ایران گردی

پرداخت جدید سهمیه بنزین به کارت ملی این افراد | ۱۰۰۰ لیتر بنزین رایگان برای سفر به این جزیره

به گزارش تودی تریپ؛ رحمان سادات نجفی روز سه شنبه گفت: بر اساس این طرح که با نام رویداد تابستانی سلام هموتن کیش آغاز شد، سه میلیون لیتر بنزین رایگان برای جذب گردشگران زمینی به کیش توزیع شده است که تا پایان سال جاری ادامه دارد. در صورت استقبال گردشگران

وی ادامه داد: با نصب برنامه «مشال» به نشانی www.mymashal.ir و در بدو ورود به کیش علاوه بر دریافت 200 لیتر بنزین رایگان، با اقامت در هتل ها می توانند از مراکز پذیرایی عمومی، بازارها خرید کنند. و توریستی 20 تا 70 درصد تخفیف بنزین رایگان دریافت کنید.

بیشتر بخوانید:

خبر فوری از لحظه افزایش قیمت بنزین قیمت هر لیتر بنزین 8000 تومان است؟

زمان اعلام قیمت جدید بنزین مشخص شد

مدیرعامل اتحادیه بازاریان و بازرگانان کیش، بنزین اهدایی را قابل انتقال به دیگران دانست و افزود: از دیگر ویژگی های این طرح، قابلیت تبدیل بنزین ذخیره شده به نقد و انتقال آن به کارت بانکی است.

وی در ادامه سفر زمینی بیش از 100 هزار نفر به کیش در نوروز 1402 را یادآور شد و افزود: اگرچه آسیب های وارد شده در این ایام به دلیل کاهش تعداد پروازها در صنعت تجاری و گردشگری کیش غیرقابل انکار است، اما تجربه نشان می دهد. که مسافران زمینی بازگشت خوبی داشته باشند و به رونق جزیره بازگشتی عادلانه داشته باشند.

«سادات نجفی» با بیان اینکه پیش بینی می شود این طرح ویژه مشوقی برای جذب گردشگر به کیش باشد، تصریح کرد: جزئیات این طرح از سوی رسانه ملی و سایر رسانه های گروهی به طور کامل معرفی و اطلاع رسانی می شود.

ترافیک سنگین در پمپ بنزین های کرج

مدیرعامل جامعه بازارها و بازرگانان کیش تلاش بخش خصوصی را برای بازگرداندن رونق به صنعت گردشگری و تجارت کیش برشمرد و افزود: در حال حاضر هتل های کیش بیش از 70 درصد تخفیف به مشتریان خود ارائه می دهند و به جرات می توان گفت که قیمت آن. هتل چهار ستاره جزیره کیش یک چهارم هتل مشابه در سایر مناطق گردشگری ایران است و برابر با قیمت اقامتگاه هتل در تهران است. / ایرنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا