ایران گردی

مهیج‌ترین تفریحات تله کابین رامسر

تودی تریپ: مجموعه تفریحی تله کابین رامسر دارای جاذبه ها و تفریحات فراوانی است به گونه ای که بازدید و لذت بردن از همه آنها بیش از یک روز نیاز دارد.

تله کابین رامسر; هیجان انگیز و جذاب

یکی از زیباترین مسیرهای کابین را در کشور دارد. از ایستگاه بالای تله کابین می توانید منظره فوق العاده ای از رامسر، دریای خزر و شهرهای اطراف داشته باشید. شهربازی این مجموعه با دستگاه های مدرن و مهیج خود یکی از مهیج ترین شهربازی های شمال ایران به شمار می رود. در اینجا می توانید از انواع ورزش های آبی و موتوری لذت ببرید. در ساحل این مجموعه می توانید توری متفاوت در دریای خزر را با کشتی کروز تجربه کنید. تله کابین رامسر یک زمین بازی بزرگ برای کودکان نیز دارد که مکانی جذاب برای بازی کودکان و سفرهای خانوادگی است.

یکی از معروف ترین مجموعه های تفریحی شمال کشور مجموعه تفریحی شهر سبز رامسر است که همه آن را با نام تله کابین رامسر می شناسند. یک مجموعه توریستی در سال 2007 در آنجا افتتاح شد و یکی از زیباترین خطوط کابین در ایران است.

هیجان انگیزترین تفریح ​​در آسانسور رامسر

تله کابین رامسر در این سال ها شهرت زیادی به دست آورد و با گسترش فضاهای تفریحی مهیج، مراکز خرید و مراکز اقامتی توانست گردشگران زیادی را به خود جذب کند. امروزه این مجموعه از سه بخش ساحلی، کوهپایه‌ای و پشت بام تشکیل شده و دارای جاذبه‌های مختلف از جمله باشگاه تفریحی دریایی، زیپلاین و پل معلق، کارتینگ، شهربازی و پینت بال است.

معروف ترین و محبوب ترین قسمت مجموعه تفریحی شهر سبز رامسر تله کابین است. خط کابلی که یکی از زیباترین مناظر را در بین تله کابین های ایران دارد و دریا را به کوه متصل می کند. ایستگاه پایینی این تله کابین در سمت ساحلی مجموعه قرار دارد و پس از عبور از دره و دامنه های کوه ایل میلی شما را به ارتفاع 800 متری می رساند. در انتهای مسیر تله کابین، بالای پشت بام رامسر، می توانید از غرب چابکسر به سمت شرق رامسر زیر پای خود نگاه کنید و از منظره روبروی خود لذت ببرید.

آدرس: استان مازندران، 5 کیلومتری غرب رامسر، مجتمع تفریحی آسانسور رامسر

هیجان انگیزترین تفریح ​​در آسانسور رامسر

برای رسیدن به تله کابین رامسر باید به کمربند شهر برسید. میدان شهید رجایی را پشت سر بگذارید و حدود یک کیلومتر به سمت غرب به سمت شهرهای چابکسر و رودسر حرکت کنید. تله‌کابین رامسر به خاطر پل معلقش، کابین‌های معلق در هوا و بالا رفتن از کوه و برگشت، شهرت زیادی دارد.

سرگرمی هیجان انگیز تله کابین رامسر

باشگاه دریایی

باشگاه دریایی علاوه بر جنگل و طبیعت و امکانات و سرگرمی های فوق العاده ای که در مناطق کوهستانی مجموعه تله کابین رامسر وجود دارد، علاقه مندان به ورزش های آبی را نیز به خود جلب می کند و به شما این امکان را می دهد که از ورزش های تابستانی محبوب در یکی از بهترین مناطق ساحلی لذت ببرید. استراحتگاه در مناطق شمالی

فعالیت هایی مانند جت سواری، پاراسلینگ، اسکی روی آب، قایق سواری سریع، شاتل دریایی و غیره. منتظر گردشگرانی است که این مجموعه را برای تفریح ​​انتخاب کرده اند.

جت اسکی

جت ها شناورهای کوچکی هستند که از ترکیب موتورسیکلت و قایق ساخته می شوند و می توان از آنها برای سوار شدن به طور مستقل روی آب استفاده کرد. موتور سواری در پهنه وسیع دریا بدون هیچ محدودیتی حس آزادی و آرامش خوبی را برای شما به ارمغان می آورد.

هیجان انگیزترین تفریح ​​در آسانسور رامسر

در این کلوپ دریایی امکان استفاده از دو کلاس مختلف جت وجود دارد تا افراد با سلایق مختلف از آن نهایت لذت را ببرند.

قایق تندرو

قایق سواری روی سطح دریا و دور از ساحل همیشه آرامش بخش و لذت بخش به نظر می رسد. دو کلاس مختلف از قایق های تندرو سبک و سنگین برای سلیقه های مختلف گردشگران در دسترس هستند. این قایق ها یک ویژگی مشترک با اتومبیل و موتور سیکلت دارند و آن سرعت این وسایل است که در کنار هیجان قایق سواری به قایقران آزادی انتخاب مسیر و کنترل قایق را می دهد. تماس سطح قایق با آب باعث می شود احساس شیرجه رفتن مستقیم با سرعتی مهیج را داشته باشید.

اسکی روی آب

اسکی روی آب یک ورزش آبی استقامتی است که به قدرت بدنی و استقامت عضلانی نیاز دارد تا بتوان با سرعت بالا اسکی روی آب انجام داد. برای انجام این سرگرمی، باید اسکی های مخصوص بپوشید و با گرفتن دسته کابل روی بدنه قایق موتوری، خود را در امتداد سطح دریا با سرعت حدود 30 کیلومتر در ساعت بکشید.

هیجان انگیزترین تفریح ​​در آسانسور رامسر

حمل و نقل دریایی

شاتل دریایی یکی از بهترین تفریحات دنیای ورزش های آبی به حساب می آید که از وسیله ای سبک و توخالی شبیه به موشک فضایی تشکیل شده و توسط طناب بلندی به قایق متصل می شود. علاقه مندان روی آن می نشینند و با گرفتن دسته های شاتل سعی می کنند با سرعت بالا تعادل خود را حفظ کنند.

پاراسلینگ

پاراسلینگ به معنای پرواز بر فراز دریای بیکران با سرعتی هیجان انگیز است که می تواند هیجان انگیزترین پرواز تمام زندگی شما باشد. پاراسلینگ ترکیبی از ورزش های دریایی و هوایی است که به شما احساس یک پرنده دریایی آزاد می دهد. این پرواز در باشگاه دریایی رامسر حدود 10 دقیقه طول می کشد.

کارتینگ راکارت

تله کابین رامسر یکی از بهترین پیست های کارتینگ شمال کشور را دارد که در فضایی به طول 600 متر و عرض هشت متر به جدیدترین تجهیزات مجهز شده است. کارتینگ این مجموعه با داشتن بهترین کارت های بریل از سال 2014 تا 2016 ساخت ایتالیا و مجهز به سیستم ثبت زمان، فرصتی طلایی و محیطی بسیار مناسب برای یک سواری هیجان انگیز محسوب می شود.

هیجان انگیزترین تفریح ​​در آسانسور رامسر

به غیر از استفاده از کارتن، می توانید به کافه راکارت نیز سری بزنید و از نوشیدنی های انرژی زا و فست فود آن لذت ببرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا