ایران گردی

۷ شرط الزامی دریافت ویزای تحصیلی فنلاند

ویزای تحصیلی فنلاند این قسمت مهم و اجباری برای دانشجویانی است که قصد تحصیل و مهاجرت از این طریق را دارند. فنلاند که برای ششمین سال متوالی در صدر گزارش جهانی شادی قرار دارد، تجربه ای منحصر به فرد و ارزشمند را برای دانشجویان بین المللی ارائه می دهد که به دنبال آموزش با کیفیت بالا، محیطی امن و دلپذیر، و فرصتی برای کشف محیطی زیبا و فرهنگی هستند. کشور ثروتمند

  • هزینه ویزای دانشجویی فنلاند چقدر است؟
  • شرایط اخذ ویزای تحصیلی چیست؟
  • شرایط ویزای تحصیلی فنلاند برای ایرانیان چیست؟

این کشور خوش آب و هوا و زیبا پذیرای دانشجویان بین المللی از سراسر جهان است و دانشجویان همواره می توانند اقدامات لازم را برای اخذ ویزای تحصیلی فنلاند و تحصیل در این کشور از طریق سفارتخانه ها انجام دهند. در این مقاله در مورد ویزای تحصیلی فنلاند صحبت کردیم. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه اخذ ویزای تحصیلی فنلاند خدمات و مشاوره جامع ارائه می دهد.

شرایط ویزای تحصیلی فنلاند

اگر در یک برنامه تحصیلی کوتاه مدت که کمتر از 90 روز طول می کشد ثبت نام کرده اید، ممکن است بتوانید برای اقامت بدون ویزا در فنلاند درخواست دهید. با این حال، مهم است که با خدمات مهاجرت فنلاند یا نزدیکترین سفارت یا کنسولگری فنلاند بررسی کنید تا مشخص شود که آیا نیاز به درخواست ویزا دارید یا خیر. اگر به دنبال مدرک تحصیلی هستید یا در یک برنامه تحصیلی طولانی مدت شرکت می کنید که بیش از 90 روز طول می کشد، باید برای اجازه اقامت برای تحصیل خود درخواست دهید. اجازه اقامت معمولاً برای مدت زمان تحصیل شما، از جمله هر زمان اضافی مورد نیاز برای تکمیل پایان نامه یا پایان نامه شما اعطا می شود. این به شما اجازه می دهد تا به طور قانونی در فنلاند اقامت داشته باشید و در موسسه آموزشی مشخص شده در درخواست خود تحصیل کنید.

برای واجد شرایط بودن برای ویزای تحصیلی در فنلاند، باید شرایط زیر را داشته باشید:

  1. ثبت نام در دانشگاه فنلاند
  2. هیچ ممنوعیتی برای سفر به منطقه شنگن وجود ندارد
  3. بدون سابقه کیفری
  4. باید به زبان مسلط باشد.
  5. منابع مالی لازم را داشته باشد.
  6. باید پاسپورت معتبر داشته باشد.
  7. بیمه سلامت الزامی است.

مدارک مورد نیاز برای ویزای تحصیلی فنلاند

مدت زمان ویزای دانشجویی فنلاند به طول دوره تحصیلی شما بستگی دارد. به طور کلی، ویزای دانشجویی برای مدت زمان تحصیل شما صادر می شود، از جمله هر دوره مقدماتی یا مطالعات زبانی که ممکن است قبل از شروع برنامه اصلی مورد نیاز باشد. در زیر برخی از ملاحظات اساسی آورده شده است. هنگام درخواست برای اجازه اقامت، باید اصل مدارک یا کپی مدارک مورد نیاز را ارائه دهید. شما باید وب سایت رسمی اداره مهاجرت فنلاند را بررسی کنید یا به نزدیکترین سفارت فنلاند مراجعه کنید.

در لیست زیر می توانید مدارک مورد نیاز برای ویزای تحصیلی فنلاند را مشاهده کنید:

  • فرم درخواست ویزا تکمیل شده
  • پاسپورت معتبر
  • نامه پذیرش از یک موسسه فنلاندی
  • مدارک تمکن مالی برای پرداخت شهریه و هزینه های زندگی
  • پوشش بیمه سلامت
  • مدارک اقامت فنلاند
  • عکس
  • نتایج آزمون مهارت زبان
  • گواهی مدرسه و ریز نمرات رسمی
  • اثبات پرداخت شهریه
  • درجه
  • اسناد وضعیت مدنی
  • کپی صفحات پاسپورت

مراحل اخذ ویزای تحصیلی در فنلاند

فرآیندهای مختلفی برای درخواست ویزای دانشجویی در فنلاند وجود دارد. در اینجا یک نمای کلی از آنچه باید انجام دهید آورده شده است. اولین قدم تحقیق و انتخاب رشته است. برنامه های تحصیلی ارائه شده توسط دانشگاه ها و موسسات فنلاند را بررسی کنید و پس از انتخاب، نوبت به ارسال درخواست تحصیل می رسد و سپس در صورت موفقیت می توانید نامه پذیرش تحصیلی را دریافت کنید. برای پذیرش در موسسه آموزشی فنلاند مورد نظر خود اقدام کنید. روند درخواست خاص آنها را دنبال کنید، که ممکن است شامل ارسال مراجع علمی، توصیه نامه، بیانیه هدف و هر گونه الزامات اضافی باشد. در مرحله بعد باید شرایط ویزا را بررسی کرده و با شرایط خاص ویزا که اداره مهاجرت فنلاند تعیین کرده است آشنا شوید.

در جدول زیر نرخ پذیرش در فنلاند را مشاهده می کنید:

میزان پذیرش تحصیلی

سال

25%

2021

28%

2022

27%

2023

توانایی مالی خود را برای پوشش هزینه های زندگی و تحصیل با ارائه شواهدی مانند صورتحساب های بانکی، نامه های بورسیه یا نامه های پشتیبانی نشان دهید. فرم درخواست ویزای دانشجویی را در وب سایت اداره مهاجرت فنلاند یا در نزدیکترین سفارت یا کنسولگری فنلاند دریافت کنید. دانستن شرایط ویزای تحصیلی فنلاند بسیار مهم است. هزینه درخواست ویزا را همانطور که توسط سرویس مهاجرت فنلاند مشخص شده است بپردازید. رسید را به عنوان مدرک پرداخت خود نگه دارید. فرم تکمیل شده درخواست ویزا و کلیه مدارک پشتیبانی را به نزدیکترین سفارت یا کنسولگری فنلاند در کشور خود ارسال کنید. اطمینان حاصل کنید که مهلت درخواست را رعایت کرده اید و تمام اطلاعات مورد نیاز را ارائه می دهید.

در قسمت بعدی مراحل اخذ ویزای تحصیلی فنلاند را مشاهده می کنید:

7 شرط اجباری برای اخذ ویزای تحصیلی فنلاند

هزینه ویزای تحصیلی فنلاند

هزینه ویزای فنلاند عمدتا با توجه به سن متقاضی و نوع ویزای درخواستی تعیین می شود. هزینه ویزای تحصیلی برای تحصیل در فنلاند 350 یورو (یورو) برای درخواست آنلاین و 450 یورو (یورو) برای مدارک است. در زمان درخواست می توان آن را با کارت یا نقدی پرداخت کرد. ویزای دانشجویی 2 سال اعتبار دارد. خدمات مهاجرت فنلاند ارزیابی درخواست های دانشجویی را در اولویت قرار می دهد و تلاش می کند تا در سریع ترین زمان ممکن به آنها رسیدگی کند. زمان پردازش ممکن است متفاوت باشد، به خصوص اگر هیچ مدرکی در درخواست شما وجود نداشته باشد، که ممکن است باعث شود سفارت برای ارسال مطالب لازم با شما تماس بگیرد. روند بررسی معمولاً حدود 1 تا 3 ماه طول می کشد.

در نمودار زیر افزایش تعداد متقاضیان ویزای تحصیلی فنلاند را مشاهده می کنید:

7 شرط اجباری برای اخذ ویزای تحصیلی فنلاند

لطفاً توجه داشته باشید که زمان‌ها و رویه‌های پردازش ممکن است تغییر کند، بنابراین توصیه می‌شود برای اطلاع از دقیق‌ترین و به‌روزترین اطلاعات در مورد زمان‌های پردازش درخواست یا تماس با کنسولگری فنلاند، به وب‌سایت رسمی اداره مهاجرت فنلاند یا نزدیک‌ترین سفارت مراجعه کنید. همانطور که در هزینه های ویزای دانشجویی فنلاند بیان شده است، هزینه های ویزا با توجه به نوع ویزای درخواستی تعیین می شود. هزینه ویزای دانشجویی هنگام تکمیل درخواست آنلاین 350 یورو (یورو) است، در حالی که برای تکمیل درخواست کاغذی 450 یورو (یورو) هزینه دارد. این هزینه ها را می توان به صورت نقدی یا کارت پرداخت کرد. بسته به کشوری که از آن درخواست می دهید، ممکن است هزینه های خدمات دیگری اعمال شود. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای اخذ ویزای تحصیلی فنلاند به شما مشاوره تخصصی می دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا