ایران گردی

۵۳۰ هزار گردشگر از جاذبه‌های گردشگری قزوین بازدید کردند

به گزارش تودی تریپ به نقل از خبرآنلاین; علیرضا خزائلی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین با اعلام این خبر گفت: کاروانسرای سعدالسلطنه، دولت خانه صفویه و موزه های واقع در این مجموعه، آستان مقدس امامزاده حسین (ع) منطقه الموت و مجموعه گردشگری آبشار و پل معلق شاه دره بیشترین بازدید را در این مدت داشته است.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همچنین از اقامت بیش از 35 هزار شب در این مدت در استان خبر داد و افزود: همچنین در این مدت 35 هزار و 251 نفر در مراکز اقامتی رسمی استان از جمله هتل ها هتل ها، آپارتمان ها، مهمانسراها، اقامتگاه های بوم گردی، مسافرخانه ها، زائرسراها، مراکز اقامتی غیررسمی شامل فرهنگسراها، خانه معلمان، کمپ ها، مسافرخانه های اداری و … ثبت می شود.
خزائلی با اشاره به تداوم اجرای طرح نوروزی نظارت بر تاسیسات گردشگری، ادامه داد: در این مدت به منظور نظارت بر نحوه خدمات رسانی به مسافران در نوروز 728 بازدید نظارتی مشترک توسط بازرسان دستگاه های اجرایی انجام شد. ستاد خدمات گردشگری استان از تأسیسات گردشگری و این بازدیدها تا پایان تعطیلات به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

46

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا