ایران گردی

پاویون وزارت میراث‌ فرهنگی در نمایشگاه اکسپو تهران

به گزارش تودی تریپ به نقل از برنا، این نمایشگاه امروز با حضور سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور، علی اصغر شالبافیان معاون گردشگری، محمدحسین صوفی مدیرعامل مرکز گردشگری و خودروسازی و جمعی از مدیران، بازرگانان و فعالان اقتصادی.

مرکز جهانی جهانگردی و اتومبیل رانی به نمایندگی از وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، غرفه این وزارتخانه را به منظور ارائه فرصت های سرمایه گذاری ایران در حوزه گردشگری و معرفی جاذبه های گردشگری کشورمان در این زمینه برپا کرده است. دوره اکسپو

در طول نمایشگاه، محتوای ارائه ظرفیت های سرمایه گذاری گردشگری ایران و همچنین جاذبه های تاریخی و طبیعی گردشگری ایران به زبان های مختلف از جمله چینی، روسی، انگلیسی و عربی در قالب ارائه اسلاید، فیلم و عکس در زمان های مختلف برای بازدیدکنندگان از کشورهای دیگر نشان داده خواهد شد.

انجمن تورگردانان ایران، انجمن دفاتر مسافرت هوایی و جهانگردی، انجمن هتل داران ایران، انجمن اقامتگاه های بوم گردی و پورتال بازدید از ایران خدمات ارائه می دهند و گزینه های خود را در باجه های جداگانه ارائه می دهند.

کارگاه آموزشی تولید محصولات صنایع دستی و عرضه هنرهای سنتی توسط صنعتگران ایرانی از دیگر بخش های غرفه وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در چهار روز برگزاری نمایشگاه است.

غرفه وزارت میراث فرهنگی تا 30 اردیبهشت از ساعت 9 الی 17 در سالن 35 نمایشگاه بین المللی تهران پذیرای بازدیدکنندگان است.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا