ایران گردی

۳۳ روستای مازندران به عنوان هدف گردشگری انتخاب شد

به گزارش تودی تریپ به نقل از فارس، مهران حسنی معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار داشت: بر اساس برنامه معاونت گردشگری سازمان، تعیین، انتخاب و ارزیابی روستاهای هدف گردشگری در دستور کار قرار دارد. در این زمینه جلساتی را با حضور دهیاران و دهیاران و کارشناسان برگزار کردیم.

وی افزود: بر اساس شاخص های اعلام شده از سوی معاونت گردشگری، حدود 100 نقطه برای انتخاب روستاهای هدف گردشگری در حوزه های مختلف در بحث های اقتصادی، سرمایه گذاری، زنجیره ارزش گردشگری، مسائل فرهنگی و اجتماعی و موضوعات مرتبط با مشارکت در امور اجتماعی و بانوان است. مشارکت در امور مرتبط

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران افزود: شاخص ها توسط ادارات تابعه با همکاری روستاهای استان تکمیل می شود.

حسنی با اعلام اینکه تاکنون 33 روستای هدف گردشگری در مازندران انتخاب شده است، تصریح کرد: تعدادی از روستاها به دلایلی مانند شاخص ها و ظرفیت ها به ویژه در حوزه ساختار روستاها هویت خود را از دست داده اند.

وی ادامه داد: علاوه بر روستاهایی که قبلا به عنوان روستای هدف انتخاب شده بودند، روستاهای جدیدی را انتخاب کردیم و برای ارزیابی به معاونت گردشگری ارسال شده که پس از نهایی شدن به سازمان اعلام می شود.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: بیش از 6 هزار واحد اقامتی، تفریحی، تفریحی و گردشگری یک میلیون و 200 نفر شب اقامت دارند.

انتهای پیام/86034/غ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا