ایران گردی

نمایشگاه گل و گیاه در بابل برگزار شد

همزمان با فرارسیدن عید نوروز، نهمین نمایشگاه گل و گیاه در محل دائمی نمایشگاه های این شهر در مصلی بابل افتتاح شد.

به گزارش تودی تریپ به نقل از تسنیم، مهدی کیانی در گفت وگو با تسنیم اظهار داشت: این نمایشگاه در مصلی بایل افتتاح شد و شهرداری بابل با هدف ایجاد فضایی شاد و مفرح برای شهروندان و همچنین تهیه گل و گیاه برای عموم مردم این شهر افتتاح شد. سال و همچنین حمایت از تولیدکنندگان داخلی و استانی و حمایت همه جانبه از تولیدکنندگان و کاهش دست دلالان و ارائه محصولات از تولید تا مصرف.

وی با بیان اینکه هدف اصلی شهرداری حفظ و توسعه فضای سبز است، گفت: در حوزه شهری، شهرداری توسعه و استعداد فضای شهری برای استفاده شهروندان را در دستور کار و جزو وظایف خود قرار داده است. .

شهردار بابل خاطرنشان کرد: شهرداری در سطح کشور در زمینه حفظ داده های شهری اقداماتی انجام داده است و در آینده نزدیک شهر بابل به عنوان اولین شهر دارای تالاب در شمال کشور معرفی خواهد شد. امیدواریم این فضا به حفظ محیط شهری و استفاده موفق از آن برای نسل های آینده کمک کند

محمد زمان یعکوبی، رئیس کمیته فضای سبز شورای اسلامی شهر بابل نیز به تسنیم گفت: با همت و تلاش جمعی بستگان شاهد اتفاقاتی در حوزه فضای سبز و زیباسازی شهرداری بابل هستیم. “

عضو شورای شهر بابل ادامه داد: در شهرداری و شورا نسبت به درختکاری و توسعه بسیار جدی هستیم و تقریباً در هر جایی که فضای سبز مناسبی وجود داشت درختکاری کرده ایم.

وی خاطرنشان کرد: سرسبزی و درختان باعث افزایش سرانه فضای سبز و بهبود کیفیت زندگی شهری می شود و تا امروز بیش از 3 هزار اصله نهال از انواع افرا، تبریز و … در شهرستان بابل کاشته شده است. درختان پرتقال کاشته شده و این روند افزایش سرانه فضای سبز با همکاری سازمان سیما منظر ادامه دارد.

رئیس کمیسیون فضای سبز شورای اسلامی شهر بابل افزود: موضوع ثبت نام درختان عید غدیر از میدان غدیر تا میدان شهرآذری و تا میدان شهید سلیمانی ثبت دیجیتال شده و در سایر میادین نیز در حال انجام است. همچنین.

سید مرتضی حسینی رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری بابل در گفت وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: شرکت کنندگان زیادی در این نمایشگاه از سراسر کشور از شهرهای محلات و اصفهان و … داشته اند. راه اندازی غرفه ها

وی تاکید کرد: رویکرد ما در نمایشگاه امسال توجه ویژه به تولیدکنندگان شهرمان بود و جلساتی را با جهاد کشاورزی هماهنگ کردیم و این تولیدکنندگان به ما معرفی شدند و با استقبال خوبی از سوی این تولیدکنندگان مواجه شدیم و با توجه به اتفاقات خوبی که انجام شد. اتفاق افتاد، نمایشگاه با استقبال خوبی مواجه شد و به همین دلیل غرفه های خوبی در این دوره از نمایشگاه برپا شد.

حسن گرایلی نژاد یکی از غرفه داران در گفت وگو با تسنیم اظهار داشت: ما در زمینه تولید و تکثیر درختچه ها و درختان زینتی فعالیت داریم و به عنوان پیمانکار به این کار مشغول هستیم.

وی با بیان اینکه از مسئولان انتظار مساعدت و همکاری بیشتر داریم افزود: متاسفانه از سوی مسئولان مربوطه حمایت نمی شویم و انتظار داریم حرف و درد ما را بشنوند و کمکمان کنند.

این باغدار افزود: از سال 1393 فعالیت خود را آغاز کردیم و پس از مدت کوتاهی عملیات خود را افزایش دادیم و زمینی به مساحت دو هکتار آماده کردیم که در آن درختان و درختچه های فضای باز تولید و گل های فصلی تولید می کنیم.

وی تاکید کرد: به کشورهای مرزی دریای خزر صادرات داشتیم.

یکی دیگر از غرفه داران نیز گفت: از شهرستان محلات به این نمایشگاه آمدیم و انواع گل های فصلی را تولید و عرضه می کنیم و نمایشگاه بابل یکی از بهترین و پرفروش ترین نمایشگاه هایی است که هر ساله در آن شرکت می کنیم.

این بانوی تهیه کننده تاکید کرد: به دلیل نظم و مدیریت خوب این نمایشگاه شرکت کردیم و حضور بسیار خوبی دارد.

به گزارش تسنیم، نهمین نمایشگاه ملی گل و گیاه بابل از 14 تا 20 اسفندماه برگزار می شود.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا