مسافت شهرها

فاصله تهران تا چالوس از جاده فیروزکوه و رشت چقدر است؟

در این مطلب از سایت تودی تریپ قصد داریم فاصله تهران تا چالوس از جاده چالوس ، هراز ، فیروزکوه و رشت را به شما بگوییم. اگر قصد سفر به این مقاصد را دارید پیشنهاد می کنیم حتما در ادامه همراه ما باشید.

فاصله تهران تا چالوس از جاده چالوس

اگر از جاده چالوس برای سفر از تهران به چالوس استفاده کنید، فاصله طی شده تقریباً 143 کیلومتر است. این جاده زیبا و معروف مناظر خیره کننده از کوهستان ها و دریا را به شما نشان می دهد. این مسیر گاهی پرترافیک است بنابراین در نظر داشته باشید که ممکن است لاعث طولانی تر شدن مدت زمان سفرتان شود.

فاصله تهران تا چالوس از جاده هراز

یکی دیگر از مسیرهایی که می توانید برای سفر به چالوس انتخاب کنید، جاده هراز است. فاصله تهران تا چالوس کمی از فاصله تهران تا چالوس از جاده چالوس بیشتر است. فاصله تهران تا چالوس از طریق جاده هراز حدوداً 4 ساعت است. این جاده به مناظر طبیعی مانند قله دماوند و دریاچه ساهون مشهور است و به شما فرصت می دهد تا از چشم اندازهای دیدنی اطراف لذت ببرید. هرچند که جاده هراز در برخی بخش ها خم و پیچ دار است، اما سفر از این جاده می تواند تجربه ای جالب و دلپذیر باشد.

فاصله تهران تا چالوس از جاده رشت

یک گزینه دیگر برای رسیدن به چالوس از تهران، استفاده از جاده رشت است. فاصله تهران تا چالوس از طریق جاده رشت تقریباً 195 کیلومتر است. این مسیر که از طریق کرج و شهرهایی مانند کوچصفهان، لنگرود ، رامسرو تنکابن عبور می کند، به شما فرصت می دهد تا از چشم اندازهای زیبای شمال و جاذبه‌های نمک آبرود لذت ببرید. باید توجه داشت که فاصله تهران تا رشت نیز ممکن است در برخی بخش ها پرترافیک باشد، بنابراین برنامه ریزی مناسبی برای سفر از این جاده استفاده کنید.

فاصله تهران تا چالوس از جاده جدید

با افتتاح جاده جدید تهران-چالوس، فاصله بین این دو شهر به طور قابل توجهی کاهش یافته است. اتوبان تهران – شمال از تقاطع آزادراه همت و آزادراه آزادگان در تهران شروع می شود و به شهر چالوس می رسد.این اتوبان فاصله تهران تا چالوس را به حدود 120 کیلومتر کاهش داده است.

فاصله تهران تا چالوس از جاده فیروزکوه

یکی از جاده هایی که می توانید برای رسیدن به چالوس انتخاب کنید، جاده فیروزکوه است. فاصله تهران تا چالوس از طریق جاده فیروزکوه تقریباً 400 کیلومتر است. این جاده کوهستانی با مناظر طبیعی زیبا و هوای خنک در فصول گرم سال، گزینه ای خوبی برای سفر به چالوس است. برای رسیدن به این منطقه، شما باید از تهران به سمت شرق حرکت کرده و در مسیر فیروزکوه به مقصد خود برسید.

تحریریه تودی تریپ

ما در تودی تریپ سعی می کنیم بهترین راهنمای سفر برای تجربه یک سفر لذت بخش را برای شما فراهم کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا