ایران گردی

ویدئو عجیب از آبشار آبگرمه دورود که باورتان نمی شود ایران باشد!

به گزارش تودی تریپ، آبشار آبگرمه که به آبشار چمچیت یا بیشه گرمه نیز معروف است، تنها در 23 کیلومتری شهر درود و در کنار جاده راه آهن نیز قرار دارد.

در مسیر رسیدن به آبشار زیبا، آبشارهای پلکانی کوچکی را خواهید دید که در طبیعت سرسبز این منطقه مانند نگینی درخشان به نظر می رسند و بر زیبایی این منطقه می افزایند. پس اگر اهل ماجراجویی و طبیعت گردی هستید، بازدید از آبشار چمچیت (چشمه آب گرم) را در برنامه سفر خود فراموش نکنید.

آب‌های کوه‌های اطراف پس از عبور از میان صخره‌ها و سنگ‌های بزرگ و کوچک به آبشارهای این منطقه می‌رسد که از جمله آن‌ها آبشار چشمه (چمچیت) است. به دلیل آب و هوای مساعد اطراف بیشه گرمه تنوع گیاهی زیادی دارد.

گل نرگس، زنبق، نعناع و پونه کوهی از جمله گیاهان چند ساله این منطقه هستند که خواص دارویی بسیاری نیز دارند. همچنین تنوع جانوران اطراف بیشه گرمه باعث می شود مردم با آسودگی به این منطقه سفر کنند. اگر قصد سفر به این آبشار را دارید، آماده رویارویی با حیوانات این منطقه مانند گراز وحشی و بز کوهی باشید. هنگام سفر به روستای چمچیت و آبشار گرمه، به یاد داشته باشید که اقدامات احتیاطی را انجام دهید و سعی کنید آسیب به طبیعت و فرهنگ مردم محلی را به حداقل برسانید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا