ایران گردی

پاسپورت دومینیکا چیست

تودی تریپ: قبل از اینکه بفهمید پاسپورت دومینیکا چیست، مهم است که بدانید دومینیکا کجاست و چرا ارزش گرفتن پاسپورت را دارد. کشور دومینیکا جزیره ای در وسط دریای کارائیب است که سطح آن پوشیده از جنگل ها، کوه ها و آبشارهای دیدنی است و سواحل آن زیباتر از سایرین توصیف شده است. این کشور با ویژگی های جغرافیایی و طبیعی خود نه تنها مورد توجه سرمایه گذاران آمریکایی و کانادایی است، بلکه تعداد زیادی از گردشگران را نیز به خود جذب می کند و به تعبیری می توان گفت که اقتصاد دومینیکا با جذب گردشگران روی پای خود ایستاده است. سرمایه گذاران خارجی و صنعت گردشگری زبان رسمی در دومینیکا انگلیسی و واحد پول آن دلار کارائیب شرقی است. لازم به ذکر است که داشتن پاسپورت این کشور کوچک از اعتبار بالایی در بین سایر کشورها برخوردار است و به همین دلیل افراد زیادی تمایل دارند که تابعیت دوم خود را از دومینیکا دریافت کنند.

آشنایی با پاسپورت دومینیکا

اینکه پاسپورت دومینیکا چیست سوال بسیاری از افرادی است که به مهاجرت یا داشتن تابعیت دیگر فکر می کنند و می خواهند اطلاعات دقیق و بهتری در مورد این کشور و پاسپورت آن به دست آورند.

پاسپورت دومینیکا چیست؟

دومینیکا یکی از کشورهای مورد علاقه انگلیس است و پاسپورت آن قدرتمند به حساب می آید زیرا به دارنده آن اجازه می دهد بدون اخذ ویزا به راحتی به 144 کشور دیگر سفر کند، ناگفته نماند که در بین این 144 کشور انگلستان است و کشورهای شینگن نیز وجود دارد. اهمیت داشتن پاسپورت دومینیکا در این است که اجازه ویزای توریستی آمریکا به مدت ده سال را می دهد.

پاسپورت دومینیکا مزایای زیادی دارد که در ادامه به آنها اشاره می کنیم. این پاسپورت به دلیل اعتبار، قدرت و ارزش بالایی که دارد به شما امکان اقامت در انگلستان و کشورهای اتحادیه اروپا را می دهد، از طریق آن می توانید ویزای استرالیا را به صورت آنلاین دریافت کنید و به راحتی برای ویزای آمریکا و کانادا اقدام کنید. با داشتن تابعیت دومینیکا تا 25 سال از پرداخت مالیات معاف هستید و برای دریافت این شهروندی نیازی به حضور در خاک این کشور یا ارائه مدرک زبان نیست و علاوه بر این، شما می تواند تابعیت شما را به نسل های بعدی منتقل کند

پاسپورت دومینیکا چیست؟

اکنون که می دانید پاسپورت دومینیکا چیست، بد نیست بدانید که گرفتن این پاسپورت تنها 6 ماه زمان می برد و برای دریافت آن نیازی به سفر به این کشور و انجام مصاحبه ندارید. اخذ پاسپورت دومینیکا از دو طریق امکان پذیر است: پرداخت کمک هزینه و سرمایه گذاری در املاک و پروژه های مورد تایید دولت. این کشور با 72000 نفر جمعیت به دلیل داشتن برنامه های راحت و ارزان یکی از بهترین کشورها برای گرفتن پاسپورت دوم محسوب می شود. لازم به ذکر است که بسیاری از کارگزاران و مشاوران در این زمینه اخذ تابعیت دومینیکا از روش دولتی را پیشنهاد می کنند، زیرا از نظر آنها این روش (اهدا) ایمن تر از رژیم سرمایه گذاری و شرکتی است و ریسک ندارد.

راه های دریافت پاسپورت دومینیکا

اخذ پاسپورت دومینیکا از دو طریق عمده امکان پذیر است، اهدای رایگان به دولت دومینیکا و خرید ملک از طریق سرمایه گذاری شرکتی. دو راه برای اخذ پاسپورت از طریق ازدواج و تولد نیز مانند سایر کشورها امکان پذیر است.

پاسپورت دومینیکا چیست؟

اخذ پاسپورت دومینیکا از طریق اهدای مبلغ معین به دولت آن کشور گزینه مطلوبی است و قبل از اقدام به این روش مهم است بدانید که مبلغی که به دولت می پردازید نوعی کمک مالی و کمک مالی محسوب می شود و نخواهد بود. به شما بازگشت. در واقع در ازای کمک مالی خود، تابعیت دومینیکا و پاسپورت این کشور جذاب را دریافت خواهید کرد.

اکنون که می دانید پاسپورت دومینیکا چیست، درباره دریافت گذرنامه از طریق خرید و سرمایه گذاری املاک و مستغلات مورد تایید دولت اطلاعات بیشتری کسب کنید. در این روش 200000 دلار آمریکا برای متقاضی جهت اخذ پاسپورت با خرید ملک مورد نیاز است. گفته می شود با این روش ملک خریداری شده باید سه سال نگهداری شود و مزیت آن در بازگشت سرمایه است.

همچنین امکان اخذ پاسپورت از طریق ازدواج در دومینیکا وجود دارد و هر فردی که تابعیت این کشور را نداشته باشد می تواند 6 ماه پس از ازدواج با شهروند دومینیکا برای اخذ ویزا اقدام کند و برای اخذ پاسپورت نیاز به گذراندن سه سال در این کشور است. کشور با اجازه دهید طبیعت بکر باقی بماند.

پاسپورت دومینیکا چیست؟

خوبی این روش این است که محل وقوع ازدواج برای دولت دومینیکا اهمیتی ندارد و برای تایید فقط به اسناد ازدواج ترجمه شده نیاز است.

یکی دیگر از راه های اخذ پاسپورت دومینیکا از طریق تولد است، باید بدانید که هر فردی که در دومینیکا به دنیا آمده باشد، چه از والدین دومینیکا و چه از والدین خارجی، به دلیل ثبت شناسنامه خود در جزیره می تواند پاسپورت دومینیکا را دریافت کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا