ایران گردی

معرفی هتل‌های استانبول نزدیک سفارت کانادا

طبق آمار به دست آمده هر ساله بسیاری از ایرانیان کشورهای مختلفی را برای مهاجرت انتخاب می کنند و زندگی خود را در یکی از این کشورهای جدید آغاز می کنند. کانادا یکی از محبوب ترین کشورهای مهاجرتی در بین ایرانیان است. توجه داشته باشید که کانادا در اینجا سفارت ندارد. افراد باید به کشورهای همسایه مانند ترکیه سفر کنند و برای انگشت نگاری و مصاحبه به سفارت کانادا در آن کشور مراجعه کنند.

مجموعه ای از هتل های نزدیک به سفارت کانادا

افرادی که ترکیه را برای سفر انتخاب می کنند معمولا به دنبال هتل های نزدیک سفارت می گردند تا زمان را تلف نکنند و سریع به سفارت برسند. اهمیت انتخاب هتل نزدیک سفارت کانادا بسیار مهم است. انتخاب افراد باید در این زمینه درست باشد.

زیرا افراد می توانند با انتخاب هتل های نزدیک سفارت کانادا هزینه های حمل و نقل خود را در استانبول کاهش دهند. سپس بدون اتلاف وقت هر چه سریعتر به این سفارت برسند. همانطور که می دانید هزینه حمل و نقل و تاکسی در ترکیه بسیار بالاست. به همین دلیل انتخاب هتل نزدیک سفارت به شما این امکان را می دهد که در هزینه های خود صرفه جویی زیادی کنید.

هتل های 3 ستاره استانبول در نزدیکی سفارت کانادا را به شما معرفی می کنیم

در این بخش قصد داریم شما را معرفی کنیم هتل های استانبول نزدیک سفارت کانادا پرداخت کنید. اگر قصد گذراندن مراحل مصاحبه و انگشت نگاری در سفارت کانادا را دارید، می توانید این هتل های ایده آل را انتخاب کنید.

هتل لونت استانبول

هتل لونت استانبول یکی از هتل های 3 ستاره نزدیک سفارت کانادا می باشد. همچنین این هتل در نزدیکی مترو واقع شده است. همچنین می توانید با مترو به نقاط مختلف استانبول سفر کنید. این هتل دارای امکاناتی مانند وای فای رایگان، تلویزیون و میز و کانال های ماهواره ای می باشد.

آدرس هتل: Talatpasa Cad. Bacadibi Sk. No:7 Gultepe Levent, Kagithane, 34413 Istanbul, Turkey

ناوا فلتس، یک هتل سه ستاره

هتل سه ستاره ناوا فلتس: این هتل همچنین دارای یک ساختمان تاریخی بازسازی شده بسیار زیبا است که در منطقه بی اوغلو واقع شده است. به لطف بازسازی انجام شده در این هتل می توانید دکوراسیون مدرن و بسیار زیبا را در این هتل مشاهده کنید. طراحی این هتل بسیار جذاب است.

آدرس: تورکیه، استانبول، بی اوغلو، 34435، کوردلا سوکاک no 24 Beyoglu

هتل سه ستاره گرند پاپیروس در شهر زیبای استانبول

هتل سه ستاره گرند پاپیروس در شهر زیبای استانبول

هتل سه ستاره گرند پاپیروس

یکی از هتل های استانبول هتل سه ستاره گرند پاپیروس در نزدیکی سفارت کانادا واقع شده است. این هتل به دلیل مجاورت با مراکز انگشت نگاری کانادا بسیار محبوب است و بسیاری از ایرانیان آن را برای اقامت انتخاب می کنند. همچنین فاصله کمی با میدان تقسیم دارد و می توانید با پای پیاده به آن برسید.

آدرس هتل: Kamer Hatun Cd. No:15، Beyoglu، 34420 استانبول، ترکیه

هتل بزرگ حصار

هتل بزرگ حصار یکی از هتل های استانبول است که بسیاری از ایرانیان آن را انتخاب می کنند. این هتل نیز مانند سایر هتل های ذکر شده در نزدیکی مراکز اثر انگشت کانادا در استانبول قرار دارد. همچنین خیابان شلوغ نوی زاده نیز در نزدیکی این هتل قرار دارد و افراد می توانند پس از اتمام کار خود به این خیابان شلوغ بروند و از یک زندگی شبانه زیبا لذت ببرند. این هتل تا میدان تقسیم تنها 10 دقیقه فاصله دارد و می توانید پیاده به آن برسید و از جاذبه های آن استفاده کنید. همچنین به دلیل فاصله کم تا مراکز اثر انگشت کانادا، کار شما را بسیار آسان می کند. می توانید بدون اتلاف وقت در زمان مشخص شده به این مراکز برسید.

آدرس: Hüseyinağa Mah. Kamer Hatun Caddesi No:22 Balıkpazarı Beyoglu,

Beyoglu، 34420 استانبول، ترکیه

بررسی هتل های 4 ستاره استانبول نزدیک سفارت کانادا

بسیاری از مردم به دنبال ماندن هستند هتل های استانبول کیفیت بسیار بالایی دارند. به همین دلیل هتل های 4 ستاره را انتخاب می کنند. باید در انتخاب هتل خود دقت زیادی داشته باشید و هتلی را انتخاب کنید که نزدیک سفارت کانادا و مراکز اثر انگشت آن کشور باشد.

هتل 4 ستاره کارتونی

هتل 4 ستاره کارتون هتلی بی نظیر است که می توانید از امکانات ویژه آن در منطقه بی اوغلو استانبول استفاده کنید. همچنین کافه این رستوران منظره بسیار زیبا و بی نظیری از میدان تقسیم دارد. این هتل به داشتن رستورانی خاص با سقف و دیوارهای شیشه ای کامل معروف است.

آدرس هتل: Sehit Muhtar Mah.Tarlabasi Bulvari No 36 Taksim, Beyoglu, 34435 Istanbul, Turkey.

هتلی منحصر به فرد و خاص در قلب استانبول

هتلی منحصر به فرد و خاص در قلب استانبول

هتل 4 ستاره دورا

از سوی دیگر هتل های استانبول هتل 4 ستاره دورا که انتخاب بسیاری از ایرانیان است. این هتل به مراکز اثر انگشت کانادا نیز نزدیک است.

همچنین مانند هتل های دیگری که نام بردیم به میدان تقسیم بسیار نزدیک است و افراد می توانند در حدود 10 دقیقه پیاده روی به این میدان برسند.

آدرس هتل: اسکی شهیر ماه. Dolapdere Cad No:33 Şişli, Sisli, 34330 Istanbul, Turkey

معرفی هتل 5 ستاره منحصر به فرد و خاص مونپیک نزدیک سفارت کانادا

اگر بخواهیم تنها یک هتل در قلب استانبول و نزدیک به سفارت کانادا به شما معرفی کنیم، بدون شک هتل 5 ستاره مونپیک استانبول پیشنهاد ماست. شما می توانید از این هتل بسیار زیبا و عالی به مراکز اثر انگشت کانادایی در استانبول بروید و علاوه بر آن از مزایای بیشتری بهره مند شوید.

طراحی این هتل تلفیقی از سنت ترکیه و معماری مدرن است.

علاوه بر این اتاق های این هتل منظره بسیار زیبایی از شهر استانبول دارند که میهمانان می توانند در طول اقامت از آن لذت ببرند.

می توانید از امکاناتی مانند پارکینگ خصوصی، وای فای رایگان، نزدیکی به مراکز خرید عالی و غیره استفاده کنید. و اقامت رویایی خود را تجربه کنید.

آدرس هتل: Pierre Lotti Golden Horn Silahtaraga Cad. No:87 Eyup Sultan, 34050 استانبول, ترکیه

خلاصه ای از هتل های نزدیک سفارت کانادا

حالا که با هتل های استانبول اگر نزدیک سفارت کانادا باشید، می توانید هتل مورد نظر خود را راحت تر و بهتر انتخاب کنید. بودجه مورد نظر شما گزینه بسیار مهمی در تصمیم گیری شماست. اگر محدودیت بودجه ندارید، می توانید هتل های 5 ستاره استانبول را انتخاب کنید و از امکانات رفاهی فراوان آن ها استفاده کنید. از طریق سایت رزرواسیون می توانید به سرعت رزرو هتل استانبول را انجام دهید و با قیمت بسیار مناسب و عالی در هتل مورد نظر خود اقامت کنید. به این ترتیب می توانید تصمیمی آگاهانه بگیرید.

هتل های نزدیک سفارت کانادا در استانبول

هتل های نزدیک سفارت کانادا در استانبول

با سایت رزرو، دیگر نگران پر بودن اتاق ها نخواهید بود. چرا که این سایت با ارائه هتل های مختلف در مجاورت سفارت توانسته است نیازهای مردم این منطقه را به بهترین شکل ممکن برطرف کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که وارد سایت رزرو شده و هتل مورد نظر خود را انتخاب کنید. سپس تنها با چند کلیک می توانید رزرو نهایی را انجام دهید و اقامتی خاص و رویایی را تجربه کنید. پس مزیت هتل های نزدیک سفارت کانادا در استانبول را نادیده نگیرید و رزرو خود را سریعتر از رزرو کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا