اخبار گردشگری

مسافران بخوانند / اعلام محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات خرداد

سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل هوشمند ترافیک محور فرج در گفتگو با خبرنگار مهر، محدودیت های ترافیکی 22 تا 28 خرداد را تشریح کرد.

وی افزود: تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر یکشنبه 23 خرداد لغایت ساعت 6 بامداد شنبه 28 خرداد از محورهای کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و تهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع است. همچنین تردد موتورسیکلت های پلیس و امداد و نجات برای انجام ماموریت های مهم در ترددهای مجاز بلامانع خواهد بود.

سرهنگ شیرانی ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال در بزرگراه خلیج فارس (تهران – کم) در محدوده وهن آباد تا پل شهید کاظمی از ساعت 22:00 روز یکشنبه 22 خردادماه تا ساعت 16 ممنوع است. ساعت 00 روز دوشنبه 23 خرداد و مسیر جایگزین برای خروجی حسن آباد یا خروجی فرودگاه امام خمینی و بزرگراه ساوه – تهران ممنوع است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: تردد کلیه تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 18 یکشنبه 23 خرداد تا ساعت 18 ممنوع است. روز دوشنبه 23 خرداد در محور قدیم قم – تهران و مسیر جایگزین برای بزرگراه ساوه تهران و قم گرمسار ممنوع است.

وی در خصوص تردد در محور کرج – چالوس گفت: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیون از محور کرج – چالوس همچنان ممنوع است و محدودیت‌های خاصی وجود دارد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فرجه ادامه داد: روز جمعه 27 خردادماه از ساعت 11 از ابتدای محور تهران شمال تا چالوس برای انواع وسایل نقلیه ممنوعیت تردد اعمال می شود. و از ساعت 1200 از ابتدای پل زنگوله (انتهای قطعه) شمال تونل البرز تا چالوس ممنوعیت تردد از ساعت 1400 از مرزن آباد به سمت تهران یک طرفه می باشد. (شمال به جنوب) و از ساعت 24 طرح تکمیل و مسیر پل زنگوله تا مرزن آباد به دو مسیر تقسیم می شود.

سرهنگ شیرانی گفت: تردد از جاده قدیم کرج چالوس به محدوده تونل کندوان برای اهالی و مردم محلی آزاد است اما تردد خودروهایی که قصد عزیمت به چالوس را دارند در روزهای محدودیت جنوب به شمال از ساعت 08:00 از ساعت 8 صبح ممنوع است. میدان امیر کبیر تا چالوس.

وی با اشاره به پیش بینی محدودیت تردد در صورت ترافیک سنگین گفت: روز پنجشنبه 26 خرداد 1403 از ساعت 14 از ابتدای بزرگراه شمال تهران ممنوعیت تردد برای انواع وسایل نقلیه اعمال می شود. برای تردد تا مقصد چالوس اعمال می شود و از ساعت 15 از ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به چالوس) ممنوعیت تردد از مرزن آباد به سمت تهران یک طرفه از ساعت 17 اعمال می شود. :00 (شمال به جنوب) و از ساعت 24:00 طرح تکمیل شده و مسیر پل زنگوله تا مرزن آباد به دو مسیر تقسیم می شود.

سرهنگ شیرانی ادامه داد: روز شنبه مورخ 28 خرداد 1403 ممنوعیت تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 1200 در ابتدای جاده آزاد تهران شمالی به چالوس و از ساعت 1300 در ابتدای پل زنگوله (انتهای پل زنگوله) اعمال می شود. دهانه شمالی تونل البرز به چالوس) ) ممنوعیت تردد از ساعت 15:00 از مرزن آباد به سمت تهران در یک جهت اعمال می شود. (شمال به جنوب) و از ساعت 24 طرح تکمیل و مسیر پل زنگوله تا مرزن آباد به دو مسیر تقسیم می شود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور فرجا درباره تردد در محور خراز گفت: تردد انواع تریلر در محور خراز کماکان ممنوع و تردد تمامی کامیون ها و کامیونت ها به استثنای کامیون ها ممنوع است. سوخت و فاسدشدنی، یکشنبه 23 خرداد از ساعت 12 الی 24 و روزهای دوشنبه، سه شنبه، پنجشنبه و جمعه 14، 15، 16، 17 و 18 از ساعت 6 الی 24 از محور خراز ممنوع است.

وی افزود: در صورت افزایش تردد و با صلاحدید ماموران پلیس راه از 23 خرداد یکشنبه لغایت 29 خرداد شنبه محدودیت تردد یک طرفه از محدوده ایستگاه راه آهن اجرا می شود. پلور به پلیس راه لاریجان و برگشت.

سرهنگ شیرانی درباره محدودیت های ترافیکی در محور تهران – فیروز کوه – کیم شهر گفت: تردد انواع تریلر و کامیون به جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 6:00 روزهای دوشنبه و جمعه 24 و 28 خردادماه از شمال به جنوب محور قائم شهر ممنوع است. همچنین در محور قدیم رشت – قزوین و بالعکس تردد انواع تریلر و کامیون به جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 8 الی 24 روزهای یکشنبه، سه شنبه و جمعه 13 خردادماه ممنوع است. 15 و 18.

وی در خصوص تردد در محور آستارا – اردبیل و بالعکس گفت: تردد انواع تریلر و کامیون از ساعت 8 الی 24 روزهای یکشنبه، سه شنبه و جمعه مورخ 13، 15 و 18 در این محور ممنوع است. ، به استثنای حاملان سوخت و مواد فاسد شدنی.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا