اخبار گردشگری

کدام جاده‌ها در آخر هفته یکطرفه می‌شوند؟

به گزارش تودی تریپ به نقل از ایسنا، سرهنگ احمد شیرانی درباره محدودیت های ترافیکی جاده ای کشور در آخر هفته گفت: محدودیت های ترافیکی جاده ای از ظهر چهارشنبه 12 مرداد آغاز شد و تا صبح روز شنبه 15 مرداد ادامه دارد. بر این اساس تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر امروز چهارشنبه تا ساعت 6 صبح شنبه 15 مرداد از محورهای کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه، تهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع است. بدیهی است تردد موتورسیکلت های پلیس و امداد و نجات برای انجام ماموریت های ضروری در تردد مجاز بلامانع خواهد بود.

وی درباره محدودیت های ترافیکی پیش بینی شده برای محور چالوس نیز گفت: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در این محور همچنان ممنوع است. همچنین روز جمعه 14 مردادماه نیز این محور برای کاهش حجم تردد برگشتی از شمال کشور یکطرفه می شود و بر این اساس از ساعت 15 محدودیت های ترافیکی از ابتدا اعمال می شود. از بزرگراه تهران – شمال به مقصد چالوس. پس از آن از ساعت 16 ممنوعیت تردد از ابتدای پل زنگوله انتهای دهانه شمالی تونل البرز به چالوس اعمال می شود. با امدادرسانی به ترافیک در این مدت، جاده چالوس مرزن آباد به تهران از ساعت 18 یکطرفه می شود و این وضعیت تا ساعت 24 همان روز ادامه دارد.

شیرانی با بیان اینکه در صورت کم بودن حجم تردد، تکمیل طرح یکطرفه زودتر از زمان اعلام شده به اتمام می رسد، گفت: تردد از جاده قدیم کرج – چالوس تا پل زنگوله برای اهالی و مردم محلی آزاد است. اما تردد خودروها که قصد خروج دارند از ساعت 12 رفتن به چالوس در جهت چالوس از جنوب به شمال ممنوع است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فرجه در خصوص مدیریت ترافیک پیش بینی شده برای محور خراز نیز اظهار داشت: تردد تریلر همچنان در این محور ممنوع است. همچنین با وجود اینکه تصمیم قطعی برای یک طرفه شدن این محور گرفته نشده است، اما با افزایش ترافیک و با صلاحدید ماموران پلیس راه، روز جمعه ۱۴ مردادماه به صورت یکطرفه مسدود می شود. رفت و برگشت از پلور به پلیس راه لاریجان و برگشت.

به گفته وی، تردد کلیه کامیون‌ها و کامیون‌های سبک به استثنای حمل‌کننده‌های سوخت و مواد فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 امروز سوم مردادماه چهارشنبه و همچنین از ساعت 6 تا 24:00 روزهای پنجشنبه و جمعه ممنوع است. ، 4 و 5 آگوست.

شیرانی درباره محور فشم نیز گفت: از ساعت 17 الی 20 روز جمعه 14 مردادماه محدودیت ترافیکی از انتهای پل حاجی آباد یا پیچ کیلیکان (ابتدای پیچ آریانا) به سمت فشم اجرا می شود. خروج

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فرجه گفت: رانندگان و مسافران می توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی با شماره تلفن های 120 و 88255555 تماس بگیرند تا بهترین زمان و مسیر مناسب برای رسیدن به مقصد را انتخاب کنند. مقصد، دانستن شرایط جاده انجام دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا