ایران گردی

محدودیت تردد نوروزی در محور چالوس

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور از یک طرفه شدن مسیر جنوب به شمال جاده چالوس از ابتدای پل زنگوله خبر داد و گفت: این محدودیت ترافیکی از امروز تا 10 فروردین ماه ادامه دارد و محدودیت ترافیکی خواهیم داشت. 4، 12 و 14 آوریل.

به گزارش تودی تریپ به نقل از صداوسیما، رئیس پلیس راه کشور از یک طرفه شدن تردد از جنوب به شمال در جاده چالوس از ابتدای پل زنگوله خبر داد و گفت: این محدودیت تردد از امروز تا 10 فروردین ادامه دارد. و همچنین محدودیت حرکت در 4، 12 و 24 فروردین خواهیم داشت.

سردار حسن مومنی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: از ساعت 9 امروز محور چالوس در مسیر جنوب به شمال مرزن آباد به تهران مسدود و از ساعت 11 امروز مسیر از انتهای دهانه شمالی تونل البرز و پل زنگوله به سمت مرزن آباد یک طرفه شد.

این افسر پلیس با اشاره به اینکه در روزهای بازگشت مسافران از شمال، محدودیت‌های جنوب به شمال را اجرا می‌کنیم، افزود: برای روزهای چهارم، دوازدهم و چهاردهم از فرودین، محدودیت‌های ترافیکی از ساعت 8 صبح در بزرگراه تهران شمال و از ساعت 11 آغاز می‌شود. 00 صبح همان روز تردد در طول روز از مرزن آباد به سمت تهران یکطرفه خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا