اخبار گردشگری

سفر به جزیره های جذاب ایران در خلیج فارس و اقامت در آنجا

در سفر به این جزایر با مناظر طبیعی و مناظر زیبا، موقعیت های جغرافیایی استراتژیک، قبایل اسرارآمیز، حیات وحش دریایی و انواع ناشناخته ها مواجه می شوید و خاطرات فراموش نشدنی را برایتان به یادگار می گذارد. با ما همراه باشید تا از دیدنی ترین جزایر جنوبی ایران دیدن کنید و برای تجربه اقامتی راحت و دلنشین، رزرو هتل خود را در سایت اسنپ تریپ بگذارید. برای بازدید از جزایر خلیج با ما همراه باشید.

1- جزیره قشم

ابتدا سفر خود را با جزیره ای آغاز می کنیم که با وجود جزایر بزرگتر و معروف، کمی دور از ذهن است و کمتر کسی از زیبایی و جاذبه های آن اطلاع دارد. با ما به قشم سفر کنید تا بدانید این جزیره رویایی دست کمی از جزایر دیگر ندارد. قشم ناگین با هوای آفتابی و مردمانی خونگرم و مهمان نواز یکی از زیباترین جزایر کشورمان است. با وجود جدا بودن قشم از ایران، به دلیل مجاورت با بندرعباس و بندر همر، شرایط سفر جاده ای نیز فراهم است.

قشم بزرگترین جزیره کشورمان است که در استان هرمزگان قرار دارد و داستانی به یاد ماندنی در تاریخ ایران دارد. ذکر قشم در تاریخ کشور نشان از اهمیت جغرافیایی این منطقه دارد. قشم مرکز تبادل و دریانوردی سرزمین ایران، آفریقا و چین بود که زمینه رونق آن را فراهم می کرد.

در سفر به قشم علاوه بر بازدید از مکان های تفریحی و گردشگری آن می توانید کالاهایی را با قیمت مناسب خریداری کنید. چرا که این جزیره یکی از بهترین و بزرگترین مراکز خرید ایران به شمار می رود که اجناس متنوعی را با قیمت های مناسب عرضه می کند. ویژگی های جزیره قشم تنها به نقش اقتصادی و تجاری آن محدود نمی شود، بلکه دارای اماکن تاریخی و جاذبه های گردشگری فراوانی است که باعث شده بسیاری از گردشگران قشم را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کنند. در زیر به جاذبه های گردشگری این جزیره اشاره می کنیم.

جاذبه های تاریخی و گردشگری قشم

با رسیدن به قشم با مکان های تفریحی زیادی روبرو می شویم که لحظات شاد و خاطره انگیزی را برای ما به ثبت می رساند. از جمله این جاذبه ها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • منابع طبیعی جنگل های حرا
  • بندر تاریخی لافت
  • غار نامکدان
  • قلعه پرتغالی ها
  • دره ستارگان
  • ژئوپارک قشم
  • پارک کروکودیل
  • چشمه های طبیعی بی نظیر

اقامت در جزیره قشم

اکنون که با قشم و جاذبه های آن آشنا شدید، وقت آن است که اقامتگاهی مناسب را برای گذراندن روزهای خوش و لذت بخشی در کنار عزیزان خود انتخاب کنید. هتل های زیادی در قشم برای ارائه خدمات مختلف به مسافران آن تاسیس شده است.

از هتل های برجسته قشم می توان به هتل سینگو، هتل آتامان، هتل ایرمان، آرتا، ارم و بسیاری از هتل های مجلل با چشم اندازی دلپذیر به خلیج فارس اشاره کرد. شما می توانید با مراجعه به سایت اسنپ تریپ هر یک از این هتل های قشم را رزرو کنید و با گذراندن اوقات خوشی در این هتل قشم سفری خوش را تجربه کنید.

به جزایر جذاب ایران در خلیج فارس سفر کنید و در آنجا اقامت کنید

2- جزیره کیش

کیش یکی از زیباترین جزایر خلیج فارس است که مقصد بسیاری از مسافران از سراسر کشور است و کمتر کسی این سرزمین رویایی را می شناسد. کیش جزیره رویایی با ترکیبی هماهنگ از خورشید، دریا و شن است. شکوه کیش زنزد خاص و متداول است و سفر به آن یکی از اهداف عاشقان سفر و ایران گردی است. این جزیره یک منطقه آزاد تجاری است و مجاورت آن با تنگه هرمز باعث سرمایه گذاری های زیادی در آن شده است.

یکی از دلایلی که کیش را به مقصدی برای مسافران داخلی و خارجی تبدیل کرده، برخورداری از آزادی های اجتماعی بیشتر، نمایش های عمومی و مفرح، برنامه های تفریحی متنوع و … است که با هزینه های کم و اقتصادی می توان از همه آنها لذت برد. جزیره کیش مکان مناسبی برای جشن گرفتن است. شما در آب های زلال، ورزش های دریایی مهیج همراه با تفریحات سالم و لذت بخش، همه اینها ما را مشتاق سفر به این جزیره دیدنی کرد. اگر می خواهید در سفر به کیش از جاذبه های گردشگری آن دیدن کنید با ما همراه باشید.

جاذبه های طبیعی و گردشگری جزیره کیش

همانطور که گفته شد کیش یکی از زیباترین جزایر خلیج فارس است که جاذبه ها و مکان های بسیار زیبایی برای استراحت دارد. از جمله این مکان های زیبا و دیدنی می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • یک کشتی غول پیکر یونانی
  • قنات شهر کاریز، قناتی عمیق با پوشش صدف و مرجان
  • جزیره
  • پایدار
  • تم پارک آبی اقیانوس
  • پارک هنر
  • ساحل مرجانی
  • پارک دلفین ها

جدا از این مکان های زیبا می توانید از رستوران میرمهنا کیش غذاهای دریایی لذیذ سفارش دهید و لذت ببرید. رستوران های زیادی در این جزیره تاسیس شده است که تنوع غذایی آنها بی نظیر است.

هتل های جزیره کیش

با وجود اینکه کیش سالانه میزبان بیش از 2 میلیون گردشگر داخلی و خارجی است، هتل های زیادی برای اسکان و ارائه خدمات به آنها ایجاد شده است که دارای امکانات بی نظیری هستند. هتل آرامیس پلاس، داریوش، ماریانا، سورنت و هتل های بی شمار دیگر با امکانات فراوان و منحصر به فرد پذیرای مهمانان این جزیره رویایی هستند و سفری فراموش نشدنی را برای آنها رقم می زنند.

اگر قصد رزرو بهترین هتل کیش را دارید، اسنپ تریپ با اطلاعات مفید در مورد هر کدام می تواند بهترین راهنمای شما باشد. فقط کافی است به وب سایت اسنپ تریپ مراجعه کنید و با توجه به بودجه و امکاناتی که می خواهید یکی از هتل ها را انتخاب کنید.

نتیجه

در این مقاله سعی کردیم دو جزیره بی نظیر در خلیج فارس را معرفی کنیم و در مورد جاذبه ها و دیدنی های آنها صحبت کنیم. برای سفر به این جزایر باید به فکر اقامتگاهی مناسب برای خود باشید تا بتوانید سفری آرام و بی دغدغه داشته باشید. بخشی از کیفیت سفر و لذت بردن از آن مربوط به هتلی است که در آن اقامت می کنید.

اسنپ ​​تریپ لیست کاملی از هتل های کیش و قشم را در اختیار شما قرار داده است تا با مقایسه امکانات رفاهی و شرایط آنها یکی را برای سفری دلپذیر انتخاب کنید. با رزرو هتل در این سایت از تخفیف های ویژه ای که برای شما در نظر گرفته شده نیز بهره مند خواهید شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا