ایران گردی

معرفی خلوت ترین شهرها برای سفر در تعطیلات نوروز

به گزارش سلام اما به نقل از رکنا، کمتر کسانی هستند که تعطیلات نوروز به سفر فکر نکنید و برای آن برنامه ریزی نکنید. از طرفی تقاضای زیاد برای سفر بیشتر شهرها را بسیار شلوغ می کند و یافتن مقصدی خلوت چندان آسان نیست.

خبر خوب این است که می توانید در ایام نوروز به شهرهایی سفر کنید که شلوغ نیستند. همچنین به یاد داشته باشید که نحوه برنامه ریزی شما می تواند بهترین مقصد را برای شما تعیین کند. یکی از مهم ترین نگرانی ها در این زمان مشکل یافتن مکانی برای اقامت است. با وجود تنوع زیاد خانه، آپارتمان یا ویلا در همه شهرها، می توانید به راحتی ویلا در شمال یا سایر شهرها رزرو کنید یا در مقاصد مختلف آپارتمان اجاره کنید.

اکنون چند مقصد گردشگری جالب را به شما معرفی می کنیم تا بتوانید از آنها به عنوان پیشنهادهای عالی برای تعطیلات نوروز استفاده کنید. بهترین مکان ها برای سفر به نوروز به شرح زیر است.

شمال ایران همیشه در لیست پرطرفدارترین مقاصد قرار دارد و دلیل اصلی آن طبیعت زیبا و دیدنی و امکان گشت و گذار و استراحت در جنگل، ساحل و یا دشت های سرسبز و دیدنی است که زیبایی آن به اوج خود می رسد. بهار. هوای مطبوع با رطوبت کم و طراوت طبیعت مجموعه ای کامل از هر آنچه از شمال ایران انتظار دارید را می سازد. در بین شهرهای مختلف شمالی، می توانید هر شهری را که می خواهید سفر کنید انتخاب کنید و با رزرو ویلا از لوکس تا اقتصادی، سفر خود را برنامه ریزی کنید.

به تهران سفر کنید و از دریاچه چیتگر با چشم اندازی بی نظیر دیدن کنید

در لیست بهترین مقاصد سفر در تعطیلات نوروز تهران باید خودش را معرفی کند. مقصدی که برخلاف بسیاری از شهرهای توریستی، در تعطیلات و آخر هفته ها خلوت تر است و بهترین زمانی است که می توانید برای تفریح ​​و گشت و گذار در این شهر برنامه ریزی کنید. در این زمان نه تنها تردد منظمی در تهران وجود ندارد، بلکه هوا بسیار تمیز است و از هر نقطه ای از شهر می توان کوه های شمال تهران را دید. البته به این مزیت باید تنوع زیاد آپارتمان های اجاره ای در تهران را نیز اضافه کرد. با این توضیحات هیچ محدودیتی در بودجه سفر خود نخواهید داشت و می توانید با اجاره روزانه خانه در تهران با قیمت های مختلف بدون دغدغه به پایتخت سفر کنید.

در میان جاذبه های مختلف تفریحی، تاریخی و طبیعی تهران، یکی از جذاب ترین آن ها دریاچه چیتگر است که در واقع یک مجموعه تفریحی با چشم اندازی بسیار زیبا در غرب تهران است. دریاچه ای بزرگ که می توانید در اطراف آن قدم بزنید یا در اطراف دریاچه دوچرخه کرایه کنید.

قایق سواری روی دریاچه نیز از دیگر فعالیت های جذاب این دریاچه است. در یک طرف این جاذبه تفریحی مجموعه بام لند قرار دارد که تعداد زیادی کافه و رستوران مشرف به دریاچه دارد که می توانید از آن ها برای خوردن یا نوشیدن استفاده کنید. مراکز خرید مختلف در بام لند نیز برای گشت و گذار و خرید از برندهای معتبر مناسب است. پارکینگ بزرگ چیتگر و پارکینگ خودرو از دیگر مزیت های این جاذبه تفریحی است.

اگر به پیک نیک یا طبیعت گردی علاقه دارید، می توانید پارک جنگلی چیتگر را با فضایی بسیار بزرگ و با فاصله کمی از دریاچه انتخاب کنید. این پارک دارای یک پیست دوچرخه سواری و همچنین یک باشگاه اسب سواری است که می توانید برای یک نیم روز تفریح ​​روی آن حساب کنید. در قسمت بام چیتگر نیز از منظره 360 درجه دریاچه لذت خواهید برد که زیبایی آن را دو چندان می کند. مسیر مناسب برای دسترسی به دریاچه و همچنین پارک جنگلی چیتگر مزیت دیگری است که می توانید در کمترین زمان به آنجا برسید.

بازدید از سازندهای صخره ای و دیدن منظره ای پانوراما در مشهد

سفر به یکی از توریستی ترین شهرهای ایران با بازدید از مهم ترین دیدنی های آن به پایان می رسد. اگر در فکر سفر به مشهد به غیر از برنامه زیارت، یک برنامه تفریحی هم تهیه کنید. برای اقامت می توانید آپارتمان مشهد با قیمت ها و امکانات مختلف رزرو کنید. تنوع زیاد آنها به شما این امکان را می دهد که آپارتمان های ارزان قیمت و یا حتی لوکس را در مشهد اجاره کنید. برای تفریح ​​در مشهد پیشنهاد می کنیم برترین جاذبه های آن را در لیست سفر خود قرار دهید. یکی از مهم ترین جاذبه های تفریحی مشهد، پارک کوه سنگی است که پس از پارک ملت، دومین پارک بزرگ مشهد و سومین جاذبه مهم این شهر است.

این پارک دیدنی منظره ای 360 درجه از شهر مشهد را به نمایش می گذارد و شاهد یک رویداد تاریخی مهم مانند تاج گذاری شاه عباس صفوی بوده است. البته در آن زمان کوهسنگی یک منطقه خوش آب و هوا بود که به تفرجگاه معروف بود. تا سال 1310 امکانات تفریحی به این منطقه اضافه شد و اکنون دارای چندین رستوران و کافه، آمفی تئاتر، فرهنگسرا، کتابخانه، زمین های ورزشی مانند فوتبال، اسکیت، والیبال و…، مسیر دوچرخه سواری و عابر پیاده، موزه، یک شهربازی تابستانی و سرپوشیده و دارای باغ های مختلفی از جمله باغ موزه طبیعت، باغ مقبره، باغ فرهنگی و باغ پذیرایی است.

این پارک بزرگ با وجود جاذبه های فراوان، فرصتی عالی برای تفریح ​​خانوادگی یا حتی گردشی دوستانه است. هوای آن حتی در تابستان خنک است و لذت تفریح ​​و پیاده روی را دو چندان می کند.

به هر حال، به خاطر داشته باشید که سفر به مناطق مختلف با وجود تنوع زیاد خانه‌ها، آپارتمان‌ها و ویلاها برای اقامت در شهرهای مختلف، آسان‌تر از همیشه شده است و نگرانی از گران بودن سفر را از بین می‌برد. در عین حال، اگر می خواهید در یک ویلای لوکس اقامت کنید، همچنان گزینه های جذابی دارید. پس در تعطیلات نوروز از فرصت استفاده کنید و برای سفر برنامه ریزی کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا