ایران گردی

گشت و گذار در امن‌ترین نقاط جهان / سفری به ۱۰ کشور برتر در سال ۲۰۲۴

به گزارش تودی تریپ به نوشته روزیاتو، هنوز هم می توانید کشورهای امن و آرامی را در گوشه و کنار دنیا پیدا کنید که سفری فراموش نشدنی و بدون دردسر را برای شما رقم بزنند.

در این مقاله 10 کشور امن دنیا در سال 2024 را به شما معرفی می کنیم:

10. ایرلند: سرزمینی سرسبز با مردمانی خونگرم و آرام. ایرلند به دلیل نرخ پایین جرم و جنایت، ثبات سیاسی و اجرای قانون قوی به عنوان یکی از امن ترین کشورهای جهان شناخته می شود.

9. جمهوری چک: کشوری با معماری باشکوه و تاریخ غنی. جمهوری چک به دلیل وجود جوامع امن، جرم و جنایت کم و دسترسی دشوار به اسلحه در رتبه نهم این فهرست قرار گرفت.

8. کانادا: سرزمینی وسیع با طبیعتی بکر و چشم نواز. کانادا به دلیل قوانین سختگیرانه کنترل اسلحه، نرخ پایین جرم و جنایت و محیط سیاسی باثبات به مکانی امن برای زندگی و سفر تبدیل شده است.

7. اسلوونی: کشوری کوچک با جاذبه های طبیعی و فرهنگی فراوان. اسلوونی به دلیل نرخ بسیار پایین جرم و جنایت، ثبات سیاسی و استاندارد بالای زندگی در رتبه هفتم این فهرست قرار دارد.

6. سوئیس: زمین کوهستانی با مناظر شگفت انگیز و طبیعت فوق العاده. سوئیس به دلیل ثبات سیاسی، نرخ پایین جرم و جنایت و بی طرفی در درگیری های بین المللی به عنوان یکی از امن ترین کشورهای جهان شناخته می شود.

5. سنگاپور: کشوری مدرن با پیشرفت چشمگیر. سنگاپور به دلیل قوانین سختگیرانه و جریمه های بالا برای نقض قانون، نرخ بسیار پایین جرم و جنایت و نیروی پلیس موثر در رتبه پنجم این فهرست قرار گرفت.

4. نیوزلند: سرزمین مردمانی مهمان نواز و طبیعت بکر. نیوزلند به دلیل ثبات سیاسی، جرم و جنایت کم و ارزش های اجتماعی قوی به عنوان یکی از امن ترین کشورهای جهان شناخته می شود.

3. اتریش: کشوری با فرهنگ غنی و تاریخ غنی. اتریش به دلیل نرخ پایین جرم و جنایت، ثبات سیاسی و آرامش اجتماعی در جایگاه سوم این فهرست قرار دارد.

2. دانمارک: کشوری شاد و مرفه با مردمی آرام. دانمارک به دلیل نرخ پایین جرم و جنایت، استاندارد بالای زندگی، اعتماد و صداقت در جامعه در رتبه دوم این فهرست قرار دارد.

1. ایسلند: سرزمینی یخی با مناظر شگفت انگیز و طبیعت بکر. ایسلند به دلیل جمعیت کم، نرخ پایین جرم و جنایت، اعتماد عمیق بین مردم و استاندارد بالای زندگی به عنوان امن ترین کشور جهان در سال 2024 شناخته شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا