ایران گردی

یکی از بزرگترین شهربازی‌های سرپوشیده ایران در دزفول گشایش یافت + عکس

یکی از بزرگترین شهربازی های سرپوشیده ایران در مرکز تفریحی، تفریحی و اقامتی مادر دزفول در استان خوزستان افتتاح شد.

به گزارش تودی تریپ به نقل از گردشگری و صنایع دستی خوزستان آنلاین، علی آقتانی رئیس هیئت مدیره مجتمع مادر گفت: این شهربازی با وسعت 3000 مربع «سرزمین شادی مادر» نام دارد. متر و بازی های متنوع و جذاب با هدف ارائه ساعاتی شاد به گردشگران و مردم عزیز ساخته و به بهره برداری می رسد.

وی گفت: در سرزمین شادی مادر بیش از 300 نفر می توانند از 70 مدل وسایل بازی از جمله پیست کلاپ ماشین، سالن بولینگ، بیلیارد، کشتی پرنده، قطار کودکان، ترن هوایی، وی آر زون و شهر تجاری کودکان و غیره استفاده کنند. .

رئیس هیئت مدیره مجتمع مادر در ادامه با بیان اینکه سرزمین شادی ساز با تکنولوژی روز ساخته شده و تمامی اصول ایمنی، مراقبت و آموزش در آن رعایت شده است، افزود: این واحد تفریحی و اقامتی همه روزه فعال است. از ساعت 16:00 تا نیمه شب.

وی تعداد مشاغل ایجاد شده در این شهربازی را 70 نفر به صورت مستقیم برشمرد و افزود: در حال حاضر 800 نفر در مجتمع مادر مشغول به کار هستند که با راه اندازی کامل فاز دوم این مجموعه برای 500 نفر دیگر نیز شغل ایجاد می شود.

ازقانی در پایان خاطرنشان کرد: فاز دوم مرکز تفریحی، تفریحی و اقامتی مادر شامل بازار طلا و سیار، فودکورت، رستوران های ایرانی و بین المللی، هتل مجلل و پنج سالن سینما است که به زودی افتتاح می شود.

افتتاح یکی از بزرگترین شهربازی های سرپوشیده ایران در دزفول

کشف یکی از بزرگترین شهربازی های سرپوشیده ایران در دزفول

افتتاح یکی از بزرگترین شهربازی های سرپوشیده ایران در دزفول

46

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا