اخبار گردشگری

۵۳ درصد زائران ایرانی وارد سرزمین وحی شده اند

غلامرضا رضایی در خصوص آخرین آمار ورود به مدینه النبی و مکه مکرمه افزود: تا پایان 18 خردادماه 45 هزار و 553 زائر و زائر وارد عربستان شده اند که بیشتر آنها به فرودگاه سرزمین وحی مدینه اعزام شدند.

وی در خصوص وضعیت مدینه منوره گفت: 246 کاروان زائر از کشورمان وارد مدینه شده اند که در حال حاضر تنها 72 کاروان در آن شهر حضور دارند و سایر کاروان های زائران پس از اقامت 5 روزه راهی مکه مکرمه شده اند.

رضایی تصریح کرد: از مجموع 33 هزار و 905 زائر وارد شده به شهر پیامبر(ص) 10 هزار و 84 نفر در حال حاضر باقی مانده اند که پس از مدت زمان تعیین شده برای اقامت و اقامت به شهر مکه منتقل می شوند. محل اقامت .

وی درباره وضعیت حجاج در مکه نیز توضیح داد: در حال حاضر 259 کاروان در مکه حضور دارند که 85 کاروان از فرودگاه جده و 174 کاروان از مدینه حرکت کرده اند.

رضایی تصریح کرد: 23 هزار و 821 زائر از مدینه النبی و 11 هزار و 648 نفر از فرودگاه جده عازم مکه شدند و ارسال ها همچنان ادامه دارد.

مدیر عملیات حج تمتع 1403 تشریح کرد: تمامی کاروان های اعزامی از مدینه به مکه مکرمه با قطار سریع السیر حرمین اعزام شدند که طبق برنامه ریزی های انجام شده امسال تمامی زائران کشورمان از مدینه به مکه مکرمه سفر خواهند کرد.

وی در پایان افزود: روند خدمات رسانی به زائران در مناطق مختلف در حال انجام است و تا چند روز دیگر تمامی زائران کشورمان در مکه مکرمه حضور خواهند داشت که عملیات اعزام آنها به عتبات عالیات انجام می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا