اخبار گردشگری

هراز مسدود شد

سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فرجه با اشاره به آغاز محدودیت های ترافیکی در جاده خراز گفت: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده، محور خراز روزهای دوشنبه هر هفته به دلیل مسدود بودن این محور مسدود می شود. به اجرای عملیات خاکبرداری و تعمیرات به صورت موقت و ساعتی مسدود می باشد. این طرح از امروز 16 خرداد اجرایی شد و تردد در دو مسیر از ساعت 8 صبح تا 17 ممنوع است.

شیرانی درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده های کشور گفت: بر اساس گزارش های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور فرجا در سراسر کشور، تردد در محورهای تهران – پردیس و قزوین – کرج در حال حاضر نیمه شلوغ است. همچنین در محور کرج – تهران حدفاصل گلشهر تا پل کلک ترافیک سنگینی وجود دارد.

وی افزود: هم اکنون در محور ساوه – تهران حدفاصل دهشاد – احمدآباد ترافیک نیمه سنگین و در محور شهریار – تهران نیز وضعیت مشابه گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فرجه ادامه داد: تا ساعاتی دیگر تردد در این محورها عادی می شود و از عصر به بعد دوباره شاهد آغاز تردد در محورهای خروجی تهران به کرج خواهیم بود. “

شیرانی درباره وضعیت جوی جاده های کشور نیز گفت: گزارش ها حاکی از آرام بودن هوا در جاده های کشور است اما با توجه به طولانی بودن روز لازم است رانندگان در حین رانندگی استراحت کافی داشته باشند.

وی افزود: رانندگان و مسافران می توانند با شماره تلفن های 120 و 88255555 استعلام وضعیت ترافیکی و جوی فعلی داشته باشند تا بهترین زمان و مسیر را برای رسیدن به مقصد انتخاب کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا