ایران گردی

مهاجرت به آمریکا از طریق خرید ملک

تودی تریپ: مهاجرت به آمریکا از طریق خرید ملک، گزینه ای مطلوب و کم دردسر برای تعداد زیادی از متقاضیان و علاقه مندان است و اعتقاد بر این است که با خرید ملک در هر یک از ایالت های آمریکا، امکان اخذ ملک برای آنها وجود دارد. اقامت دائم و تابعیت آن کشور، متاسفانه باید گفت که این باور اشتباه است. در آمریکا مانند برخی کشورها تنها با خرید ملک نمی توان خانه ای به دست آورد، حتی اگر برخی به خرید ملک در این کشور به عنوان سرمایه گذاری نگاه کنند، باید بدانند که سرمایه گذاری محسوب نمی شود، همانطور که در ایران و شهروندان آمریکا فقط برای گذراندن زندگی خود آنجا هستند، خرید ملک می کنند، پس برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید ملک در آمریکا برای مهاجرت به این کشور ما را دنبال کنید.

با خرید ملک به آمریکا مهاجرت کنید

اقامت در ایالات متحده از طریق خرید املاک و مستغلات

قبل از آشنایی با مهاجرت به آمریکا از طریق خرید ملک، توصیه می شود با این کشور پیشرفته، با امکانات فراوان و جاذبه های گردشگری بی نظیر، بیشتر آشنا شوید. آمریکا با 325 میلیون نفر جمعیت از 50 ایالت تشکیل شده و با در نظر گرفتن وسعت و مساحت، چهارمین کشور بزرگ جهان است. زبان رایج و رسمی در آمریکا انگلیسی با لهجه آمریکایی است و واحد پول آن دلار آمریکا است که یکی از با ارزش ترین واحدهای پولی محسوب می شود، در این میان شاید بافت شهری و معماری خانه های آمریکایی شما را به خود جلب کرده باشد. نظر شما برای خرید ملک در این مورد حق با شماست زیرا اکثر خانه های این کشور به صورت ویلا برای استفاده شخصی از مساحت های بزرگ ساخته شده و آسایش ساکنین را فراهم می کند.

باید بدانید که مهاجرت به آمریکا از طریق خرید ملک امکان پذیر نیست و این فرض که بتوانید با خرید ملک شخصی در آمریکا اقامت این کشور را دریافت کنید، دور از ذهن نیست.

با خرید ملک به آمریکا مهاجرت کنید

خوب است بدانید که خرید ملک در آمریکا مانعی برای اتباع و اتباع خارجی نیست و افرادی هستند که با ویزای توریستی خود این کار را انجام می دهند اما این امر منجر به اخذ اقامت آمریکا نمی شود و اگر سرمایه گذاری تلقی شود خرید یک ملک در ایالات متحده آمریکا، می دانید، بهتر است بدانید که از نظر کارشناسان این حوزه، خرید ملک در آمریکا با وجود هزینه های نگهداری و جانبی، سودآور محسوب نمی شود.

حال که با استراتژی اخذ اقامت آمریکا آشنا شدید و متوجه شدید که این کشور با خرید ملک به افراد اقامت دائم نمی دهد، بهتر است با روش های اخذ اقامت این کشور بیشتر بدانید. آمریکا در 6 ایالت به متقاضیان اقامت اعطا می کند، این اقامت ها شامل ویزای کار (گروه های H، E، J و P)، ویزای تحصیلی (M1، J1، F1 و B1)، ویزای سرمایه گذاری (EB-5 و E-2)، اقامت هستند. با ازدواج (K1)، تولد و برنده شدن در قرعه کشی. حال اگر هر کدام از این اقامتگاه ها را داشته باشید و بخواهید برای گذراندن زندگی خود در آمریکا ملک بخرید با هیچ محدودیتی مواجه نخواهید شد.

با خرید ملک به آمریکا مهاجرت کنید

مهاجرت به آمریکا و نحوه خرید ملک

مهاجرت به آمریکا مانند برخی از کشورها با خرید ملک انجام نمی شود، بلکه مراحل اداری خرید ملک مورد نظر در آمریکا را دنبال کرده و با آن آشنا شوید. مراحل اداری خرید ملک به صورت نقدی بین 7 تا 10 روز به طول می انجامد اما اگر قصد خرید اقساطی دارید و حساب اعتباری خاصی در بانک دارید باید 30 روز کاری منتظر بمانید تا مراحل اداری طی شود. مراحل خرید ملک در آمریکا به این صورت است که ابتدا درخواست خرید ملک را ثبت می کنید و استعلام ملک مورد نظر خود را دریافت می کنید، پس از تکمیل مدارک در دفاتر اسناد رسمی، مالیات و چندین هزینه دیگر را پرداخت می کنید و در آخر با تحویل ملک از فروشنده، مبلغ نهایی را پرداخت می کنید و از قبل مالک هستید.

نکته مهم در هنگام خرید ملک در آمریکا توجه به این نکته است که ملک قبل از خرید مشکل قانونی ندارد و همچنین داشتن ملک در این کشور مانند هر چیز دیگری شامل مالیات می شود، باید گفت که ملک در سال جاری مالیات می گیرد. دو مورد: خرید ملک و مالیات سالانه اخذ می شود.

با خرید ملک به آمریکا مهاجرت کنید

در مالیات سالانه، شما به عنوان مالک باید 2 درصد از ارزش ملک را در سال جاری به دولت پرداخت کنید. قیمت ملک در آمریکا با توجه به وسعت این کشور در ایالت های مختلف آن بسیار متغیر است و لازم به ذکر است که مبلغی که باید به ازای هر متر مربع برای خرید ملک در آمریکا پرداخت شود بسیار بیشتر از ایران و سایر کشورها است. به عنوان مثال، هزینه برای خرید یک متر مربع ملک در پرجمعیت ترین شهر آمریکا، نیویورک، باید حدود 14000 دلار بپردازید، و این مبلغ در بوستون به 10000 دلار می رسد، اگرچه خرید ملک در مکان هایی مانند انتاریو و دالاس هزینه کمتری دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا