت است، اما توجه داشته باشید که برای اقامت در هتل های وان ترکیه دارای دیسکو باید هزینه بیشتری بپردازید. در ادامه می توانید با بهترین اقامتگاه های دارای دیسکو در این شهر آشنا شوید.

هتل رویال برک (Royal Berk Hotel)

رویال برک یکی از هتل های باکیفیت وان محسوب می شود که امکانات و خدمات خوبی را در اختیار مسافران قرار می دهد. از جمله این امکانات و خدمات می توان به بار، اتاق سیگار، وای فای، میز تور، پارکینگ، خدمات پذیرش 24 ساعته و دیسکو اشاره داشت. با توجه به جاذبه های تفریحی محدود وان ترکیه بهتر است در هتل هایی اقامت داشته باشید که در طول شبانه روز تفریحات سرگرم کننده ای را برای شما تدارک می بیند.

آدرس: Bahcivan Mahallesi Cumhuriyet Caddesi 6.Sokak No:5, Van, Turkey

هتل تامارا (Tamara Hotel)

هتل تامارا یکی دیگر از بهترین هتل های وان ترکیه محسوب می شود که مزیت اصلی آن دسترسی به اماکن دیدنی این شهر است. شما م یتوانید با اقامت در این مکان از امکاناتی مانند خدمات اسپا و ماساژ، بار، دیسکو، تلویزیون کودکان، وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، میز تور، خدمات 24 ساعته و… بهره مند شوید.

آدرس: Yüzbaşı Oğlu Sok No 1 Merkez, Van, Turkey

هتل بویوک اوراتو (Buyuk Urartu Hotel)

بویوک اوراتو نام هتل دیگریست که در وان ترکیه قرار گرفته و با وجود دیجی های حرفه ای همیشه از محبوبیت بالایی برخوردار است. با اقامت در این هتل می توانید علاوه بر استفاده از دیسکو و برنامه های سرگرم کننده، از خدماتی مانند سرویس شاتل، وای فای رایگان، خدمات حمل و نقل فرودگاهی، میز تور، خدمات 24 ساعته و… بهره مند شوید.

آدرس: Cumhuriyet Cad No:60 Merkez Van , Van, Turkey

کلام آخر

در این مطلب از تودی تریپ به معرفی لیست هتل های دارای دیسکو وان ترکیه پرداختیم. این شهر کوچک شامل جاذبه های گردشگری مختلفی مانند خانه گربه ها، دریاچه وان و مراکز خرید باکیفیت و ارزان قیمت است و سالانه گردشگران ایرانی زیادی را به خود جذب می کند. با مطالعه این مطلب می توانید بهترین اقامتگاه های دیسکو دار وان را پیدا کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا