ایران گردی

غرق در هیجان و لذت در ترن هوایی‌ دبی و ابوظبی

به گزارش تودی تریپ، این شهرها با ترن هوایی فوق العاده مدرن و مجهز، تجربه بی نظیری از هیجان، ترس و شادی را برای شما رقم خواهند زد. سپس به سراغ مقدمه بروید 7 تا از هیجان انگیزترین ترن هوایی در دبی و ابوظبی ما پرداخت می کنیم:

1. ترن هوایی Velociraptor، یک سواری با سرعت بالا در دنیای دایناسورها

اگر به دنبال سریع ترین قطار دبی اگر هستید، Velociraptor انتخاب مناسبی برای شماست. این غول فلزی در عرض 2.5 ثانیه شما را از 0 تا 100 کیلومتر در ساعت می برد و با غوطه ور شدن، چرخش های سریع و افت های وحشتناک هیجانی وصف ناپذیر را به شما هدیه می دهد. مسیر این ترن هوایی از میان جنگلی سرپوشیده شروع می شود و پس از چند پیچ، شما را به بیرون پرتاب می کند. Velociraptor با 105 فوت قد و 3465 فوت طول، مانند یک نعل اسب گهواره ای به نظر می رسد و برای سوار شدن به آن باید حداقل 130 سانتی متر قد داشته باشید.

محل: دبی، جاده شیخ محمد بن زاید، IMG Worlds of Adventure Park

2. Spider-Man Doc Ock’s Revenge، نبردی هیجان انگیز با دکتر اختاپوس

طرفداران مرد عنکبوتی، این ترن هوایی را از دست ندهید! Spider-Man Doc Ock’s Revenge در مجموعه IMG Worlds of Adventure قرار دارد و شما را به سفری هیجان انگیز در نیویورک می برد. در این ترن هوایی، شما با دکتر اختاپوس مبارزه خواهید کرد و او را از سرقت منبع انرژی شهر باز خواهید داشت. این قطار 400 متر طول دارد و برای سوار شدن به آن باید حداقل 120 سانتی متر قد داشته باشید.

محل: Marvel Zone، IMG Worlds of Adventure

3. Now You See Me roller coaster، یک پازل هیجان انگیز در 10 طبقه

Now You See Me یکی از آنهاست بلندترین و جذاب ترین ترن هوایی دبی 10 طبقه است. این ترن هوایی بر اساس فیلم های پرفروش Now You See Me ساخته شده است و در مجموعه پارک موشن گیت دبی قرار دارد. در این ترن هوایی می توانید از بین دو گزینه کمک به جان ویک یا تعقیب او یکی را انتخاب کنید، سپس بسته به مسیری که انتخاب می کنید، تجربیات مختلفی را تجربه خواهید کرد. Now You See Me در یک مسیر 500 متری پر از پیچ های وحشتناک، نیم دایره ها و حلقه های بدون چرخش با سرعت 70 کیلومتر در ساعت است. برای استفاده از این ترن هوایی باید حداقل 120 سانتی متر قد داشته باشید.

محل: دبی، جاده شیخ زاید، روبروی پالم جبل علی، پارک ها و استراحتگاه های دبی، موشن گیت دبی

هیجان انگیزترین ترن هوایی در دبی و ابوظبی / غرق در هیجان و ترس

4. قطار گلوله کاپیتول، سفر به دنیای پانم

The Capitol Bullet Train از دنیای پانم از فیلم پرفروش The Hunger Games الهام گرفته شده است و یکی از هیجان انگیز ترین ترن هوایی در دبی و این نیمه شاتل دارای 5 خودرو با سرعت 50 مایل در ساعت می باشد. قطار بولتن کاپیتول در سال 2017 راه اندازی شد و با سوار شدن بر آن می توانید هیجان فوق العاده ای را در پیچ های شگفت انگیز تجربه کنید. برای استفاده از این قطار باید حداقل 130 سانتی متر قد داشته باشید.

محل: لاینزگیت، موشن گیت دبی

5. Smurf Village Express، یک تور تفریحی در دنیای اسمورف

Smurf Village Express به خانواده ها فرصت ویژه ای ارائه می دهد تا بدون ترس با فرزندان خود سوار قطار شوند. برخلاف دیگر ترن هوایی های دبی، این ترن هوایی مسیری صاف و مرتفع دارد. همچنین فضای این قطار از مزارع، جنگل ها و میدان شهر اسمورف ها تشکیل شده است. در این سفر کودکان می توانند با شخصیت های محبوب دنیای اسمورف ها آشنا شوند و خاطره خوبی از این تجربه به یادگار بگذارند.

محل: موشن گیت دبی

هیجان انگیزترین ترن هوایی در دبی و ابوظبی / غرق در هیجان و ترس

6. Avengers Flight of the Quinjets

Avengers Flight of the Quinjets یکی دیگر از آنهاست جذاب ترین قطارهای دبی در پارک موضوعی IMG واقع شده است. این قطار هیجان انگیز پر از شخصیت های محبوب دنیای مارول مانند هالک، انتقام جویان، مرد عنکبوتی و ثور است و شما می توانید با نشستن در پرواز دو نفره Quintjet وانمود کنید که یکی از قهرمانان دنیای مارول هستید. . یکی از شرایط سوار شدن به این زیر لیوانی، قد 130 سانتی متر یا بیشتر است.

محل: IMG Worlds of Adventure

7. Thor Thunder Spin، نبردی هیجان انگیز با لوکی

در این ترن هوایی، شما زندانی لوکی و ثور هستید و خدای شیطانی سعی در نجات شما دارد. جلوه های ویژه این قطار به قدری با کیفیت و جذاب است که در تمام طول مسیر احساس خواهید کرد که اتفاقات اطرافتان واقعی هستند. Thor Thunder Spin the بهترین و جذاب ترین قطارهای دبی و تجربه منحصر به فردی از هیجان و ترس را به شما می دهد.

محل: IMG Worlds of Adventure

نکات مهم:

  • برای سوار شدن به یکی از این زیر لیوانی ها، شرایط رشد و سن قبل از سوار شدن به هواپیما باید به چند نکته توجه کنید.
  • زنان حامله و افرادی که مشکلات قلبی یا عصبی بهتر است از سوار شدن بر ترن هوایی خودداری کنید.
  • هنگام سوار شدن بر ترن هوایی، وسایل شخصی خود را به همراه نداشته باشید باز کن دستورالعمل های ایمنی به طور کامل ارسال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا