ایران گردی

مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل در کالج

سلام خدمت جدید سفر: مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل در دانشگاه یکی از محبوب ترین و ارزان ترین روش ها برای اخذ اقامت و مهاجرت به کانادا به شمار می رود و بسیاری از دانشجویان ایرانی بالقوه تمایل به تحصیل در کالج ها و دانشگاه های علمی کاربردی و شرکت در دوره های یک ساله در کانادا برای اخذ اقامت دارند. ، آن کشور باید اقدام کند. این روش مهاجرتی دو مزیت نسبت به سایر روش های مهاجرتی به کانادا دارد، اول اینکه هزینه تحصیل در این کشور نسبت به سایر کشورهای انگلیسی زبان (به ویژه آمریکا، استرالیا و انگلیس) کمتر است و دوم اینکه هزینه تحصیل در کالج مشابه تحصیل است. در دانشگاه های کانادا مناسب تر است.

تحصیل در کالج های کانادا؛ راهی برای مهاجرت

مهاجرت به کانادا از طریق تحصیلات عالی تنها با تحصیل در سه کالج دولتی جورجن، هامبر و شریدان امکان پذیر است، زیرا این سه کالج دارای کد DLI هستند که به متقاضی اجازه می دهد برای اقامت دائم کانادا اقدام کند.

از طریق کالج به کانادا مهاجرت کنید

لازم به ذکر است که متقاضی پس از اتمام دوره تحصیلی باید به مدت یک سال به صورت تمام وقت در سمت های فنی، مدیریتی یا تخصصی مشغول به کار شود و سابقه کار کانادایی را ارائه دهد. با توجه به جنبه مالی و زمانی روش مهاجرت و اخذ اقامت از طریق کالج، این راه را می توان یکی از بهترین و سریع ترین راه های مهاجرت به کانادا دانست.

لازم به ذکر است که با توجه به نوسانات نرخ ارز و امکان تغییر قوانین مهاجرت، تعداد زیادی از دانشجویان تمایل دارند با زمان کمتر و با هزینه کمتر در کانادا بمانند و خبر خوب این است که شهریه کالج امکان پذیر است. زیرا مدت تحصیل یک سال است و به همین دلیل است که نسبت به تحصیل در دانشگاه که بسته به نوع آن دو تا چهار سال طول می کشد، شهریه کمتری را باید پرداخت کنند. از دوران مدرسه

برای مهاجرت به کانادا از طریق تحصیلات دانشگاهی دو نکته مهم وجود دارد که باید در نظر گرفته شود. یکی دوره های یک ساله محدود و در دسترس بودن تعداد زیادی از رقبا برای پذیرش.

از طریق کالج به کانادا مهاجرت کنید

دو زمان محدود برای اجازه کار پس از تحصیل. واقعیت این است که مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل در کالج و گذراندن دوره یک ساله به متقاضی این امکان را می دهد که یک سال دیگر در این کشور اقامت داشته باشد و اگر در طول این یک سال بتواند به صورت تمام وقت در زمینه کاری مرتبط با کانادا کار کند. او با داشتن هر دو شرط برای اخذ اقامت دائم می تواند برای درخواست اقامت خود تصمیم بگیرد. لازم به ذکر است که تحصیل در دوره های یکساله کالج برای افراد دارای مدرک لیسانس می باشد، زیرا این دوره نیاز به پیش نیاز دارد و به عنوان دوره ای بین لیسانس و فوق لیسانس تعریف می شود.

با تحصیل در بهترین کالج ها به کانادا مهاجرت کنید

جورجینا

جورجن یکی از بهترین گزینه های کالج عمومی موجود است که در سال 1967 در باری، انتاریو تأسیس شد. این کالج دارای 7 پردیس و 2600 کارمند و هیئت علمی است و در 88 رشته از 85 کشور مختلف دانشجو می پذیرد.

از طریق کالج به کانادا مهاجرت کنید

با توجه به اینکه کالج جورجین با کارفرمایان سازمان‌ها، شرکت‌ها و مغازه‌ها همکاری می‌کند که با عملکرد خوب در دوره تحصیلی مشخص می‌شود، امکان ارائه نمایندگی توسط کالج به کارفرمایان وجود خواهد داشت (شواهد نشان می‌دهد که 91% دانشجویان پس از اتمام کالج مشغول به کار هستند. دوره ای که جورجین دارد).

هامبر

کالج هامبر یکی از بهترین کالج های کانادا است که در دوره های یک ساله دانشجو می پذیرد. هامبر واقع در تونتو از 130 کشور جهان برای 200 دوره تخصصی متقاضی دارد و از سال 1967 فعالیت خود را آغاز کرده است.این کالج با سابقه طولانی توانسته است با ارائه عملی و عملی رضایت 83 درصد از کارفرمایان را با مهارت های کسب شده توسط فارغ التحصیلان خود جلب کند. آموزش با کیفیت بالا بد نیست بدانید کالج هامبر همکاری های قابل توجهی با موسسات بین المللی دارد و یکی از اعضای پلی تکنیک قرمز کانادا و شورای آموزش بین المللی کانادا می باشد.

شریدان

این یکی از قدیمی ترین و مجهزترین کالج های هنر و مهندسی کانادا است و یکی از بهترین کالج های ممکن برای تحصیل در رشته انیمیشن است. کالج شریدان در رشته های طراحی داخلی، طراحی مبلمان، طراحی جواهرات، عکاسی، گرافیک، موسیقی، فیلم، انیمیشن، حسابداری، مدیریت بازرگانی، مدیریت پروژه، کامپیوتر، مهندسی مکانیک و الکترونیک که از پرطرفدارترین هنرها هستند دانشجو می پذیرد. و مهندسی

از طریق کالج به کانادا مهاجرت کنید

شریدان دارای سه پردیس بزرگ است و خوابگاه‌های آن به‌عنوان مدرن، آرام و مقرون به صرفه توصیف می‌شوند، زیرا دارای فضاهای مشترک مانند کتابخانه هستند و اتاق‌های دو نفره فضای زیادی برای هم اتاقی‌ها دارند.

نکته جالب در مورد کالج شریدان پیشرفت آن در تحصیلات تکمیلی است و به زودی این دانشگاه ممکن است با برنامه های مدیریت حرفه ای به استانداردهای کارشناسی ارشد و دکترا برسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا