ایران گردی

معرفی هتل عباسی اصفهان

اصفهان یکی از شهرهای تاریخی و توریستی ایران است که بهترین نماینده ای است که تاریخ، هنر، فرهنگ و معماری ایرانیان در طول قرون و سلسله های مختلف را نشان می دهد. این شهر هر ساله میزبان گردشگران ایرانی و خارجی زیادی است. هتل های لوکس و سنتی زیادی در این شهر وجود دارد که با اقامت در آن ها سفری خوش را تجربه خواهید کرد. یکی از بهترین هتل های اصفهان. هتل عباسی اصفهان برای اقامت گردشگران خارجی و داخلی بسیار مناسب است. اگر می خواهید تقریبا هتل عباسی اصفهان مطلع شوید و تا پایان با ما همراه باشید.

تاریخچه هتل عباسی اصفهان

هتل عباسی اصفهان این هتل یکی از بزرگترین هتل های موزه جهان است که اولین انتخاب بسیاری از مسافران است. این هتل در سال 1128 به دستور شاه سلطان حسین صفوی ساخته شد و در اصل کاروانسرا بوده است. سلطان حسین این کاروانسرا را به مادرش اهدا کرد، از این رو این مکان به کاروانسرای مادر شاه معروف است.

این هتل در سال 2017 به عنوان زیباترین هتل خاورمیانه انتخاب شد، بسیاری از علاقه مندان به تاریخ این هتل را برای اقامت انتخاب می کنند. هتل عباسی دارای چندین ساختمان سه طبقه و در مجموع دارای 225 اتاق می باشد. اتاق های هتل عباسی شامل اتاق های استاندارد، ویو، پردیس، سوئیت پردیس، سوئیت قاجار و سوئیت صفوی می باشد که افراد می توانند بنا به سلیقه خود انتخاب و رزرو کنند. همچنین باید به این نکته توجه کنید که هزینه رزرو این هتل برای کودکان زیر پنج سال رایگان و برای کودکان زیر 10 سال نیم بها می باشد.

معرفی هتل عباسی اصفهان

امکانات هتل عباسی اصفهان

هتل عباسی اصفهان شرایط مساعدی برای مسافران دارد به طوری که توانسته رضایت گردشگران را جلب کند. از امکانات این هتل می توان به رستوران، کافی شاپ، استخر، فضای سبز، سالن آمفی تئاتر، رستوران پشت بام، کافی نت، مرکز خرید و … اشاره کرد. از دیگر امکانات این هتل می توان به سالن بدنسازی، چایخانه سنتی، لابی، خدمات پزشکی، خودپرداز، اتاق ماساژ و … اشاره کرد. به طور کلی امکانات این هتل به شرح زیر است:

  • پک صفوی

پک صفوی هتل عباسی اصفهان نمای کوچکی از شهر اصفهان است، یعنی اصفهان کوچکی در اتاق ها قرار داده شده است. با رزرو این آپارتمان معماری دوران صفویه را در این اتاق ها خواهید دید. دیوارها، کف، سقف، مبلمان و پرده‌ها دارای طرح‌هایی هستند که نمایانگر معماری دوره صفویه است. این اتاق غذاخوری دارای مبلمان و میز و صندلی است.

  • سالن ها

یکی دیگر از دلایل محبوبیت آن هتل عباسی اصفهان این هتل اتاق های زیبایی دارد. زیباترین و معروف ترین تالار این هتل تالار عباسی است که بسیار باشکوه است و هنر هنرمندان اصفهانی در تمام نقاط این هتل به چشم می خورد. در این تالار از هنرهایی مانند تذهیب و نقاشی استفاده شده است. هتل عباسی دارای 11 اتاق است که افراد می توانند برای جلسات، سمینارها و مهمانی های خود رزرو کنند. تالارهای هتل عباسی شامل تالار عباسی، تالار آینه، تالار فیروزه، تالار زارعین، تالار نقش جهان، تالار آلاگاپو، تالار سیمین و تالار سیما است که هر کدام دارای ظرفیت و امکانات ویژه ای هستند.

  • رستوران

این هتل محبوب دارای یک اتاق غذاخوری سنتی است که در طبقه اول واقع شده است. این رستوران انواع غذاهای سنتی ایرانی را برای مشتریان سرو می کند. همچنین رستوران چهلستون هتل عباسی دارای دو سالن است که افراد می توانند با مراجعه به رستوران چهلستون انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی را سفارش دهند.

مجموعه ورزشی

همانطور که گفتیم هتل عباسی اصفهان امکانات خوبی داره مجموعه ورزشی هتل شامل استخر، سونای خشک و بخار، جکوزی، سالن بدنسازی و اتاق ماساژ است. مسافران با پرداخت هزینه می توانند از این امکانات استفاده کنند.

  • توقفگاه خودرو

هتل عباسی دارای دو پارکینگ می باشد که شامل پارکینگ روباز و بسته می باشد. شما می توانید هر یک از پارکینگ ها را انتخاب کنید و ماشین خود را در آن پارکینگ ها پارک کنید.

معرفی هتل عباسی اصفهان

موقعیت هتل عباسی اصفهان

هتل عباسی اصفهانموقعیت مکانی بسیار خوبی دارد، این هتل در ابتدای خیابان آمادگاه واقع شده است. در واقع هتل عباسی در قلب منطقه تاریخی اصفهان ساخته شده است. در نزدیکی این هتل جاذبه های گردشگری زیادی وجود دارد. فاصله چندانی از این خیابان تا مهم ترین آثار تاریخی اصفهان نیست، بنابراین مسافران می توانند با کمی پیاده روی به جاذبه های گردشگری این شهر برسند.

همچنین می توانید از تاکسی ها و اتوبوس های نزدیک هتل برای سفر در سطح شهر استفاده کنید. هتل عباسی به کاخ عالی قاپو، سر در قیصریه، سی و سه پل، میدان نقش جهان، پل خواجو، موزه موسیقی اصفهان و … بسیار نزدیک است.

سیاست های هتل عباسی اصفهان چیست؟

این یک هتل لوکس است مانند بسیاری از هتل ها قوانین خاص خود را برای اقامت و رزرو اتاق دارد، برخی از این قوانین این است که امکان آوردن حیوانات خانگی به این هتل وجود ندارد. مدارک مربوط به حریم خصوصی برای اقامت مسافران ایرانی الزامی است. این هتل مشروبات الکلی سرو نمی کند. تخت اضافه برای کودکان زیر 5 سال رایگان است و افراد بالای 5 سال مبلغ مشخصی را برای استفاده از سرویس تخت اضافه پرداخت می کنند. هر گونه کنسلی یا کاهش شب ها تا 5 روز قبل از ورود شامل جریمه ای معادل ده درصد کل مبلغ می باشد.

همچنین ساعت تحویل اتاق ها در این هتل 12:00 و ساعت تخلیه 14:00 می باشد. اگر قصد دارید قبل از ساعت 14:00 وارد اتاق خود شوید، باید هزینه اضافی بپردازید که بسته به مدت اقامت متفاوت است.

اصفهان شهری با جاذبه های گردشگری و هتل های مجلل است

اگر قصد سفر به شهر زیبای اصفهان را دارید، باید اطلاعاتی از هتل های شهر مورد نظر خود داشته باشید. هتل عباسی اصفهان یکی از زیباترین هتل های این شهر است که انتخاب اول بسیاری از مسافران است. برای سفر، رزرو هتل باید از سایت های معتبر انجام شود بنابراین لازم نیست نگران اقامت خود باشید. یکی از سایت های معتبر رزرو هتل اسنپ تریپ است که می توانید به راحتی و به سرعت در این سایت هتل رزرو کنید.

اسنپ ​​تریپ دارای تیم متخصص و حرفه ای است که بهترین خدمات ممکن را با قیمت مناسب ارائه می دهد. این سایت معتبر دارای پشتیبانی 24 ساعته است و در طول سال تخفیف های ویژه ای را به مشتریان خود ارائه می دهد. همچنین می توانید نظرات کاربران را در سایت اسنپ تریپ بررسی کنید و با خیال راحت هتل عباسی اصفهان را رزرو کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا