رستوران گردی

لیست بهترین رستوران های بابلسر با موسیقی زنده ۱۴۰۳

بابلسر یکی از شهرهای دیدنی و توریستی در استان مازندران محسوب می شود که احتمالا بسیاری از مردم تهران، کرج و دیگر شهرهای کشور به این شهر زیبا سفر کرده اند. در سفر به بابلسر علاوه بر جاذبه های گردشگری و سواحل دریای خزر می توانید شکم گردی را به تفریحات خود اضافه کنید. غذاهای محلی شمالی و غذاهای اصیل ایرانی در مازندران و بابلسر در کنار دریا طعم دیگری دارند. به خصوص اگر در رستوران هایی غذایتان را میل کنید که همراه با موسیقی زنده باشند. در این مطلب از تودی تریپ قصد داریم لیست بهترین رستوران های بابلسر با موسیقی زنده را در اختیارتان قرار دهیم.

رستوران های سنتی بابلسر با موسیقی زنده

در کنار کیفیت غذا و محیط یک رستوران عده زیادی هستند که ترجیح می دهند موسیقی زنده هم در رستوران وجود داشته باشد. اگر شما هم از علاقه مندان به برگزاری موسیقی زنده در رستوران هستید این مطلب می تواند به شما کمک کند.

1. رستوران دنج

رستوران دنج یکی از کافه رستوران های لاکچری و باکیفیت بابلسر است که پاستا، پیتزا و انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را سرو می کند. اما اصلی ترین ویژگی این کافه رستوران برگزاری موسیقی زنده در آن است که می توانید در کنار خانواده یا دوستانتان در زمان میل کردن غذا، موسیقی های مختلف را به صورت زنده بشنوید.

محیط این رستوران مانند اسم آن دنج و آرامش بخش است و به همین دلیل هم توانسته محبوبیت زیادی بین مسافران کسب کند.

  • آدرس: بابلسر، کیلومتر 2 اتوبان دریاکنار، بعد از سیتی سنتر صالح
  • شماره تلفن: 01135290790

2. کافه ماتیسا

یکی دیگر از کافه های بابلسر با موسیقی زنده کافه ماتیسا نام دارد که در بلوار شهید علیزاده این شهر قرار گرفته است. این کافه دسترسی بسیار خوبی به جاذبه های گردشگری و ساحل دارد و به همین دلیل هم می تواند گزینه خوبی برای میل کردن غذا باشد. اگر می خواهید یک کافه باکیفیت را در بابلسر تجربه کنید که انواع نوشیدنی های سرد و گرم، انواع پیتزا و انواع پاستا و سالاد را سرو می کند، کافه ماتیسا گزینه مناسبی محسوب می شود.

  • آدرس: مازندران بابلسر بلوارساحلی پارکینگ دوم انتهای پارکینگ کافه رستوران ماتیسا
  • شماره تلفن: 09111127345 -09331132242

3. رستوران لومانا

رستوران لومانا یکی دیگر از بهترین رستوران های بابلسر با موسیقی زنده است که می تواند با برگزاری موسیقی و غذاهای باکیفیت خود شما را شگفت زده کند. در این رستوران می توانید انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را به همراه انواع نوشیدنی سفارش دهید.

  • آدرس: رامسر ،بلوار امام خمینی ،کمربندی فاز 1 ،نبش خیابان جنوبی 3
  • شماره تلفن: 09353602227

4. رستوران باغچه

رستوران باغچه از آن دست رستوران هاییست که موسیقی زنده برگزار می کنند و یک منوی کامل و متنوع را در اختیار مسافران و میهمانان قرار می دهد. در منوی این رستوران می توانید انواع غذای ایرانی مانند کوبیده، جوجه، برگ و بختیاری را مشاهده کنید و در کنار این غذاهای اصیل ایرانی، غذاهای محلی، پیتزا، ساندویچ و پاستا هم در منو دیده می شود. اگر می خواهید یک شب خاطره انگیز را به همراه خانواده و دوستان در بابلسر تجربه کنید رستوران باغچه گزینه مناسبی برای شماست.

مشخصات رستوران باغچه:

  1. شماره تماس: ۰۹۱۲۱۹۸۹۷۹۱
  2. آدرس: میدان شهدا، خیابان رجایی، کوچه کوی چمران
  3. ساعت کاری: از ۱۱ صبح الی ۱۲ شب

5. رستوران بهار نارنج

رستوران بهارنارنج از معروف ترین رستوران های بابلسر است که دارای 2 شعبه می باشد. این رستوران با منوی متنوع و باکیفیت بالا و همچنین اجرای موسیقی زنده توانسته در سال های اخیر مشتریان زیادی را به خود جذب کند. البته که کیفیت غذاهای محلی به خصوص ماهی کبابی این رستوران و همچنین تنوع غذایی در منوی آن تاثیر زیادی در محبوبیت رستوران بهارنارنج داشته اند.

مشخصات رستوران بهار نارنج:

  1. شماره تلفن: ۰۱۱۳۵۲۸۳۹۶۶
  2. آدرس شعبه در خیابان پاسداران: خیابان پاسداران، بابلسر
  3. آدرس شعبه در بزرگراه دریاکنار: بزرگراه دریاکنار، بابلسر
  4. ساعت کاری: از ساعت ۱۲ ظهر الی ۱۲ شب

6. رستوران دریا کنار

بهترین رستوران ساحلی بابلسر با اجرای موسیقی زنده، رستوران دریاکنار است. این رستوران همه چیز را با هم در اختیار شما قرار می دهد. در واقع اگر می خواهید حس فوق العاده‌ی غذا خوردن در کنار دریا با صدای امواج دریای خزر، اجرای موسیقی زنده و طعم لذیذ و باکیفیت انواع غذاهای ایرانی و محلی را تجربه کنید باید رستوران دریاکنار در جاده محمودآباد را انتخاب کنید. این رستوران انواع غذاهای شمالی و ایرانی را به همراه انواع نوشیدنی برای مشتریان سرو می کند و محبوبیت زیادی هم دارد.

همچنین باید به فضای این رستوران اشاره داشته باشیم که علاوه بر فضای ساحلی و بیرون، دارای فضای داخلی سنتی است که می توانید در یک محیط گرم و صمیمی به همراه خانواده یا دوستان غذای خود را میل کنید.

مشخصات رستوران دریا کنار:

  1. شماره تماس: ۰۹۱۱۸۵۲۴۱۱۳
  2. آدرس: شهرستان بابلسر، ساحل، جاده محمودآباد
  3. بازه زمانی کاری این رستوران، از ساعت ۱۲ ظهر تا ۵ بعد از ظهر و از ساعت ۷ شب تا ۱ بامداد می‌باشد.

7. رستوران گشنیز

یکی دیگر از رستوران های باکیفیت و معروف بابلسر، رستوران گشنیز است که انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را با بهترین کیفیت و متریال در اختیار مسافران و میهمانان قرار می دهد. اما نکته مثبت این رستوران هم اجرای موسیقی زنده است که می توانید در کنار طعم غذای لذیذ این رستوران، موسیقی های درخواستی خود را نیز بشنوید.

مشخصات رستوران گشنیز:

  1. آدرس: بابلسر، جاده دریاکنار، روبروی ایران کتان
  1. ساعات کاری: ساعات کاری: ۱۱ صبح تا ۴ بعدازظهر و ۷:۳۰ تا ۱۱:۴۵ شب

کلام آخر

بهترین رستوران بابلسر با اجرای موسیقی زنده کدام است؟ اگر در بابلسر زندگی می کنید و یا قصد سفر به این شهر زیبا در شمال کشور را دارید، اما هنوز با رستوران های آن آشنا نیستید این مطلب می تواند به شما کمک کند. ما در این مطلب 7 رستوران باکیفیت را معرفی کردیم که به همراه غذا می توانید موسیقی های مورد علاقه‌تان را گوش دهید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا