اخبار گردشگری

۳۰۰ میلیارد ریال برای ایمنی راه‌های کردستان هزینه شد

به گزارش تودی تریپ به نقل از ایسنا، صلاح الدین محمدی امروز پنجشنبه (24 خرداد) در جمع خبرنگاران استان با تاکید بر اهمیت وجود علائم و تابلوهای اطلاعاتی ایمنی برای ارتقای ایمنی جاده ها و تاثیر آن بر ایمنی کاربران جاده ای. وی گفت: در ابتدای سال 850 تابلو و علائم ایمنی معابر تعمیر و 650 تابلو جدید نصب شد.

وی افزود: 250 متر مربع تعمیر و نگهداری و 120 متر مربع تابلوهای جدید در قسمت دارای تابلوهای اطلاع رسانی نصب شد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان از احیای 870 کیلومتر خطوط راهداری در این مدت خبر داد و خاطرنشان کرد: نصب 8 کیلومتر دستگاه ایمنی، نگهبانی اضطراری راه ها در 250 قطعه، ساخت و نگهداری. 22 چراغ چشمک زن از دیگر اقدامات این معاونت می باشد.

محمدی کل اعتبارات هزینه شده در حوزه ایمنی راه ها از ابتدای امسال را بالغ بر 300 میلیارد ریال اعلام کرد و ادامه داد: با توجه به وسعت راه های روستایی و لزوم ارتقای ایمنی استفاده کنندگان از جاده ها در این مناطق، به 5.633 میلیارد ریال نیاز داریم. ریال اعتبار با تامین هر میزان از منابع استانی بدون شک اقدامات مناسبی در جهت ارتقای ایمنی در این مناطق انجام خواهد شد.

وی در خاتمه به عملکرد سال گذشته در حوزه ایمنی راه ها اشاره کرد و یادآور شد: مرمت 3 هزار و 327 کیلومتر خط، نصب گریل ایمنی به طول 22 کیلومتر، اجرای روشنایی در 13 تقاطع، ایمن سازی اضطراری جاده ای به میزان یک هزار و 315 قطعه. . ساخت و نگهداری 102 چراغ چشمک زن، تعمیر و نصب 4450 تابلوی راهنما ایمنی و تعمیر، نگهداری و نصب 1390 متر مربع تابلوهای اطلاعاتی از جمله اقدامات قابل توجه در سال گذشته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا