رستوران گردی

پیتزا سلف سرویس در تهران کجاست؟

پیتزا سلف سرویس در تهران کجاست؟ پیتزا سلف سرویس به شما این امکان را می دهد که به صورت نامحدود از تمام پیتزاهای موجود در رستوران استفاده کنید. فست فودهای زیادی در تهران هستند که این امکان را در اختیار مشتریان قرار می دهند. در این مطلب از تودی تریپ قصد داریم بهترین پیتزا سلف سرویس های غرب تهران، شرق، شمال و جنوب پایتخت را معرفی کنیم.

پیتزا سلف ‌سرویس تهران

رستوران های پیتزا سلف سرویس می توانند تا حد زیادی به صرفه جویی در هزینه ها کمک کنند. اگر عاشق پیتزا و فست فود هستید و حتی با یک پیتزا هم سیر نمی شوید، بهتر است با پول یک پیتزا چندین پیتزای مختلف با طعم و مزه های متفاوت را میل کنید. این موضوع را می توانید با بهترین پیتزا سلف سرویس های تهران تجربه کنید که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم.

پیتزا سلف‌ سرویس دی

بهترین پیتزا سلف سرویس مرکز تهران کدام است؟ سلف سرویس دی در میدان انقلاب یکی از رستوران هاییست که می توانید به صورت نامحدود انواع پیتزاهای آمریکایی، ایتالیایی، سیر و استیک، مخلوط و هر نوع پیتزای دیگری را میل کنید. علاوه بر پیتزا استفاده از سس ها نیز به صورت سلف سرویس و نامحدود امکان پذیر است. انواع پیش غذا و نوشیدنی هم در دسترس شماست که می توانید به همراه دوستان و خانواده‌تان یک شب رویایی و خاطره انگیز را بسازید.

  • تلفن: ۶۶۱۷۴۱۷۴
  • ساعت کاری: ۱۱ ظهر تا ۲۴:۳۰
  • آدرس: میدان انقلاب، خیابان ولیعصر، جنب سینما بهمن، پلاک

پیتزا سلف‌ سرویس فود هانتر

پیتزا سلف سرویس فود هانتر با نام جالبی که دارد واقعا شما را به شکار غذا دعوت می کند. می توانید در این رستوران سلف سرویس انواع پیتزای خوشمزه را نامحدود میل کنید. اگر به دنبال بهترین پیتزا سلف سرویس شرق تهران هستید، فود هانتر بهترین گزینه برای شماست که در محله پاسداران قرار گرفته است. پیتزای رژیمی و پیتزای سبزیجات هم در منوی این رستوران دیده می شود که احتمالا برای گیاهخواران و ورزشکاران سلف سرویس جذابی باشد.

  • تلفن: ۰۲۱۲۲۷۶۰۵۷۶
  • اینستاگرام: foodhunter_fastfood
  • ساعت کاری: ۱۱:۳۰ صبح تا ۱۱:۳۰ شب
  • آدرس: تهران، پاسداران، بوستان دوم گیلان غربی، پلاک ۱۵

سیسیز پیتزا سلف سرویس

بهترین پیتزا سلف سرویس در غرب تهران کدام است؟ سیسیز پیتزا که در غرب تهران و محله شهرک غرب قرار گرفته یکی از بهترین پیتزا سلف سرویس های پایتخت محسوب می شود. شما می توانید با پرداخت مبلغ مشخصی از تمام پیتزاهای متنوع این رستوران به صورت نامحدود میل کنید. علاوخ بر پیتزا در این رستوران انواع پاستا و سالاد هم وجود دارد که در اختیار شماست. البته قوانینی برای این رستوران وضع شده است که باید آنها را رعایت کنید. به عنوان مثال اگر غذاهایی که برای خود کشیده اید و سر میز آورده اید باید به طور کامل تمام شوند در غیر این صورت مبلغی را به عنوان جریمه می پردازید.

آدرس: تهران، شهرک غرب، بلوار دادمان، خیابان فخار مقدم، تقاطع سپهر، پلاک 54، فست فود سیسیز پیتزا

سلف سرویس رستوران گردان برج میلاد

قطعا معروف ترین سلف سرویس تهران رستوران گردان برج میلاد است. این رستوران شاید گرانترین سلف سرویس تهران هم محسوب شود اما می توانید با پرداخت هزینه مشخصی در مرتفع ترین حالت ممکن انواع پیتزا را میل کنید. از انواع پیتزاهای ایتالیایی گرفته تا انواع پیتزاهای ایرانی و آمریکایی در این رستوران سرو می شود.

سلف سرویس پیز پاز

سلف سرویس پیز پاز هم یکی دیگر از بهترین فست فودهای سلف سرویس شرق تهران است که می توانید انواع پیتزا مخلوط آمریکایی، انواع پیتزا ایتالیایی و… را به صورت نامحدود در اختیارتان قرار می دهد. در ساعات مختلف شبانه روز این رستوران آماده خدمت رسانی به مشتریان است. تنوع پیتزاهای این رستوران دست شما را باز می گذارد تا بتوانید طبق سلیقه ای که دارید بهترین پیتزا را میل کنید.

  • آدرس: میدان رسالت، فرجام غربی، پلاک 960
  • تلفن: 02174052195
  • اینستاگرام: pizpaz.ir

کافه‌ رستوران رزمیلو

کافه رستوران رزمیلو یکی از پیتزا سلف سرویس های شمال تهران است که می توانید در این رستوران شیک و لاکچری انواع پیتزا را به شکل نامحدود میل کنید. در محیطی دنج و آرام با طراحی کاملا مدرن و کلاسیک انواع پیتزا را میل کنید.

  • آدرس: تهران، بلوار ارتش شرق، طبقه ٧، مرکز خرید پرنیان
  • تلفن: 02122494643
  • اینستاگرام: rosemilo_restaurant

کلام آخر

پیتزا سلف سرویس در تهران کجاست؟ با افزایش رستوران ها و فست فودهای مختلف در پایتخت عده زیادی هستند که شکم گردی را به عنوان یک تفریح انتخاب می کنند. اگر شکمو هستید و با یکی دو پیتزا هم سیر نمی شوید باید به دنبال پیتزا سلف سرویس های تهران باشید که در این مطلب به معرفی آنها پرداختیم.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا