ایران گردی

میوه‌های عجیب و غریب آمازون

به گزارش تودی تریپ، همانطور که الی گشت می نویسد، پرو به عنوان یکی از بزرگترین بخش های جنگل های بارانی آمازون میزبان تعداد زیادی است. میوه های عجیب و غریب چشیدن آنها یک تجربه هیجان انگیز است.

در جستجوی سلیقه های جدید

بازارهای محلی، بهترین مکان برای یافتن غذاها و میوه های محلی هستند. اگر به آمریکای جنوبی سفر کرده باشید، ممکن است فکر کنید با تمام میوه های عجیب و غریب دنیا روبرو شده اید، اما صبر کنید! آیا تا به حال به پرو سفر کرده اید؟

آمازون، سرزمینی پر از شگفتی

حدود 60 درصد از پرو را جنگل های آمازون پوشانده است. این وسعت، تنوع بی نظیری از میوه های آمازون میوه های پرو را مستقیماً از این جنگل های انبوه و مرموز استخراج کرده است.

معرفی پنج میوه شگفت انگیز

در ادامه، پنج نمونه از آن را ارائه می کنیم عجیب ترین میوه های آمازون ما پرداخت می کنیم:

1. پیتاهایا، میوه اژدها

این میوه که به نام پیتایا یا پیتاهایا نیز شناخته می شود، به دلیل فواید شگفت انگیزی که برای سلامتی دارد، بسیار محبوب است. طعم شیرین و لذیذ آن شبیه کیوی است اما آبکی تر. سیاه دانه های داخل آن نیز خوراکی هستند.

2. بسته بندی، دانه های بستنی

این میوه غیرمعمول شبیه لوبیا سبز خیس است و به دلیل طعم شیرین و بافت نرمش، دانه بستنی نامیده می شود. داخل آن شبیه گلوله های پنبه ای است و طعم آن شبیه گوشت سفید با بافتی شیرین و جویدنی است.

3. کوکونا، گوجه فرنگی آمازون

این میوه بومی آمازون به رنگ زرد، نارنجی و قرمز است و طعم بسیار تلخی دارد. از این میوه بیشتر برای تهیه نوشیدنی و سالاد استفاده می شود.

4. کامو کامو، میوه ای سرشار از ویتامین C

این میوه کوچک به دلیل داشتن ویتامین C بسیار زیاد شناخته شده است و طعمی ترش و لیمویی دارد و بیشتر برای تهیه آب میوه استفاده می شود.

5. توت کاکائو

درخت کاکائو یکی از درختان بومی جنگل آمازون است و خاستگاه اصلی شکلات متعلق به پرو است. غلاف های کاکائو حاوی دانه های کاکائو هستند که پایه شکلات را تشکیل می دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا