اخبار گردشگری

میزبانی منطقه آزاد اروند از ۱۷۰ گردشگر اهل آسیای شرقی

به گزارش تودی تریپ، امیرهوشنگ بابامرادی مدیر توسعه گردشگری این سازمان گفت: با توجه به سیاست های اخیر سازمان منطقه آزاد اروند و انعقاد تفاهم نامه های مختلف با دفتر گردشگری وزارت میراث فرهنگی، اروند آزاد. زون امروز طبق توافق اخیر با این وزارتخانه میزبان اولین گروه گردشگران خارجی است. او به راهنمایان تور تعلق داشت.

وی با بیان اینکه این گردشگران پس از طی چند روز سفر و گذر از شهرهای مشهد، نیشابور، سمنان، تهران، همدان و سایر شهرهای مهم، تاریخی و مذهبی عراق از طریق مرز شلمچه به منطقه آزاد اروند سفر کردند، افزود. در بدو ورود به کشور از یادمان شهدای شلمچه بازدید کردند.

مدیر توسعه گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند تصریح کرد: استقبال بخش خصوصی، بازدید از اماکن تاریخی و مذهبی (مسجد رنگونیها، کلیسا) و بازدید از آثار و موزه های شهرهای آبادان و خرمشهر مقصد گردشگران اندونزیایی اروند است. منطقه آزاد.

بابا مرادی یادآور شد: بازدید از بازارچه صنایع دستی و بازدید از طرح های پایلوت گردشگری غذایی و بازارگردی مراکز خرید در منطقه از دیگر برنامه های این گروه شرق آسیا بود.

وی با تشریح اهداف گردشگری در این منطقه خاطرنشان کرد: این برنامه ها به دنبال تسهیل بخش خصوصی، تقویت ظرفیت گردشگری در تورگردانان منطقه و ایفای نقش عمده توسط سازمان منطقه آزاد اروند است. بر این اساس پیش بینی می شود امسال سال طلایی برای منطقه آزاد اروند در زمینه پذیرش گردشگران خارجی باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا