ایران گردی

چرا باید فصل تابستان را برای سفر به دوبی انتخاب کنیم؟

دبی را در تمام فصول سال گرم و خشک خواهید دید و به ندرت باران یا هوای خنک می بارد. در تابستان دمای هوا به بالاترین حد خود می رسد و تعداد گردشگران به شدت کاهش می یابد. تابستان فرصت مناسبی برای استفاده از خلوت شهر است.

چرا در تابستان به دبی سفر کنیم؟

حتما فکر می کنید آیا کسی هست که در تابستان به دبی سفر کند؟! و چرا باید در گرم ترین فصل سال به دبی سفر کنید!

به دلایل زیر سفر به دبی در تابستان می تواند یک تصمیم هوشمندانه باشد.

دیدنی ترین فستیوال های دبی در تابستان

با وجود گرمای شدید دبی در طول تابستان، جشنواره های زیادی در این فصل برگزار می شود. جشنواره تابستانی دبی، نمایش های شبانه، کنسرت های تابستانی، برگزاری برنامه های تابستانی در مراکز خرید و سواحل، تخفیف های شگفت انگیز بر روی انواع کالاها و… همه اینها می تواند بسته جذابی برای جذب گردشگر در تابستان باشد.

دبی در تابستان، آرام و آرام

با توجه به دمای بالای هوا در تابستان به خصوص در ماه آگوست تعداد گردشگران به میزان قابل توجهی کاهش می یابد و این فرصتی استثنایی برای استفاده از این موقعیت و داشتن سفری فراموش نشدنی به دبی است.

البته تمامی هتل ها و متل ها مجهز به سیستم خنک کننده هستند. پس از خروج از هتل بهتر است حتی برای مسافت های کوتاه از وسیله نقلیه استفاده کنید. تمامی وسایل نقلیه عمومی و شخصی دارای کولر هستند.

اگر شبانه شهر را بگردید، باز هم دبی را متروک خواهید دید و این فرصتی است که فقط در تابستان به سراغتان می آید.

مراکز خرید با تخفیف ویژه

اکثر مراکز خرید تابستانی محصولات خود را با قیمت پایین عرضه می کنند. در واقع بهترین زمان برای خرید در دبی تابستان است. در طول تابستان می توانید محبوب ترین برندهای اروپایی را با قیمتی مناسب خریداری کنید.

پاساژها و مراکز خرید در دبی به وفور یافت می شود، مطمئناً لوازم ضروری و سوغاتی های فوق العاده را با قیمت مناسب پیدا خواهید کرد.

بلیط هواپیما ارزان دریافت کنید

یکی دیگر از دلایلی که توصیه می شود در تابستان به دبی سفر کنید و در تور دبی شرکت کنید، کاهش چشمگیر قیمت پرواز است. با توجه به کاهش سفر به دبی در تابستان، قیمت پروازها کاهش قابل توجهی دارد.

به این ترتیب شرکت های هواپیمایی قیمت کمتری را برای فروش بلیط خود ارائه می دهند. بنابراین پرواز از تهران به دبی حتی با هواپیمایی امارات نیز هزینه چندانی نخواهد داشت.

تخفیف های استثنایی هتل

هتل ها نیز مانند مراکز خرید، برای جذب گردشگر و جلوگیری از ضرر و زیان، تخفیف های ویژه ای را برای مسافران تابستانی در نظر می گیرند.

اگر می خواهید در یک هتل مجلل در دبی اقامت کنید و نگران قیمت آن هستید، تابستان زمانی است که می توانید اقامت رویایی خود را در دبی تجربه کنید.

می توانید با پرداخت هزینه کمتری نسبت به روزهای دیگر سال تفریح، خرید و غذای مقرون به صرفه تری داشته باشید.

سفر به دبی در تابستان برای شما مناسب نیست!

همانطور که در این مقاله بارها اشاره کرده ایم دمای هوا در تابستان بسیار بالا و طاقت فرسا است. به خصوص در طول روز که رطوبت هوا به بالاترین حد می رسد. بنابراین، اگر مشکل گرما دارید و نمی توانید دمای بالا را تحمل کنید، تابستان فصل شما برای سفر به دبی نیست. علیرغم مزایایی که ذکر کردیم، سفر به دبی در تابستان ممکن است برای کسانی از شما که نگران گرما هستند انتخاب خوبی نباشد.

سفر تابستانی به دبی

سفر به دبی در تابستان هم معایب و هم مزایا دارد. زمانی که تصمیم به سفر به دبی گرفتید، انتخاب با شماست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا