ایران گردی

مراقب کلاهبرداری به بهانه ثبت‌نام پیاده‌روی اربعین باشید!

رئیس پلیس فتا استان کرمان از افرادی که به مناسبت اربعین قصد سفر به عتبات عالیات را دارند خواست مراقب سرقت اطلاعات بانکی و شخصی خود باشند.

به گزارش تودی تریپ به نقل از فارس، سرهنگ محمدرضا رضایی در تشریح این خبر اظهار داشت: مجرمان سایبری با ارسال پیامک، تبلیغات گسترده در فضای مجازی و معرفی سایت های جعلی با موضوع ثبت نام کاروان های پیاده اربعین حسینی (ع) قصد کلاهبرداری دارند. قیمت پایینی دارند شهروندان و شهروندان مراقب باشند با لینک های جعلی در پیاده روی اربعین حسینی ثبت نام کنند.

وی بیان کرد: همچنین با درج آگهی‌های جعلی در شبکه‌های اجتماعی مانند فروش اجناس و اقلام مورد نیاز حج در اربعین با نازلترین قیمت یا سفر ارزان به عراق، کاربران را به درگاه‌های جعلی بانکی و در نهایت به اطلاعات دسترسی هموطنان سوق می‌دهند. برداشت های غیر مجاز انجام دهید

سرهنگ رضایی افزود: برای دریافت ویزای اربعین با قیمت ارزان و در کمترین زمان ممکن از تبلیغات جعلی در فضای مجازی چشم پوشی کنید و منتظر اخبار و اطلاعات مربوط به اربعین حسینی از مراجع رسمی کشور باشید.

رئیس پلیس فتا استان کرمان با اشاره به اینکه شهروندان مدارک هویتی و گذرنامه خود را به افراد ناشناس تحویل ندهند، گفت: برای خرید بلیت به مراکز و آژانس های مسافرتی معتبری که دارای مجوز از سازمان میراث فرهنگی هستند مراجعه کنند. گردشگری .از توجه به شایعات بی اساس که بعضا در فضای مجازی منتشر می شود خودداری کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا