اخبار گردشگری

وثیقه خروج از کشور مشمولان غیرغایب حذف شد

به گزارش تودی تریپ به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سردار تقی مهری در نشستی در خصوص شرایط مهاجرت مجاز به خروج از کشور در ایام محرم و اربعین گفت: بحث امنیت است. زیرساخت ها و اساس هر فعالیت، رسالت مهم نیروهای مسلح در نظام است. قداست جمهوری اسلامی تامین امنیت در داخل و خارج از کشور است، لذا نیروهای مسلح وظیفه ایجاد بازدارندگی را بر عهده دارند. دشمنان

وی افزود: سربازان در کنار نیروهای پایور نقش مهمی در حفظ استقلال تمامیت ارضی ایفا می کنند، بنابراین منصب خدمت سربازی خدمتی فوق العاده مهم و مقدس است.

سردار مهری درباره تسهیل سفر مشمولان غایب به عراق نیز گفت: دانشجویان، دانشجویان و مشمولان دارای کارت اعزام و یا افرادی که مشمول مهلت قانونی هستند می توانند از اول محرم – 26 تیرماه – تا پایان صفر بدون واریز وجه مراجعه کنند. – 14 شهریور. ماه – برای استفاده از کشور برای زیارت و پیاده روی اربعین می توانند به صورت سیستمی و هوشمند درخواست خروج از مرزهای هوایی و زمینی را از طریق سامانه سخا با پلیس یا سایت عمومی اینجانب ثبت کنند.

وی ادامه داد: تاکنون افرادی که ثبت نام کرده اند توانسته اند از این فرصت استفاده کنند.

وی گفت: متولدین 1384 نیازی به ثبت درخواست ندارند و می توانند مستقیماً به سامانه پلیس +10 مراجعه و نسبت به دریافت گذرنامه اقدام کنند و از کشور خارج شوند.

سردار مهری تصریح کرد: کسانی که وارد سامانه می شوند و پاسخ مثبتی برای خروج دریافت نکرده اند افرادی هستند که سال گذشته برای ثبت نام اقدام کرده اند اما با بازگشت به کشور ورودشان ثبت نشده است باید به نظام وظیفه مراجعه کنند. استان خود و تصحیح این ثبت.

رئیس نظام وظیفه عمومی فراجا گفت: مشمولان غایب تنها با تعیین و ذکر دلیل غیبت می توانند از کشور خارج شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا