اخبار گردشگری

هواشناسی استان فارس / شیراز بارانی می‌شود

به گزارش تودی تریپ به گزارش ایسنا، مسعود هکیت با بیان اینکه برای امروز اخطار زرد هواشناسی صادر شده است، گفت: سامانه بارشی بهاره از بعدازظهر امروز تا اواخر وقت چهارشنبه سوم خردادماه در استان فارس فعال است.

وی با بیان اینکه این سامانه در نواحی غربی، شمالی، جنوبی و مرکزی استان با بارش باران، رعد و برق، وزش باد شدید و احتمال بارش تگرگ همراه خواهد بود، تصریح کرد: به ویژه در شهرستان های ایزدشت، آباده بارندگی های بهاری خواهیم داشت. اقلیدس، بوانات و سرچهان.

حقیقت این است: برای چهارشنبه 3 خردادماه این سامانه در نیمه شرقی استان فعال است که می تواند با جاری شدن آب و جاری شدن سیل همراه باشد و صاعقه دور از انتظار نیست.

مدیرکل هواشناسی فارس از عموم مردم خواست نسبت به وقوع روان آب، سیل و صاعقه آگاه باشند. وی گفت: امروز و فردا در شیراز بارندگی های بهاری خواهیم داشت که به صورت تکه تکه خواهد بود به این معنی که ممکن است در یک قسمت باران ببارد. شهر است، اما در نقطه دیگری از شهر باران نبارد.

وی از ورود سامانه وزش باد شدید اواخر روز سه شنبه 31 خرداد به استان خبر داد و گفت: این سامانه تا روز پنجشنبه در استان فارس و بسیاری از مناطق استان به ویژه مناطق جنوبی، غربی، مرکزی و جنوب غربی فعال است. در این امر دخیل هستند آنها یک سیستم خواهند بود و احتمال آسیب وجود دارد.

حکیت در مورد دمای هوا نیز گفت: در حال حاضر دمای هوای استان فارس تا روز پنجشنبه 3 خردادماه پایدار است و پس از آن شاهد افزایش دما خواهیم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا