ایران گردی

پیش‌بینی عجیب از تعداد سفرهای چینی‌ها در سال ۲۰۲۴

انتظار می رود گردشگران چینی در سال 2024 بیش از 6 میلیارد سفر داخلی داشته باشند و تعداد کل گردشگران ورودی و خروجی به بیش از 260 میلیون نفر برسد.

گزارش اخیر آکادمی گردشگری چین در مورد بررسی عملکرد گردشگری این کشور در سال 2023 و پیش بینی سال 2024 منتشر شده است که نشان دهنده بهبود چشمگیر بخش گردشگری چین نسبت به سال گذشته است.

به گزارش تودی تریپ به نقل از فرارو، این گزارش نشان می دهد که در سال 2023 گردشگری داخلی چین با رشد بیش از 100 درصدی درآمد و بازگشت تعداد گردشگران به بیش از 80 درصد از سال 2019 شاهد رشد قابل توجهی خواهد بود.

گردشگری بین المللی ورودی و خروجی چین نیز در سال 2023 افزایش خواهد یافت و تعداد کل گردشگران از 190 میلیون نفر فراتر خواهد رفت که نشان دهنده افزایش بیش از 280 درصدی نسبت به سال قبل است.

تیم تحقیقاتی آکادمی گردشگری چین اعلام کرد که تمایل به سفر در میان مردم چین در سال 2023 همچنان بالاست و گردشگران سطح بالایی از رضایت را گزارش کردند.

چین یکی از مهم ترین بازارهای گردشگری در جهان است و منبع ارزشمندی از منابع گردشگری برای بسیاری از مقاصد گردشگری در سراسر جهان است. بازگشایی مرزهای چین برای سفر در اوایل سال 2023 عامل مهمی در بهبود گردشگری جهانی از بحران ناشی از همه‌گیری کرونا بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا