جاذبه های گردشگری خارجی

هیجان‌ انگیزترین مقاصد خارجی برای سفر در فصل بهار

بهار فصلی پر از هیجان و شادی با هوای رویایی و دل انگیز و طبیعتی سرسبز و بکر است که همه شرایط را برای سفری فراموش نشدنی و لذت بخش فراهم می کند. در روزگاری که تمام زمین با گل های رنگارنگ آراسته شده و هوا مملو از عطری بی نظیر از طراوت و طراوت است، واقعا چه چیزی جز سفر می تواند روزهای ما را به بهترین شکل تعریف کند؟ مقاصد زیادی در سرتاسر دنیا وجود دارند که می توانند در فصل بهار سفری خوش را برای گردشگران فراهم کنند، سفری رویایی را تجربه کنند.

مقاصد محبوب خارج از کشور برای سفرهای بهاری

کشورهای خارجی و به ویژه کشورهای قاره اروپا از بهترین مقاصد سفر در فصل بهار هستند که بهترین آنها عبارتند از:

هلند

در بهار، هلند با مزارع لاله های رنگارنگ خود چشمگیر می شود و منظره ای جذاب و بکر را به نمایش می گذارد. این کشور در فصل بهار رنگ و بوی متفاوتی دارد و به شما توصیه می کنیم از جاذبه هایی مانند باغ های کوکنهوف که بزرگترین باغ های گل دنیا هستند دیدن کنید و در فصل بهار انواع گل های زیبا و آسیاب های بادی در کنار آن ها وجود دارد. لاله‌زارها و کانال‌های آمستردام، از شهری با زیباترین مناظر دیدن کنید و بهترین عکس‌ها را از طبیعت پیش روی خود ثبت کنید.

یک تجربه فوق العاده بهاری در ایتالیا

ایتالیا از آن دسته کشورهایی است که در هیچ فصلی در آن ناامید نخواهید شد و تجربیات منحصر به فردی کسب خواهید کرد اما سفر به این کشور در فصل بهار به دلیل زیبایی آن بیش از یک رویا است به همین دلیل تور ایتالیا در فصل بهار یکی از محبوب ترین هاست. تورهای جهانی و هر ساله افراد زیادی در فصل بهار به این کشور سفر می کنند. اگر به دنبال مقصدی فوق العاده برای سفر بهاری خود هستید، ایتالیا را می توان گزینه بسیار مناسبی دانست.

سفر به اسپانیا در فصل بهار تجربه ای متفاوت و منحصر به فرد است

پیاده روی و گشت و گذار در خیابان های بارسلون و بازدید از موزه ها و کاخ های سلطنتی مادرید و لذت بردن از سواحل بکر جزایر قناری تنها بخشی از تجربیاتی است که در سفر به اسپانیا در فصل بهار به دست خواهید آورد. در فصل بهار، اسپانیا دوباره زنده می شود و فرشی سرسبز پر از گل های رنگارنگ پذیرای گردشگران خود از سراسر جهان است. همچنین اگر با تور اسپانیا به این کشور سفر کردید، می توانید از انواع جشنواره ها و فستیوال های مفرح و سرگرم کننده ای که در سراسر کشور برگزار می شود دیدن کنید و با فرهنگ و هنر اینجا بیشتر آشنا شوید.

ژاپن، سرزمین شکوفه های گیلاس

هیجان انگیزترین مقاصد سفر در فصل بهار

بعد از قاره اروپا سری به قاره زیبای آسیا بزنیم و بهار کشورهای این قاره را ببینیم. ژاپن که به خاطر شکوفه های گیلاس در سرتاسر جهان شهرت دارد، در فصل بهار با این شکوفه ها بهترین منظره ممکن را برای بازدیدکنندگان خود ایجاد می کند و به گردشگران خود اجازه می دهد تا در زیباترین جشنواره جهان به نام “هانامی” شرکت کنند. رنگ ها شرکت می کنند و تجربیات مختلفی از سفر خود به خارج از کشور کسب می کنند. ضمن اینکه آب و هوای این کشور در فصل بهار بسیار معتدل و خنک است و کشور ژاپن تمامی شرایط را برای شما فراهم کرده است تا در فصل بهار سفری رویایی و خاطره انگیز بسازید. اگر در این فصل به دنبال یک مقصد سفر هیجان انگیز هستید، ژاپن را از دست ندهید و حتما از این کشور رویایی دیدن کنید.

فرانسه یک مقصد منحصر به فرد برای هر سلیقه ای است

در بهار هوای فرانسه بسیار معتدل و مطبوع است و نه از سرمای استخوان سوز زمستان و نه از آفتاب سوزان تابستان خبری نیست. و شرایط گشت و گذار اولیه در این کشور فراهم است. طبیعت فرانسه در این فصل در زیباترین حالت خود قرار دارد و درختان شکوفه و گل های رنگارنگ در همه جا نوید یک زندگی جدید را می دهند. علاوه بر این در فصل بهار جشنواره های زیادی در این کشور برگزار می شود که می تواند برای گردشگران بسیار مفرح باشد و مردم را با فرهنگ و تمدن این کشور آشنا کند. پس با توجه به این ویژگی ها باید گفت که فرانسه به عنوان یکی از مهیج ترین مقاصد سفر در فصل بهار شناخته می شود و در بین انواع تورهای اروپایی، تور فرانسه در این فصل از محبوبیت بیشتری برخوردار است.

هیجان انگیزترین مقاصد سفر در فصل بهار

مقاصد داخلی محبوب برای سفرهای بهاری

ایران که به عنوان کشوری چهارفصل و چشمگیر شناخته می شود، در فصل بهار دست کمی از کشورهای دیگر ندارد و یکی از زیباترین مناظر را دارد. از جمله مناطقی که توصیه می کنیم در فصل بهار در ایران بازدید کنید عبارتند از:

شهرهای شمالی

شمال کشور در فصل بهار به بهشتی رویایی تبدیل می شود و سفر به این مناطق یکی از پرطرفدارترین سفرهای کشور است که در فصل بهار انجام می شود. در این فصل جنگل هایی مانند جنگل دال خانی، جنگل راش، جنگل لفور، جنگل دو هزار و غیره. در زیباترین شکل هستند و می توانید یک تور جنگلی بسیار خاص و منحصر به فرد را تجربه کنید و از این طبیعت بکر لذت ببرید. بازدید از سواحلی مانند ساحل متل قو، ساحل نوشهر و ساحل بابلسر نیز در فصل بهار حال و هوای متفاوتی دارد و شرایط برای فعالیت های مختلف بسیار مساعد است. به طور کلی اگر به دنبال مقصدی منحصر به فرد برای سفر بهاری خود در کشور هستید، شهرهای رامسر، نور، نوشر، چالوس، ماسوله، لاهیجان، بندرترکمن، رشت، بندر انزلی، رودبار و ماسال گزینه های بسیار مناسبی هستند. شما.

در بهار به شیراز سفر کنید و در عطر بهارنارنج های تازه غرق شوید!

شیراز، شهر شاعران و گل‌ها، با مناظر سرسبز و دلپذیر، هوای معتدل، باغ‌های زیبا و آثار تاریخی متعدد به عنوان یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری ایران در فصل بهار شناخته می‌شود. در این فصل می‌توانید از باغ‌های شیراز مانند باغ ارم، باغ نارنجستان قوام و باغ دلگشا با شکوفه‌های رنگارنگ و دیدنی‌شان دیدن کنید و از جاذبه‌های گردشگری مختلف مانند تخت جمشید، حافظیه، سعدیه و مسجد نصیرالملک در دل‌نشین و زیبای آن دیدن کنید. هوای خنک

هیجان انگیزترین مقاصد سفر در فصل بهار

آخرین کلمه

همانطور که در این مقاله خواندید، فصل بهار فرصتی عالی برای سفر به مکان های مختلف خارجی و محلی و لذت بردن از زیبایی های طبیعت است. در مطلب زیر بهترین مقاصد ایران و خارج از ایران را معرفی کرده ایم که بازدید از آنها در فصل بهار بسیار توصیه می شود. حال با توجه به سلیقه و هدف خود می توانید مناسب ترین ها را برای خود انتخاب کرده و سفری خاطره انگیز را رقم بزنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا