اخبار گردشگری

کیش میزبان گردشگران ترکیه می‌شود؟

به گزارش تودی تریپ به نقل از ایسنا، رحیم سرهنگی در دیدار با هیئتی متشکل از سرمایه گذاران، تجار، فعالان اقتصادی و گردشگری ترکیه، موضوع فوق را برجسته کرد و اظهار داشت: با توجه به تفاوت آب و هوا، دو کشور می توانند مکمل یکدیگر باشند. نقش در گردشگری و تبادل توریست

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: علاوه بر این، همسایگی و همجواری فرهنگی می تواند روابط تجاری کیش و ترکیه را تقویت کند.

وی افزود: یکی از ظرفیت های کیش موقعیت ارتباطی آن با هشت کشور حوزه خلیج فارس و دریای عمان است و این شرایط کیش را به مرکزی برای تجارت بین المللی تبدیل می کند.

سرهنگی با استقبال از برقراری روابط اقتصادی، تجاری و گردشگری با ترکیه گفت: در شرایطی که کشورها تلاش می کنند به مراکز تجاری تبدیل شوند، ایجاد منافع مشترک می تواند کیش و ترکیه را به مرکز تجاری تبدیل کند.

نمایندگان شرکت ها و سرمایه گذاران ترکیه نیز در این نشست بر مزیت های اقتصادی کیش تاکید کردند و برای انجام فعالیت های تولیدی، برگزاری رویدادها و جشنواره ها و ایجاد نمایشگاهی از نشان های ترکیه اعلام آمادگی کردند.

به گزارش ایسنا، در راستای توسعه همکاری های اقتصادی، تجاری، سرمایه گذاری و گردشگری، تفاهم نامه های متعددی بین سازمان منطقه آزاد کیش و سرمایه گذاران ترکیه ای منعقد شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا