ایران گردی

ویزای استارتاپ کانادا با اکسپرتاپ + مشاوره رایگان

در سال های اخیر، کانادا به عنوان یک مقصد بسیار جذاب برای افرادی که به دنبال مهاجرت کاری آسان و بدون دردسر هستند، شناخته شده است. در واقع برنامه های متعدد و متنوع این کشور برای جذب نیروی کار ماهر و متخصص از کشورهای دیگر به قدری جالب بوده که نظر بسیاری را برای مهاجرت هر چه سریعتر به کانادا جلب کرده است. یکی از این برنامه های جالب، شروع ویزای کانادا با Xpertop که تمام جزئیات را برای یک مهاجرت آسان و موفق توضیح می دهد.

در واقع می توان گفت دریافت مشاوره رایگان تخصصی در زمینه مهاجرت کاری به کانادا امری مهم است که راهنما و عامل مهمی در سفر مهاجرتی خواهد بود. پس با ما همراه باشید تا در مورد این مسیر بیشتر بدانید و اطلاعات دقیق و قابل اعتمادی در مورد ویزای استارت کانادا به دست آورید.

ویزای استارتاپ کانادا چیست؟

اگر شما هم می خواهید به کانادا مهاجرت کنید، حتما در مورد ویزای استارت کانادا شنیده اید. اما ویزای استارتاپ کانادا دقیقا چیست؟ و نحوه درخواست برای این نوع ویزا! در پاسخ به این سوال باید بگوییم که ویزای استارتاپی کانادا فرصتی است که کانادا فراهم کرده است تا افراد بتوانند با راه اندازی کسب و کار و سرمایه گذاری اقامت این کشور را دریافت کنند.

به این ترتیب یک تیم 1 تا 5 نفره می توانند یک طرح تجاری که شرایط خاصی در آن کشور دارد را اجرا کنند. داشتن پتانسیل رشد، نوآوری و ایجاد فضا برای استخدام دیگران از جمله کانادایی ها و توانایی رقابت در سطح بین المللی از جمله شرایطی است که باید رعایت شود.

مزایای ویزای استارت کانادا

ویزای استارتاپ کانادا با کارشناس + مشاوره رایگان

مزایای ویزای استارت آپ کانادا بسیار چشمگیر است و می توان گفت که این روش به عنوان یکی از موثرترین برنامه ها برای اخذ ویزای کار کانادا شناخته می شود.

اخذ اقامت دائم از ابتدا و در محل سکونت خود، امکان اقامت در تمامی شهرهای کانادا، امکان اخذ اقامت برای تمامی اعضای خانواده، حضور سریعتر و آسانتر در کانادا از طریق مجوز کار و همچنین اخذ مجوز برای کار برای همسر، اخذ اقامت دائم در پروژه استارتاپ شرایط شکست به همراه امکان تحصیل رایگان برای فرزندان و بیمه سلامت برای تمامی اعضای خانواده و همچنین شرایط آرام برای نمره زبان و نمره آیلتس 5 از جمله مواردی است که مزایای ویزای استارت کانادا

شرایط اخذ ویزای استارتاپ کانادا

یکی از مهم ترین و پیش نیازهای اخذ ویزای استارت آپی کانادا داشتن یک ایده تجاری است که بتواند در عین نوآوری و رقابت در بازار برای دیگران شغل ایجاد کند. البته باید توجه داشته باشیم که این شرط برای گرفتن ویزای استارتاپ کانادا کافی نیست و باید شرایط بسیار مهم دیگری را نیز رعایت کنید.

در ابتدا و پس از ارائه ایده استارتاپی، ایده مورد بررسی قرار می گیرد و در صورت مقرون به صرفه بودن طرح، نامه تامین مالی مورد تایید برخی شرکت ها قرار می گیرد. شرکت های سرمایه گذاری خطرپذیر، سرمایه گذاران فرشته و انکوباتورها در حال حاضر مسئول غربالگری ایده های استارتاپی در کانادا هستند.

نکته مهم دیگر اخذ مدرک زبان خواهد بود. داشتن مدرک آیلتس 5 یکی دیگر از مراحل مهم برای دریافت ویزای استارتاپ کانادا با Xpertop است. داشتن آیلتس 5 یکی از اقدامات آسان و راحت شما برای گذراندن سطح زبان خواهد بود.

همچنین جالب است که حداقل تحصیلات لازم برای استفاده از فرصت ویزای استارت آپی کانادا، مدرک لیسانس و حداقل یک سال سابقه دانشگاهی است. بنابراین می توان گفت این طرح برای افرادی که مدرک تحصیلی بالاتری ندارند محدودیت و مانعی نخواهد داشت.

در نهایت داشتن تمکن مالی لازم برای اقامت 12 ماهه در این کشور یکی از مهم ترین نکات و شرایطی است که باید به آن توجه کنید.

شرایط ثبت شرکت در ویزای استارتاپ کانادا

پس از دریافت مجوزهای لازم و داشتن تمام مواردی که در بالا ذکر کردیم، لازم است ایده استارتاپی خود را به عنوان یک شرکت در این کشور ثبت کنید. برای ثبت کسب و کار در کانادا قوانین و مقرراتی وجود دارد که باید در نظر گرفته شوند.

نداشتن سابقه بد، داشتن حداقل 3 سال سابقه مدیریت، بالای 18 سال سن، نداشتن سابقه ورشکستگی در مشاغل قبلی، ارائه ایده و طرح تجاری تایید شده، داشتن مدرک دیپلم، اعلام آدرس محل سکونت در کانادا، الزامات شهروندی با توجه به استان مورد نظر ثبت شرکت در کانادا یکی از مهم ترین مواردی است که باید به خاطر بسپارید.

هزینه شروع ویزای کانادا چقدر است؟

ویزای استارتاپ کانادا با کارشناس + مشاوره رایگان

هزینه ویزای استارتاپ کانادا به عوامل مختلفی بستگی دارد و حتی این هزینه ها نیز بسته به شرایط متقاضی می تواند اندکی متفاوت باشد. در زیر لیستی از هزینه های مسیر را ذکر می کنیم تا بتوانید با دانستن بیشتر از نگرانی های خود بکاهید و آمادگی بیشتری برای مسیر پیش رو داشته باشید.

  • هزینه پیشنهاد شغلی برای متقاضی اولیه 230 دلار است
  • هزینه مجوز کار برای متقاضی اولیه 255 دلار است
  • هزینه مجوز کار همسر متقاضی ۲۵۵ دلار است
  • هزینه ویزای ویزیت کودک 100 دلار است
  • هزینه اقامت دائم برای متقاضی اولیه 2140 دلار است
  • هزینه اقامت دائم برای همسر متقاضی 1365 دلار می باشد
  • هزینه اقامت دائم برای هر فرزند 230 دلار است
  • هزینه انگشت نگاری برای هر نفر 85 دلار و برای کل خانواده 170 دلار است

مدیر عامل Expertap و مشاور متخصص مهاجرت به کانادا

تیم متخصص اکسپرتاپ با تمامی جزئیات و مراحل پیش روی شما از ارائه مدارک تا مرحله اخذ ویزای کار کانادا و در نهایت اخذ اقامت دائم کانادا شما را همراهی خواهند کرد. دریافت مشاوره رایگان مهاجرت کاری به کانادا بدون شک یک نقطه عطف و یک گام کلیدی در هموارتر کردن این مسیر است. ما سعی کرده ایم در مطالب ذکر شده به تمامی سوالات و ابهامات شما در مورد ویزای استارتاپ کانادا با اکسپرتاپ پاسخ دهیم اما در صورت وجود سوال می توانید با تیم کارشناسان سایت اکسپرتاپ به آدرس مطرح کردن

همچنین می توانید با شماره تلفن ما تماس بگیرید 09021109021 با کارشناسان ما در ارتباط باشید و در این مسیر از دانش، تجربه و دوستی آنها بهره مند شوید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا